ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

۷۲ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

ماشین حساب کاسیو DJ-240D

تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور محیط
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DJ-240D

در بسیاری از محیط های فروشگاهی و مغازه ها ماشین حساب یکی از تجهیزات ضروری و پرکاربرد به حساب می آید که اگر از نوع مرغوب آن نباشد، باعث کند پیش رفتن کارها و محاسبات شما می شود. ماشین حساب کاسیو Casio DJ-240D یکی از انواع ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio است که با کیفیت ساخت مطلوب و قدرت پردازشی مناسب، برای استفاده های فروشگاهی و اداری گزینه ایده آلی به حساب می آید.

این ماشین حساب 14 رقمی رومیزی دارای صفحه نمایشی بزرگ با قابلیت نمایش 14 رقم است و اجازه انجام محاسبات سنگین و کار با اعداد بزرگ را برای شما فراهم می آورد. همچنین امکان نمایش ارقام به صورت تفکیک شده در چهار فرمت مختلف (A، B، C و Indian) بر روی این صفحه نمایش وجود دارد. ماشین حساب فروشگاهی کاسیو DJ-240D به دکمه DISP نیز مجهز می باشد و به شما اجازه می دهد تا فرمت تفکیک ارقام را متناسب با نیاز خود تغییر دهید.

ماشین حساب کاسیو مدل DJ-240D علاوه بر انجام محاسبات پایه ای ریاضی، قابیت جذر گرفتن از اعداد، محاسبه درصد، ذخیره سازی و همچنین محاسبه قیمت خرید یا فروش اجناس با احتساب مالیات یا تخفیف را برای شما فراهم می آورد. برای این منظور از دکمه های TAX+ و TAX- می توانید بهره ببرید.

ماشین حساب کاسیو Casio DJ-240D

یکی از قابلیت های کاربردی این ماشین حساب فروشگاهی امکان مشاهده و تصحیح محاسبات قبلی انجام شده می باشد. با استفاده از این قابلیت قادر خواهید بود تا 150 مرحله محاسبات را از طریق دکمه AUTO Review مشاهده و در صورت مرتکب شدن اشتباه در وارد کردن ارقام، آنها را با دکمه CORRECT تصحیح نمایید.

از دیگر قابلیت های ماشین حساب ساده کاسیو DJ-240D می توان به مجهز بودن آن به دکمه های دو صفر و سه صفر اشاره کرد که باعث بالا رفتن سرعت در وارد کردن ارقام به خصوص در حین انجام محاسبات مالی می شود.

ماشین حساب رومیزی ساده کاسیو Casio DJ-240D هم از باتری و هم از نور محیط انرژی مورد نیاز خود را تأمین می کند. بنابراین در محیط های روشن این ماشین حساب بدون نیاز به باتری عمل می نماید و برای مدتی طولانی شما را از تعویض آن بی نیاز می کند.

 

ماشین حساب فروشگاهی کاسیو مدل Casio DJ-240D در ابعاد 38 * 146 * 219 میلی متر ارائه شده و از جمله با کیفیت ترین ماشین حساب های رومیزی می باشد. به طوری که در مقابل آسیب هایی مانند سقوط از ارتفاع، ضربه، گرد و غبار و خط و خش مقاومت بالایی دارد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۸ ، ۱۱:۴۶
ایده برتر پارسیان

موبایل هواوی Honor 10 lite

رنگ : مشکی، آبی، قرمز، سفید
حافظه داخلی: 128 گیگابایت
RAM: شش گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم پلیمری، 3400 میلی آمپر ساعت
پردازنده: Cortex-A53
سایز صفحه نمایش: 6.21 اینچ

معرفی گوشی موبایل هواوی Honor 10 lite

آنر (Honor) یکی از برندهای زیرمجموعه شرکت هوآوی است که بیشتر در زمینه ارائه گوشی های اقتصادی و میان رده فعالیت می کند. گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 10 lite نسخه مقرون به صرفه تر و اقتصادی تر گوشی آنر 10 می باشد که در سال 2018 از آن رونمایی شده است.

معرفی گوشی موبایل هواوی Honor 10 lite

این گوشی موبایل یکی از باکیفیت ترین و خوش ساخت ترین گوشی های میان رده موجود در بازار است که توانسته با صفحه نمایش بزرگ و شفاف، سخت افزار قوی و دوربین سلفی حرفه ای به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد. در ادامه به بررسی و معرفی  آنر 10 لایت خواهیم پرداخت.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Huawei Honor 10 lite

استفاده از پلاستیک برای ساخت بدنه گوشی های میان رده و اقتصادی امری رایج است. گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 10 lite نیز از این مسأله مستثنی نیست و در ساخت بدنه آن از پلاستیک استفاده شده است. این موضوع هم باعث به صرف تر شدن این گوشی از لحاظ قیمت نهایی شده و هم مقاومت قابل قبولی به آن در برابر آسیب های احتمالی مانند سقوط از ارتفاع، ضربه و به جا ماندن اثر انگشت و چربی بخشیده است.

 

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Huawei Honor 10 lite

 

بر روی پنل پشتی گوشی هووای 10 lite حسگر اثر انگشت، لوگوی آنر و لنزهای دوربین آن قرار گرفته اند که به صورت عمودی در زیر هم طراحی شده اند. یکی از ویژگی های جالب توجه طراحی پنل پشتی هوآوی Honor 10 lite، تغییر رنگ دادن آن با تغییر جهت تابش نور است که جلوه ای جذاب و خاص به این گوشی می بخشد. لازم به ذکر است که این گوشی موبایل در رنگ های مشکی، سفید، قرمز و آبی به بازار عرضه شده و دست شما را در انتخاب رنگ دلخواهتان باز گذاشته است.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Huawei Honor 10 lite

پنل جلویی گوشی نیز شامل صفحه نمایش بدون حاشیه آن می باشد که حدود 83.1 درصد از این قسمت را در بر گرفته است. حاشیه های باریک اطراف این صفحه نمایش باعث می شوند تا تمام تمرکز و توجه شما در هنگام کار با گوشی به محتوای درحال نمایش بر روی نمایشگر جلب شود و بتوانید از تصاویری باکیفیت و در ابعاد بزرگ بهره مند شوید.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Honor 10 lite

شرکت هوآوی در موبایل هواوی مدل Huawei Honor 10 lite برای علاقه مندان به عکس سلفی امکانات ویژه ای را در نظر گرفته است! این گوشی به یک دوربین سلفی قدرتمند 24 مگاپیکسلی با لنز واید مجهز می باشد که امکان ثبت تصاویر به صورت HDR و فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی را در اختیار شما می گذارد. پس اگر از طرفداران عکس و فیلم سلفی و به اشتراک گذاری آنها با دوستانتان در شبکه های اجتماعی هستید، می توانید بر روی دوربین سلفی گوشی Honor 10 lite حساب ویژه ای باز کنید. 

 

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Honor 10 lite

 

دوربین اصلی گوشی موبایل انر 10 lite نیز از نوع دوگانه است و به دو حسگر 13 و 2 مگاپیکسلی مجهز می باشد. البته حسگر 2 مگاپیکسلی این گوشی برای عمق دادن به تصاویر و ثبت جزئیات مورد استفاده قرار می گیرد و امکان عکاسی مستقل با آن وجود دارد. از جمله مشخصات دوربین گوشی 10 lite هوآوی می توان به امکان ثبت تصاویر به صورت HDR و پانوراما، حالت عکاسی در شب، فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی با دو نرخ 30 و 60 فریم در ثانیه و مجهز بودن آن به فلش LED اشاره کرد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Honor 10 lite

در رابطه با صفحه نمایش گوشی هووای انر 10 لایت باید به این نکات اشاره کنیم که این صفحه نمایش 6.21 اینچی دارای رزولوشن 1080 * 2340 پیکسل است و تصاویری با کیفیت بسیار مطلوب در شرایط نوری مختلف به شما ارائه می دهد. از این جهت می توان گفت که اگر به تماشای فیلم و عکس با گوشی عادت دارید، صفحه نمایش این گوشی هواوی انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Huawei Honor 10 lite

گوشی Huawei Honor 10 lite از لحاظ سخت افزاری یکی از گوشی های قدرتمند در میان گوشی های هوشمند میان رده به حساب می آید و کارهای روزمره شما را به خوبی به پیش خواهد برد. با توجه به مجموعه سخت افزاری  گوشی هواوی آنر 10 لایت می توان گفت که شما می توانید از عملکرد سریع و روان این گوشی در کار با سیستم عامل اندروید 9.0 لذت ببرید و حتی نیم نگاهی به انجام بازی و اجرای برنامه های نیمه حرفه ای و نیمه تخصصی داشته باشید.

 

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Huawei Honor 10 lite

 

با نگاهی دقیق تر به مشخصات سخت افزاری گوشی 10 lite باید بگوییم کمپانی هوآوی از تراشه توانمند کرین 710 در این موبایل بهره برده است. این تراشه به پردازنده گرافیکی Mali-G51 و پردازنده مرکزی هشت هسته ای (شامل چهار هسته 2.2 گیگاهرتزی  و چهار هسته 1.7 گیگاهرتزی) مجهز می باشد و باعث می شود تا در هنگام کار با گوشی با هنگ کردن های گاه و بیگاه و کند شدن آن مواجه نشوید.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Huawei Honor 10 lite

 گوشی آنر 10 لایت هواوی از لحاظ میزان حافظه داخلی در دو نسخه 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی عرضه شده است. نسخه 128 گیگابایتی این گوشی دارای 6 گیگابایت حافظه رم و نسخه 64 گیگابایتی آن دارای 4/6 گیگابایت حافظه رم می باشد.

قابلیت های گوشی موبایل هواوی Honor 10 lite

گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 10 lite با ظرفیت 128 گیگابایت هم در مدل تک سیمکارته و هم در مدل دو سیمکارته عرضه شده که در هر دو مدل باید از سیمکارت هایی در سایز نانو در آنها استفاده کنید. همچنین امکان قرار دادن کارت حافظه جانبی در این گوشی (با ظرفیت حداکثر 512 گیگابایت) نیز وجو دارد. توجه داشته باشید که مکان قرارگیری کارت حافظه با سیمکارت دوم گوشی مشترک است. 

 

قابلیت های گوشی موبایل هواوی Honor 10 lite

 

از لحاظ امکانات جانبی نیز گوشی هواوی هانر 10 لایت در وضعیت مطلوبی قرار دارد و به جک 3.5 میلی متری صدا، میکروفون اختصاصی، وای فای، بلوتوث نسخه 4.2، GPS، NFC (در برخی از مدل ها)، رادیو، حسگرهای اثر انگشت و مجاورت، قطب نما و شتاب سنج مجهز می باشد. اگر در زمینه فعال سازی قابلیت NFC در گوشی های موبایل به راهنمایی نیاز دارید، بر روی لینک کلیک کنید.

گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 10 lite با ظرفیت 128 گیگابایت

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، باتری به کار رفته در گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 10 lite با ظرفیت 128 گیگابایت است که از نوع لیتیوم پلیمری می باشد. این باتری از ظرفیتی معادل 3400 میلی آمپر ساعت بهره می برد و شارژ کامل آن پاسخگوی تمام نیازهای شما در طول روز خواهد بود. به صورتی که به شارژ چندباره آن نیاز پیدا نخواهید کرد. توجه داشته باشید که امکان تعویض باتری گوشی هوآوی Honor 10 lite توسط کاربر وجود ندارد.

گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 10 lite با ظرفیت 128 گیگابایت

در جمع بندی بررسی و معرفی موبایل Honor 10 lite باید گفت که اگر به دنبال یک گوشی باکیفیت و خوش ساخت هستید و در عین حال قصد صرف هزینه سنگین را ندارید، این گوشی موبایل اندرویدی برای شما انتخاب مناسبی است. برای دریافت قیمت و کسب اطلاعات لازم در رابطه با راهنمای خرید گوشی موبایل، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید.

گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 10 lite با ظرفیت 128 گیگابایت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۸ ، ۱۱:۴۶
ایده برتر پارسیان

قابلیت و کارایی ماشین حساب کادیو KD-8887B

اگر به دنبال یک ماشین حساب برای مغازه یا اداره خود احتیاج دارد، ماشین حساب کادیو Kadio KD-8887B توقعات شما را به خوبی برآورده می سازد. این ماشین حساب یکی از مدل های پایه ای و اقتصادی از برند کادیو می باشد که برای انجام محاسبات روزمره و پایه ای عرضه شده است.

ماشین حساب ساده کادیو KD-8887B از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی برخوردار است و به راحتی در برابر آسیب هایی مانند سقوط از ارتفاع، فشار، خراشیدگی و وارد آمدن ضربه آسیب نمی بیند. همچنین این ماشین حساب دارای طراحی ظاهری و رنگ بندی زیبایی است و استفاده از آن باعث از یکنواختی درآمدن میر محل کار شما می شود. لازم به ذکر است که ماشین حساب کوچک کادیو KD-8887B در ابعاد 30*215*150 میلی متر و وزن 202 گرم ارائه شده و از جمله انواع ماشین حساب رومیزی موجود در بازار به حساب می آید.

ماشین حساب Kadio KD-8887B

ماشین حساب Kadio KD-8887B قابلیت هایی مانند انجام محاسبات معمولی ریاضی، محاسبه درصد، جذر گرفتن از اعداد و ذخیره سازی ارقام را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین این ماشین حساب تمام نیازهای شما در رابطه با محاسبات روزمره را برآورده می سازد و باعث سریع تر انجام شدن کارهای شما می شود.

یکی از مشخصات ماشین حساب ساده رومیزی کادیو مدل KD-8887B صفحه نمایش بزرگ و 12 رقمی آن است که امکان نمایش اعداد اعشاری و نمایش ارقام به صورت تفکیک شده با جدا کننده سه تایی را به شما می دهد. این صفحه نمایش به صورت شیب دار طراحی شده و در هر شرایطی ارقام موجود بر روی آن قابل مشاهده خواهد بود.

 

کلیدهای ماشین حساب ضد ضربه کادیو KD-8887B از پلاستیک ساخته شده اند و عملکردی نرم و روان از خود نشان می دهند. همچنین این کلیدها فاصله مناسبی از یکدیگر دارند و وارد کردن ارقام با آنها با سرعت و دقت بالایی انجام می شود. همچنین منبع تغذیه این ماشین حساب باتری قلمی است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۸ ، ۱۲:۴۲
ایده برتر پارسیان

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C284

نوع: لیزری، ایستاده رنگی
زمان تهیه اولین کپی: سیاه و سفید: 5.9 ثانیه و رنگی: 7.7 ثانیه
سرعت کپی: 28 برگ A4 در دقیقه و 14 برگ A3 در دقیقه
وضوح چاپ:  1200*1200 dpi
حافظه: 2048 مگابایت

معرفی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C284

استفاده از دستگاه های کپی چند کاره به طرز چشمگیری باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود و شما می توانید با پرداخت هزینه برای خرید یک دستگاه، از امکانات چند دستگاه مختلف بهره مند شوید. علاوه بر این، اگر در مغازه خود با محدودیت فضا مواجه هستید، این دستگاه ها می تواند یک انتخاب ایده آل برای شما باشد.

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C284 از جمله دستگاه های سه کاره تولید شرکت کونیکا مینولتا است که امکان پرینت، کپی و اسکن را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این دستگاه قادر به چاپ رنگی و سیاه و سفید در هر دو حالت یک رو و دو و تهیه اسکن رنگی از اسناد خود خواهید بود.

اگر قصد خرید دستگاه کپی رنگی دارید، پیشنهاد می کنیم تا پایان معرفی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C284 با ما همراه باشید.

معرفی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C284

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C284

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C284 در عرض 20 ثانیه از زمان روشن شدن گرم می شود و اولین کپی سیاه و سفید را پس از 5.9 ثانیه و اولین کپی رنگی را پس از 7.7 ثانیه به شما ارائه می دهد. از این جهت می توان این دستگاه را یکی از دستگاه های کپی نسبتاً سریع در هنگام راه اندازی دانست که به خصوص در هنگام نیاز به کپی های اضطراری می تواند به کار شما بیاید.

سرعت کپی و پرینت های متوالی دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا Bizhub C284 در هر دو حالت یک رو و دو رو برابر با 28 برگ A4 در دقیقه می باشد. این دستگاه کپی از قابلیت کپی و چاپ بر روی برگه A3 نیز برخوردار است که سرعت آن در این حالت به 14 برگ در دقیقه می رسد. با توجه به این مشخصات بهتر است تا از دستگاه کپی ایستاده کونیکا مینولتا Bizhub C284 در حجم کاری متوسط استفاده شود تا بتوانید به بالاترین کیفیت عملکرد آن دست یابید.

دستگاه کپی کونیکا مینولتا مدل Bizhub C284 کیفیت بسیار مطلوبی در کپی و به خصوص در پرینت ارائه می دهد. رزولوشن کپی این دستگاه فتوکپی برابر با 600*600 dpi و رزولوشن پرینت آن برابر با 1200* 1200 dpi بوده و تصاویر رنگی و متون سیاه و سفید چاپ شده با آن از کیفیت، میزان خوانایی و وضوحی عالی برخوردارند. پس اگر کیفیت کپی و پرینت برایتان در درجه نخست اهمیت قرار دارد، این دستگاه کپی سه کاره کونیکا مینولتا می تواند انتخاب ایده آلی برای شما باشد.

 

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C284

 

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Konica Minolta Bizhub C284

مواد مصرفی دستگاه کپی 3 کاره کونیکا مینولتا Bizhub C284 شامل یک تونر کارتریج مشکی مدل TN322 و سه تونر کارتریج رنگی از سری تونر کارتریج های مدل TN321 می شود. ظرفیت چاپ این تونرها به ترتیب برابر با 27000 و 25000 برگ است و تا مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود.

در صورت نیاز به تعویض آنها می توانید برای دریافت قیمت تونر رنگی کونیکا مینولتا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C284 به دو سینی 500 برگی و یک سینی چند منظوره 150 برگی مجهز است و از کاغذهایی در ابعاد A3، A4 و A5 می توانید در آن استفاده کنید. این دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا از سینی های اختیاری نیز پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد تا با تهیه یک سینی 500 برگی، یک سینی دوگانه با ظرفیت هرکدام 500 برگ و یا یک سینی بزرگ 2500 برگی ظرفیت کلی کاغذ دستگاه را افزایش دهید. توجه داشته باشید که دستگاه کپی بیزهاب C284 حداکثر گنجایش 3650 برگ کاغذ را دارد و امکان تهیه و استفاده از تمام این سینی ها در کنار هم وجود ندارد.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Konica Minolta Bizhub C284

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C284

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C284 با سیستم عامل های مک و لینوکس و نسخه های XP، ویستا و 7 سیستم عامل ویندوز سازگار است. توجه داشته باشید که این دستگاه در کار با نسخه های جدید ویندوز ممکن است عملکرد مناسبی ارائه ندهد.

یکی دیگر از ویژگی های دستگاه فتوکپی بیزهاب C284 قابلیت تهیه اسکن سیاه و سفید و رنگی از اسناد است. اسکنر تعبیه شده در این دستگاه کپی اداری به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 100 برگ مجهز است و قادر به اسکن 160 تصویر در دقیقه می باشد. این اسکنر فایل های اسکن شده را در فرمت های JPEG، TIFF، PDF و XPS ذخیره می کند و از امکان ارسال مستقیم آنها به ایمیل، سرور FTP، فلش مموری و فولدر موجود در شبکه بهره می برد.

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C284

 

برای اتصال دستگاه کپی حرفه ای Bizhub C284 به دستگاه های دیگر می توانید از آن در شبکه های کابلی استفاده کنید. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا این دستگاه کپی رنگی را به صورت هم زمان به چند دستگاه مختلف متصل نموده و به صورت تیمی و گروهی از آن بهره ببرید. همچنین بر روی بدنه دستگاه کپی ایستاده رنگی کونیکا مینولتا Bizhub C284 پورت USB 2.0 نیز تعبیه شده که برای اتصال آن به کامپیوتر و لپ تاپ از طریق کابل مورد استفاده قرار می گیرد.

برای دریافت قیمت دستگاه کپی رنگی  و کسب راهنمایی های لازم در رابطه با نحوه خرید دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C284 از سایت شرکت ایده برتر پارسیان دیدن کنید و یا از طریق تماس با شماره 73027-021 با کارشناسان ایده برتر در ارتباط باشید.

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta Bizhub C284

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۸ ، ۱۲:۴۱
ایده برتر پارسیان

هدفون بی سیم اپتما NuForce BE Live5

نوع گوشی: توگوشی
نوع اتصال: بی سیم، بلوتوث
رابط: بلوتوث نسخه 4/1
رنگ: مشکی، طلایی

معرفی هدفون بلوتوث اپتما NuForce BE Live5

استفاده از هدفون های با سیم برای گوش دادن به موسیقی در حال قدم زدن یا دویدن چندان مناسب نیست و مشکلاتی مانند خارج شدن از گوش، گره خوردن یا در هم پیچیدن کابل را برای شما ایجاد می کند. هدفون اپتما BE Live5 یک راه حل مناسب برای این مشکلات است و امکان گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه تان با کیفیتی عالی را برای شما فراهم می آورد.

معرفی هدفون بلوتوث اپتما NuForce BE Live5

این هدفون از جمله هدفون های بی سیم است و از طریق بلوتوث به دستگاه های دیگر متصل می شود. فناوری بلوتوث به کار رفته در هدفون بلوتوث اپتما BE Live5 قابلیت استفاده از آن در ارتباط با انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی و iOS را ایجاد کرده است. لازم به ذکر است که کیفیت پخش این هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Live5 در ارتباط با دستگاه های مختلف یکسان می باشد و در هر شرایطی صدایی قوی و با کیفیت را به شما ارائه می دهد.

قابلیت های هدفون بی سیم Optoma NuForce BE Live5

در ساخت گوشی های هدفون بی سیم بلوتوث اپتما BE Live5 از آلومینیوم استفاده شده است که این امر باعث دوام و بالا رفتن کیفیت ساخت آن می شود. این گوشی ها به آسانی داخل گوش قرار گرفته و تمام فضای آن را پر می کنند. بنابراین صدای محیط در حین استفاده از این هدفون به داخل گوش نفوذ نمی کند و امکان تمرکز کامل بر روی موسیقی در حال پخش را به شما می دهد.

قابلیت های هدفون بی سیم Optoma NuForce BE Live5

گوشی های هدفون بلوتوث بی سیم اپتما BE Live5 از طریق کابل به یکدیگر متصل شده اند و به شما این امکان را می دهند تا در صورتی که به آنها نیازی ندارید، هدفون را دور گردن خود بیندازید. همچنین این گوشی ها دارای خاصیت آهنربایی هستند و با جذب شدن به یکدیگر، از خارج شدن هدفون از دور گردن شما جلوگیری می کنند.

فناوری به کار رفته در قطعات داخلی هدفون دور گردنی اپتما Optoma BE Live5 به گونه ای است که صدا را با قدرت، کیفیت، وضوح و شفافیتی عالی به گوش ها منتقل می کند. بنابر ادعای شرکت اپتما، این هدفون صدایی تا 30 درصد قوی تر نسبت به هدفون های معمولی را به شما ارائه می دهد.

قابلیت های هدفون بی سیم Optoma NuForce BE Live5

باتری هدفون تو گوشی اپتما BE Live5 انرژی مورد نیاز برای 8 ساعت استفاده مداوم از دستگاه را تأمین می کند. از این جهت می توانید از این هدفون اپتما برای مدتی طولانی در طی روز بدون نیاز به شارژ کردن آن استفاده کنید. همچنین گوشی های نرم و راحت این هدفون تو گوشی از بروز احساس خستگی و ناراحتی در گوش ها در هنگام استفاده های طولانی مدت از آن جلوگیری می کنند.

هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Live5

علاوه بر گوش دادن به موسیقی می توانید از  هدفون بیسیم بلوتوث اپتما مدل Optoma NuForce BE Live5 برای پاسخ دادن به تماس های دریافتی و کار با نرم افزارهای Siri و دستیار صوتی گوگل استفاده کنید. این هدفون به میکروفونی قوی با قابلیت حذف نویز و سر و صدای محیط و همچنین کلیدهای کنترلی شامل کلید پذیرفتن یا رد کردن تماس دریافتی، کم و زیاد صدا کردن صدا و عقب و جلو بردن ترک موسیقی در حال پخش مجهز است. بنابراین با استفاده از هدفون اپتما BE Live5 برای برقراری تماس تلفنی یا کنترل موسیقی نیازی به خارج کردن گوشی موبایل از جیب وجود ندارد و کار با آن به راحتی انجام می شود.

هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Live5

هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Live5 دارای استاندارد IPX5 است و از جمله هدفون های ضد آب و ضد گرد و غبار به شمار می آید. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا بتوانید از این هدفون اپتما در فضای باز و در هنگام دویدن یا ورزش در طبیعت یا قدم زدن در زیر باران برای گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه تان استفاده کنید.

هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Live5

هدفون وایرلس اپتما BE Live5 در دو رنگ مشکی و طلایی عرضه شده و لذت گوش دادن به موسیقی را برای شما دوچندان می کند. برای خرید یک هدفون خوب و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید هدفون بلوتوثی اپتما مدل BE Live5 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان نظرات و تجربیات خود در رابطه با هدفون بیسیم اپتما BE Live5 را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Live5

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۸ ، ۱۲:۳۰
ایده برتر پارسیان

ماشین حساب کاسی MD-369

تعداد ارقام: 14 رقم
منبع تغذیه: نور و باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی MD-512

ماشین حساب کاسی Casi MD-512 برای استفاده های روزمره و انجام محاسبات ساده کارایی بالایی دارد و به خوبی انتظارات شما در رابطه با یک ماشین حساب با دوام و با کیفیت را برآورده می سازد.

این ماشین حساب برای استفاده در ادارات، شرکت ها، سازمان ها، مغازه ها و منازل طراحی شده و امکاناتی مانند انجام محاسبه درصد و جذر را در اختیار شما می گذارد. ضمن اینکه ماشین حساب ساده کاسی MD-512 از قابلیت کنترل و تصحیح نیز برخوردار است و به شما اجازه می دهد تا 112 مرحله قبلی محاسبات انجام شده را مشاهده و در صورت رخ دادن اشتباه در وارد کردن ارقام، آنها را تصحیح نمایید.

شاید بتوان یکی از مشخصات بارز ماشین حساب ساده کاسی MD-512 را در اندازه بزرگ دکمه های آن دانست. این نوع طراحی باعث می شود تا از درصد خطای شما در هنگام انجام محاسبات کاسته شود و بتوانید با دقت و سرعت بالایی با ماشین حساب کار کنید.

ماشین حساب کاسی Casi MD-512

ماشین حساب کاسی Casi MD-512 در ابعاد 128 * 128 میلی متر و وزن 100 گرم ارائه شده و فضای بسیار کمی از میز محل کار شما را اشغال می کند. از این جهت این ماشین حساب برای کسانی که قصد خرید ماشین حساب رومیزی دارند و به دنبال یک دستگاه جمع و جور و سبک هستند، گزینه مناسبی به شمار می آید.

انرژی مورد نیاز ماشین حساب اداری کاسی MD-512 هم از باتری و هم از نور محیط تأمین می شود. این ویژگی باعث می شود تا باتری این ماشین حساب مدتی طولانی نیاز به تعویض نداشته باشد و هزینه های شما کاهش یابد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۸ ، ۱۲:۲۹
ایده برتر پارسیان

ماشین حساب کاسی MD-9940

تعداد ارقام: 14 رقم
منبع تغذیه: نور و باطری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی MD-9940

ماشین حساب کاسی Casi MD-9940 برای کسانی که به دنبال یک ماشین حساب با کیفیت برای انجام محاسبات روزمره و معمولی هستند، گزینه بسیار ایده آلی به شمار می آید.

این ماشین حساب ساده از جمله انواع ماشین حساب فروشگاهی است که دارای قابلیت محاسبات پایه ریاضی، گرفتن جذر و محاسبه درصد و محاسبه اعشار می باشد و از قابلیت کنترل و تصحیح بهره می برد. به این صورت که شما قادر هستید تا 112 مرحله محاسبات خود را مشاهده کنید و در صورت نیاز آنها را به صورت اتوماتیک تصحیح نمایید.

ماشین حساب فروشگاهی کاسی Casi MD-9940 در ابعاد 175 * 130 میلی متر و وزن 200 گرم عرضه شده و علاوه بر استفاده رومیزی، می توانید آن را در کیفتان گذاشته و با خود حمل کنید. ماشین حساب جیبی کاسی Casi MD-9940 دارای صفحه نمایش 14 رقمی است و امکان نمایش ارقام با استفاده از جدا کننده سه تایی بر روی آن وجود دارد.

ماشین حساب کاسی Casi MD-9940

صفحه کلید ماشین حساب 14 رقمی رومیزی مدل MD-9940 از فلز و کلیدهای آن از پلاستیک مقاوم ساخته شده اند و به سادگی در برابر آسیب هایی مانند ضربه، سقوط از ارتفاع یا فشار آسیب نخواهند دید. این کلیدها به صورت کاملاً برجسته طراحی شده و فاصله میان آنها به گونه ای است که وارد کردن ارقام و انجام محاسبه با دقت و سرعت بالایی انجام می گیرد.

 

یکی از مشخصات ماشین حساب ساده کوچک کاسی Casi MD-9940 مجهز بودن آن به دو منبع تغذیه باتری و نور محیط است. در این حالت اگر باتری ضعیف یا تمام شود، انرژی مورد نیاز دستگاه از طریق نور تأمین می شود. این ویژگی به خصوص در هنگامی که نیاز به انجام محاسبات فوری دارید، کاربرد بالایی دارد و به شما اجازه می دهد تا در هر شرایطی بتوانید از این ماشین حساب فروشگاهی استفاده کنید.

 ماشین حساب کاسی مدل Casi MD-9940 از قابلیت خاموش شدن خودکار برخوردار است. به این صورت که اگر برای مدتی از ماشین حساب استفاده نکنید، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود و به این صورت به افزایش طول عمر ماشین حساب و صرفه جویی در هزینه ها کمک می کند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۸ ، ۱۰:۱۲
ایده برتر پارسیان

ماشین حساب کاسی MD-666II

تعداد ارقام: 12 رقم
صفحه نمایشگر: دارد
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی MD-666II

ماشین حساب مرغوب یکی از تجهیزات ضروری در محیط های اداری و فروشگاهی است. ماشین حساب کاسی Casi MD-666II یکی از ماشین حساب های مقرون به صرفه و با کیفیت می باشد که امکان انجام محاسبات پایه ریاضی، محاسبه درصد و جذر و همچنین تعریف فرمول های ساده فروشگاهی (مانند محاسبه حاشیه سود، قیمت خرید یا فروش محصول، مالیات و...) را به شما می دهد. علاوه بر این، ماشین حساب فروشگاهی کاسی Casi MD-666II به دکمه های دو صفر و سه صفر نیز مجهز است که باعث سریع تر انجام شدن محاسبات می شود.

این ماشین حساب در ابعاد 185 * 140 میلی متر و وزن 200 گرم عرضه شده و یکی از انواع ماشین حساب رومیزی موجود در بازار به حساب می آید. کیفیت ساخت مطلوب از جمله ویژگی های مهم ماشین حساب ساده کاسی Casi MD-666II است. این ماشین حساب دارای صفحه کلید فلزی و کاملاً متسحکم می باشد و از مقاومت بالایی در برابر صدمات احتمالی مانند ضربه، سقوط از ارتفاع یا خراشیدگی بهره می برد.

پس اگر قصد خرید یک ماشین حساب فروشگاهی دارید و به دنبال یک ماشین حساب ارزان و با کیفیت هستید، ماشین حساب کاسی رومیزی MD-666II می تواند انتخابی ایده آل برای شما باشد.

ماشین حساب کاسی Casi MD-666II

کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید ماشین حساب کاسی Casi MD-666II به صورت برآمده طراحی شده اند و از فاصله نسبتاً مناسبی برخوردار هستند. بنابراین وارد کردن ارقام و انجام محاسبات با این ماشین حساب ساده رومیزی با دقت و سرعت بالایی انجام می پذیرد. همچنین بر روی خود کلیدها نیز برجستگی هایی طراحی شده که باعث بالاتر رفتن بیشتر دقت در هنگام فشردن آنها می شود.

صفحه نمایش ماشین حساب اداری کاسی مدل MD-666II قابلیت نمایش 12 رقم را دارد و امکان نمایش ارقام با استفاده از جدا کننده شده سه تایی و نمایش اعشار بر روی آن وجود دارد.

یکی از مشکلاتی که هنگام استفاده از ماشین حساب در اتاق های روشن و فضاهای باز رخ می دهد، انعکاس نور محیط بر روی نمایشگر است که باعث افت میزان خوانایی ارقام بر روی آن می شود. این موضوع تا حد زیادی به میزان روشنایی نمایشگر بستگی دارد و هر چه صفحه نمایش از میزان روشنایی بیشتری برخوردار باشد، استفاده از آن در محیط های روشن راحت تر است. در رابطه با صفحه نمایش ماشین حساب کاسی MD-666II باید به این نکته اشاره کنیم که این صفحه نمایش دارا شدت روشنایی مطلوبی است و در حین استفاده از آن با مشکلاتی مانند آنچه که در این قسمت ذکر شد، مواجه نمی شوید.

 

 ماشین حساب رومیزی کاسی Casi MD-666II از قابلیت کنترل و محاسبه نیز برخوردار است و امکان مشاهده حداکثر 120 مرحله از محاسبات متوالی و تصحیح آنها به صورت اتوماتیک را به شما می دهد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۸ ، ۱۰:۱۲
ایده برتر پارسیان

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی CSN-326

در بسیاری از مشاغل مانند محیط های اداری، شرکتی، سازمانی، فروشگاهی و مغازه ها ماشین حساب وسیله ای پرکاربرد برای انجام محاسبات روزمره به شمار می آید. برای این منظور می توانید بر روی ماشین حساب کاسی Casi CSN-326 حساب ویژه ای باز کنید و از آن برای انجام محاسبات پایه ای و معمولی ریاضی و محاسبه درصد در کسب و کار خود استفاده کنید.

این ماشین حساب علاوه بر محاسبات پایه ای ریاضی امکاناتی مانند جذر گرفتن از اعداد، کار با اعداد اعشاری و کنترل و تصحیح محاسبات قبلی انجام شده را در اختیار شما می گذارد. با استفاده از ماشین حساب کاسی CSN-326 قادر خواهید بود تا 120 مرحله از محاسبات انجام شده را مشاهده و در صورت مرتکب شدن اشتباه در وارد کردن ارقام، آن را تصحیح نمایید.

یکی از ویژگی های قابل توجه ماشین حساب ساده کاسی CSN-326 طراحی ظاهری آن است. بدنه این ماشین حساب به رنگ مشکی و صفحه کلید آن به رنگ سفید طراحی شده اند و باعث شده اند تا ظاهر آن دچار یکنواختی نباشد.

ماشین حساب کاسی Casi CSN-326

ماشین حساب ساده حسابداری کاسی Casi CSN-326 از کیفیت ساخت مطلوبی بهره می برد و در برابر آسیب های محیطی مانند گرد و غبار و صدمات احتمالی مانند ضربه و سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. همچنین کلیدهای این ماشین حساب رومیزی از پلاستیک مقاوم ساخته شده اند و به مرور زمان کیفیت عملکرد آنها با افت مواجه نخواهد شد.

صفحه نمایش ماشین حساب ساده کوچک کاسی CSN-326 از نوع 12 رقمی است و از ابعاد و میزان روشنایی قابل قبولی بهره می برد. از جمله ویژگی های این صفحه نمایش می توان به قابلیت نمایش اعداد اعشاری و نمایش ارقام با استفاده از جدا کننده سه تایی اشاره کرد.

انرژی مورد نیاز ماشین حساب فروشگاهی کاسی مدل CSN-326 از باتری و نور محیط تامین می شود و به همین دلیل برای مدتی طولانی به تعویض باتری آن نیازی پیدا نخواهید کرد. در راستای مصرف پایین باتری، این ماشین حساب به قابلیت خاموش شدن خودکار نیز مجهز است و در صورتی که برای مدتی بدون استفاده باقی بماند، به صورت اتوماتیک خاموش می شود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۸ ، ۱۱:۰۳
ایده برتر پارسیان

ماشین حساب کاسی MD-2135

تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور محیط
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی MD-2135

ماشین حساب کاسی Casi MD-2135 یکی از انواع ماشین حساب رومیزی است که برای استفاده در فروشگاه های کوچک، مغازه، کلاس های درس، ادارات و منازل یک گزینه ایده آل به حساب می آید.

این ماشین حساب دارای قابلیت انجام عملیات پایه ریاضی و انجام عملیاتی مانند گرفتن جذر و درصد می باشد و برای کسانی که به دنبال یک ماشین حساب ساده و با کیفیت هستند، انتخاب مناسبی است. همچنین ماشین حساب ساده رومیزی کاسی MD-2135 توانایی محاسبه اعشار، جایگشت و ترکیب را نیز دارد که در هنگام استفاده از ماشین حساب به این قابلیت ها توجه داشته باشید.

صفحه نمایش ماشین حساب رومیزی MD-2135 از نوع 12 رقمی است و امکان نمایش ارقام با استفاده از جداکننده سه تایی و اعشار را برای شما فراهم می آورد. این صفحه نمایش از شفافیت و میزان روشنایی قابل قبولی بهره می برد حتی در محیط های نسبتاً روشن و پُر نور نیز ارقام را به شکلی واضح به نمایش در می آورد.

ماشین حساب کاسی Casi MD-2135

ماشین حساب ساده کوچک کاسی MD-2135 در ابعاد 190*155 میلی متر و وزن 300 گرم روانه بازار شده و از قابلیت حمل و جابجایی بسیار آسانی بهره می برد.

منبع تغذیه ماشین حساب اداری کاسی 2135 هم باتری و هم نور محیط است که باعث شده در هر شرایط محیطی قادر به استفاده از آن باشید. بنابراین در صورت ضعیف شدن باتری، انرژی مورد نیاز آن از طریق نور تأمین می شود.

یکی از ویژگی های کاربردی ماشین حساب کاسی مدل MD-2135 که هم باعث صرفه جویی در مصرف باتری و هم باعث افزایش طول عمر آن شده، خاموش شدن آن به صورت خودکار است. در این حالت اگر برای مدتی نسبتاً طولانی از ماشین حساب استفاده نکنید، دستگاه خاموش می شود.

صفحه کلید ماشین حساب حسابداری کاسی MD-2135 به صورت کاملاً برجسته طراحی شده و فاصله میان کلیدها به اندازه ای است که کار با ماشین حساب و وارد کردن ارقام با بالاترین سرعت و دقت انجام می گیرد. این کلیدها از پلاستیک مقاوم ساخته شده اند و به مرور زمان از کیفیت ساخت آنها کاسته نمی شود.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۸ ، ۱۱:۰۳
ایده برتر پارسیان