ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

ماشین حساب کاسی Casi CSN-326

دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۳ ق.ظ

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی CSN-326

در بسیاری از مشاغل مانند محیط های اداری، شرکتی، سازمانی، فروشگاهی و مغازه ها ماشین حساب وسیله ای پرکاربرد برای انجام محاسبات روزمره به شمار می آید. برای این منظور می توانید بر روی ماشین حساب کاسی Casi CSN-326 حساب ویژه ای باز کنید و از آن برای انجام محاسبات پایه ای و معمولی ریاضی و محاسبه درصد در کسب و کار خود استفاده کنید.

این ماشین حساب علاوه بر محاسبات پایه ای ریاضی امکاناتی مانند جذر گرفتن از اعداد، کار با اعداد اعشاری و کنترل و تصحیح محاسبات قبلی انجام شده را در اختیار شما می گذارد. با استفاده از ماشین حساب کاسی CSN-326 قادر خواهید بود تا 120 مرحله از محاسبات انجام شده را مشاهده و در صورت مرتکب شدن اشتباه در وارد کردن ارقام، آن را تصحیح نمایید.

یکی از ویژگی های قابل توجه ماشین حساب ساده کاسی CSN-326 طراحی ظاهری آن است. بدنه این ماشین حساب به رنگ مشکی و صفحه کلید آن به رنگ سفید طراحی شده اند و باعث شده اند تا ظاهر آن دچار یکنواختی نباشد.

ماشین حساب کاسی Casi CSN-326

ماشین حساب ساده حسابداری کاسی Casi CSN-326 از کیفیت ساخت مطلوبی بهره می برد و در برابر آسیب های محیطی مانند گرد و غبار و صدمات احتمالی مانند ضربه و سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. همچنین کلیدهای این ماشین حساب رومیزی از پلاستیک مقاوم ساخته شده اند و به مرور زمان کیفیت عملکرد آنها با افت مواجه نخواهد شد.

صفحه نمایش ماشین حساب ساده کوچک کاسی CSN-326 از نوع 12 رقمی است و از ابعاد و میزان روشنایی قابل قبولی بهره می برد. از جمله ویژگی های این صفحه نمایش می توان به قابلیت نمایش اعداد اعشاری و نمایش ارقام با استفاده از جدا کننده سه تایی اشاره کرد.

انرژی مورد نیاز ماشین حساب فروشگاهی کاسی مدل CSN-326 از باتری و نور محیط تامین می شود و به همین دلیل برای مدتی طولانی به تعویض باتری آن نیازی پیدا نخواهید کرد. در راستای مصرف پایین باتری، این ماشین حساب به قابلیت خاموش شدن خودکار نیز مجهز است و در صورتی که برای مدتی بدون استفاده باقی بماند، به صورت اتوماتیک خاموش می شود.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۲
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی