ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW620L

يكشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۰۹ ب.ظ

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RW620L

عمر لامپ: 20000 ساعت در حالت عادی
وضوح تصویر: 800*1280 WXGA
شدت روشنایی: 6200 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 10000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RW620L

اگر در جستجوی یک دستگاه با کاربردهای متنوع هستید، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW620L یک انتخاب مناسب برای شما است. این ویدئو پروژکتور در سالن های همایش، سخنرانی، کنفرانس، سینما، تئاتر، محیط های تجاری و تبلیغاتی قابل استفاده می باشد و تصاویری با کیفیت و شفافیت مطلوبی را به شما ارائه می دهد.

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RW620L

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RW620L در دو مدل PT-RW620LB (رنگ مشکی) و PT-RW620LW (رنگ سفید) عرضه شده و می توان آن را بهترین ویدئو پروژکتور بازار از لحاظ کیفیت ساخت دانست. برای آشنایی با ویژگی های این ویدئو پروژکتور با ما تا انتهای متن همراه باشید.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RW620L

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RW620LB/LW دارای میزان رزولوشن 1280*800 پیکسل و نسبت کنتراست 10000:1 است و تصاویر ارائه شده با آن از وضوح و کیفیت مطلوبی بهره می برد. این ویدئو پروژکتور DLP توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به صورت طبیعی و زنده دارد و رنگ مشکی را با عمق زیاد و رنگ های روشن را با شفافیت بالا به نمایش در می آورد.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW620L دارای شدت روشنایی 6200 لومن است و تصاویر ارائه شده توسط آن در مکان های مختلف از لحاظ نور محیط، دارای شفافیت و درخشندگی بالایی هستند.

شارپ بودن و درخشندگی تصاویر ارائه شده توسط دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RW620L تا حد زیادی به لیزری بودن آن و مجهز بودن این ویدئو پروژکتور به جدیدترین فناوری پخش لیزری مربوط می شود. لازم به ذکر است که طول عمر منبع پخش لیزری ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-RW620L در حالت استفاده از دستگاه با میزان روشنایی عادی 20 هزار ساعت و در حالت استفاده اقتصادی از آن 24 هزار ساعت می باشد و از این جهت برای مدتی طولانی نیازی به صرف هزینه بابت سرویس یا تعمیر آن نخواهید داشت.

طول عمر بالای منبع پخش لیزری دیتا ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-RW620L این امکان را ایجاد می کند تا بتوان از آن برای نمایش مداوم تصاویر در تمام 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته استفاده کرد. این ویژگی به خصوص در نمایشگاه ها، محیط های تجاری و استفاده های تبلیغاتی از ویدئو پروژکتور کاربرد بالایی دارد.

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RW620L فاقد لنز است و شما می توانید متناسب با نیاز خود و ویژگی های مکان محل نصب، از لنزهای متنوع پاناسونیک بر روی آن بهره ببرید. بنابراین ویژگی هایی مانند فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش، میزان زوم، نسبت پرتاب و تصحیح زاویه تصویر به لنز مورد استفاده شما بستگی خواهد داشت. این ویژگی انعطاف بالایی به دیتا پروژکتور شما می دهد و به عنوان مثال با استفاده از یک لنز دارای نسبت پرتاب کوتاه، می توانید آن را به یک ویدئو پروژکتور با برد کوتاه تبدیل کنید و یا اگر قصد استفاده از ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-RW620L در یک سالن بزرگ را دارید، می توانید لنزی قدرتمندتر با میزان زوم زیاد را بر روی آن نصب کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW620L

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW620L قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد 50 تا 600 اینچ (معادل 1.27 تا 15.24 متر) را دارد و می توان از آن هم در فضاهای محدود و هم در سالن های نسبتا بزرگ استفاده کرد. با توجه به اینکه ویدئو پروژکتور مدل Panasonic PT-RW620L به قابلیت نصب 360 درجه ای مجهز است، کار سختی برای راه اندازی آن نخواهید داشت.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، پورت های ارتباطی به روز ویدیو پروژکتور Panasonic PT-RW620L است که اتصال آن به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، تلویزیون، لپ تاپ، دستگاه های پخش ویدئو، مانیتور و... را بسیار راحت می کند. همچنین این ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic از قابلیت اتصال به ویدئو پروژکتورهای دیگر و نمایش هم زمان تصاویر برخوردار می باشد.

پشتیبانی از فناوری DIGITAL LINK یکی دیگر از ویژگی های ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-RW620L است که به طرز چشمگیری باعث کاهش هزینه ها و راحتی نصب این دستگاه می شود. این فناوری انتقال صدا و تصویر به صورت هم زمان از دستگاه پخش به ویدئو پروژکتور را از طریق یک کابل شبکه ساده امکان پذیر می کند! طول این کابل تا 150 متر نیز می تواند برسد و از این جهت نیازی به کنار هم قرار دادن دیتا پروژکتور و دستگاه های متصل به آن وجود ندارد. این ویژگی در مکان هایی که با محدودیت فضا برای نصب مواجه اند، کارایی بالایی دارد و کار شما را برای نصب و راه اندازی ویدئو پروژکتور بسیار راحت می کنند.

ویدئو پروژکتور لیزری Panasonic PT-RW620L از شبکه های داخلی (LAN) نیز پشتیبانی می کند که برای کار گروهی و دسترسی از چند سیستم مختلف به ویدیو پروژکتور بسیار مناسب است. توجه داشته باشید که پورت LAN و DIGITAL LINK در این ویدئو پروژکتور مشترک می باشد.

شما می توانید برای دریافت قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic و کسب راهنمایی های لازم در رابطه با نحوه خرید دیتا پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-RW620L به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۰۳
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی