ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX433FN-CP

دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۱ ب.ظ

لپ تاپ ایسوس UX433FN-CP

سیستم عامل: دارد
پردازنده: Intel Core i7 8565U
سرعت پردازنده: 1.8GHz up to 4.6GHz
ظرفیت RAM: شانزده گیگابایت / LPDDR3
سایز مانیتور: 14 اینچ
هارد دیسک: 512 گیگابایت SSD
پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce MX150 DDR5

معرفی لپ تاپ ایسوس ZenBook UX433FN-CP

اگربه دنبال یک لپ تاپ سبک، ظریف، دارای طراحی ظاهری جذاب و قدرت سخت افزاری مناسب هستید، لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX433FN-CP یک انتخاب ایده آل برای شما است! این لپ تاپ از جدیدترین لپ تاپ های سری زنبوک شرکت ایسوس می باشد که در سال 2019 به بازار عرضه شده است.

معرفی لپ تاپ ایسوس ZenBook UX433FN-CP

لپ تاپ سبک ایسوس UX433FN-CP برای کسانی که مدام در رفت و آمد هستند و به لپ تاپ در فعالیت های روزمره خود احتیاج دارند، انتخاب مناسبی است و به طور کلی تمام نیازهای شما در کاربری های عادی و روزمره را برطرف می کند. برای آشنایی با ویژگی های این لپ تاپ جذاب با ما تا انتهای متن همراه باشید!

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس ZenBook UX433FN-CP  

همان طور که اشاره شد، طراحی ظاهری ظریف و زیبا یکی از ویژگی های مهم لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX433FN-CP به شمار می آید. این لپ تاپ دارای ضخامتی کمتر از 16 میلی متر و وزنی در حدود یک کیلوگرم است و از این جهت به آسانی می توانید آن را در کیف گذاشته و در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید!

ویژگی ظاهری دیگر لپ تاپ ایسوس مدل UX433FN-CP طراحی بدون حاشیه صفحه نمایش آن است. صفحه نمایش این لپ تاپ حدود 92 درصد از قاب جلویی را پوشانده که باعث افزایش جذابیت ظاهری آن می شود. این نوع طراحی باعث می شود تا تمام تمرکز شما به محتوای در حال نمایش بر روی نمایشگر جلب شود و بتوانید از تصاویری بزرگ و با کیفیت بهره مند شوید.

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Asus ZenBook UX433FN-CP

صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX433FN-CP از نوع IPS LCD است و دارای ابعاد 14 اینچ می باشد. این صفحه نمایش توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به صورت طبیعی و زنده دارد و به خوبی از عهده کاربری های مالتی مدیا و نمایش فیلم بر می آید. رزولوشن صفحه نمایش لپ تاب ایسوس UX433FN-CP برابر با 1080*1920  پیکسل بوده و تصاویر مورد نظر شما را با کیفیت فول اچ دی ارائه می دهد.

 

 

در لپ تاپ 14 اینچی ایسوس UX433FN-CP از اسپیکرهایی با قابلیت پخش صدای استریو استفاده شده است. اسپیکرهای این لپ تاپ به فناوری SonicMaster مجهز بوده و صدایی با قدرتی قابل قبول را برای شما به ارمغان می آورند.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Asus ZenBook UX433FN-CP

یکی از ویژگی های جالب لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX433FN-CP، ادغام تاچ پد و Num Pad می باشد. به طوری که کلیدهای مربوط به ماشین حساب و اعداد این لپ تاپ، بر روی تاچ پد آن قابل دسترس خواهند بود!

طراحی خاص تاچ پد لپ تاپ مدل Asus UX433FN-CP و حذف کلیدهای Num Pad از کیبورد، باعث شده تا سایر کلیدهای کیبورد این لپ تاپ دارای ابعادی بزرگ و فاصله ای بسیار مطلوب از یکدیگر باشند. بنابراین تایپ با آنها با بالاترین میزان سرعت و دقت انجام می شود و کارهای شما با سرعت بیشتری به پیش خواهد رفت. همچنین کیبورد لپ تاپ زنبوک ایسوس UX433FN دارای نور پس زمینه نیز هست و کار با آن در محیط های تاریک هم به آسانی انجام می شود.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس ZenBook UX433FN-CP

لپ تاپ ایسوس مدل Asus ZenBook UX433FN-CP به منظور کاربری عمومی و انجام فعالیت های روزمره طراحی شده و عملکردی سریع و روان را به شما ارائه می دهد. با وجود این، می توان بر روی این لپ تاپ بر روی اجرای نرم افزارهای نیمه حرفه ای و نیمه سنگین نیز حساب باز کرد.

قلب تپنده لپ تاپ Asus UX433FN-CP پردازنده Core i7 8565U ساخت اینتل است. این پردازنده دارای 8 مگابایت حافظه کش و فرکانس بین 1.8 تا 4.6 گیگاهرتز می باشد و در اجرای برنامه ها و بازی های معمولی و حتی نیمه سنگین می توان بر روی آن حساب باز کرد. همچنین این لپ تاپ به کارت گرافیک GeForce MX150 DDR5 ساخت انویدیا مجهز است که دارای 2 گیگابایت حافظه اختصاصی می باشد.

 

 

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که لب تاپ Asus UX433FN-CP فاقد هارد دیسک بوده و حافظه داخلی آن شامل 512 گیگابایت حافظه SSD می باشد. همان طور که احتمالا می دانید حافظه های SSD سرعت عملکرد بسیار بالاتری نسبت به حافظه های معمولی دارند و از این جهت می توانید از عملکرد سریع لپ تاب Asus UX433FN-CP به خصوص در هنگام کار با سیستم عامل ویندوز اطمینان داشته باشید. لازم به ذکر است که لپ تاپ ایسوس UX433FN به 16 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR3 نیز مجهز می باشد.

مجموعه سخت افزاری لپ تاپ گرافیک2 ایسوس Asus UX433FN-CP در کنار هم عملکرد مطلوب لپ تاپ در کاربری های عمومی و کاربری های مالتی مدیا را تضمین می کنند و انتظارات شما را به طور کامل برآورده خواهند کرد.

ویژگی کاربردی دیگر لپ تاپ Core i7 ایسوس UX433FN-CP مجهز بودن آن به یک باتری 4 سلولی قدرتمند است که شارژ کامل آن تا 13 ساعت انرژی مورد نیاز لپ تاپ را تأمین خواهد کرد. بنابراین نیازی به شارژ چند باره لپ تاپ در طول روز نخواهید داشت و با خیالی راحت می توانید از آن در فعالیت های روزانه خود استفاده کنید.

لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX433FN-CP

برای اتصال دستگاه های دیگر به لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX433FN-CP کار سختی پیش رو نخواهید داشت. چرا که این دستگاه از شبکه بی سیم وای فای پشتیبانی می کند و به بلوتوث نسخه 5.0 مجهز می باشد. همچنین بر روی بدنه این لپ تاپ پورت های HDMI، USB Type-C، USB 3.0، USB 2.0 و درگاه کارت خوان تعبیه شده است. البته لپ تاپ ایسوس UX433FN-CP دارای پورت اترنت نیست و برای استفاده از آن در شبکه باید از از تبدیل USB به LAN استفاده کنید.

اگر به تکنولوژی روز دنیا علاقه مندید و به دنبال یک لپ تاپ مدرن، زیبا و خوش ساخت هستید، ما به شما لپ تاپ زنبوک ایسوس مدل Asus UX433FN-CP را پیشنهاد می کنیم.

برای کسب اطلاع در رابطه قیمت لوازم جانبی لپ تاپ و همچنین خرید لپ تاپ 14 اینچی ایسوس می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر سابقه استفاده از لپ تاپ ایسوس Asus UX433FN-CP را دارید، با ثبت نظرات خود در بخش کامنت های همین محصول، کاربران دیگر را در انتخاب لپ تاپ مورد نظر خود راهنمایی کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۰۴
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی