ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

لپ تاپ ایسوس ASUS FX570UD-Z

دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۱ ب.ظ

لپ تاپ ایسوس FX570UD-Z

سیستم عامل: ندارد
پردازنده: Intel Core i7 8550U
سرعت پردازنده: 1.8 GHZ
ظرفیت RAM: هشت گیگابایت / DDR4
سایز مانیتور: 11.6 اینچ
هارد دیسک: یک ترابایت
پردازنده گرافیکی: NVIDIA GTX1050 GDDR5

معرفی لپ تاپ ایسوس FX570UD-Z

اگر از علاقه مندان به انجام بازی های گرافیکی هستید و به دنبال یک لپ تاپ با کیفیت و دارای قیمت مناسب برای این منظور می گردید، لپ تاپ ایسوس ASUS FX570UD-Z یک انتخاب ایده آل برای شما است! این لپ تاپ با توجه به سخت افزار قدرتمندی که دارد، انجام بازی های مختلف را برای شما امکان پذیر می کند و اوج هیجان و لذت را برای شما به ارمغان می آورد!

 

معرفی لپ تاپ ایسوس FX570UD-Z

 

 

صفحه نمایش با کیفیت و شفاف، عملکرد سریع و روان و طراحی ظاهری جذاب و زیبا بخشی از ویژگی های لپ تاپ ایسوس مدل Asus FX570UD-Z هستند که باعث محبوبیت بالای آن در میان کاربران شده است. برای آشنایی با قابلیت های این لپ تاپ ایسوس تا انتهای متن با ما همراه باشد.

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس FX570UD-Z

لپ تاپ ایسوس FX570UD-Z دارای ابعاد 375 * 256 * 21.9 میلی متر و وزن 1.9 کیلوگرم است و حمل و جابجایی آن به راحتی هر چه تمام تر صورت می گیرد. بنابراین می توانید به آسانی این لپ تاپ را به خانه دوستانتان حمل کرده و از انجام بازی به صورت دسته جمعی لذت ببرید!

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس FX570UD-Z

لپ تاپ های گیمینگ معمولاً از طراحی ظاهری جذاب و متفاوتی برخوردارند. لپ تاپ ایسوس FX570UD-Z نیز از این قاعده مستثنی نیست و از طراحی زیبایی بهره می برد. بدنه این لپ تاپ دارای رنگ مشکی است و بر روی قاب پشتی پنل صفحه نمایش آن آرم ایسوس و خطوطی به رنگ قرمز قرار دارد. این خطوط قرمز رنگ در پنل داخلی لپ تاپ و در اطراف صفحه کلید هم دیده می شوند و جلوه ای خاص و جذاب به این لپ تاپ بخشیده اند!

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ ASUS FX570UD-Z

صفحه نمایش لپ تاپ گیمینگ ایسوس  FX570UD-Z دارای زاویه دید بسیار مناسبی است و تقریباً در هر موقعیتی که قرار داشته باشید، قادر به مشاهده محتوای در حال نمایش بر روی آن خواهید بود. در مجموع می توانید بر روی این صفحه نمایش برای تماشای فیلم های با کیفیت و انجام بازی به طور کامل حساب کنید! ضمن اینکه این صفحه نمایش از نوع مات است و در هنگام کار با آن انعکاس تصاویر محیط بر روی آن دیده نمی شود.

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ ASUS FX570UD-Z

اندازه صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس گیمینگ مدل ASUS FX570UD-Z برابر با 11.6 اینچ و میزان رزولوشن آن 1920 * 1080 پیکسل است. بنابراین با استفاده از این لپ تاپ، می توانید از تصاویری با کیفیت عالیِ فول اچ دی بهره مند شوید! از جمله ویژگی های صفحه نمایش لپ تاپ 11.6 اینچ ایسوس FX570UD-Z باید به میزان روشنایی و نسبت کنتراست مطلوب آن اشاره کنیم که باعث نمایش رنگ مشکی با عمق زیاد و نمایش رنگ های روشن با شفافیتی بالا می شود و به این صورت رنگ ها و سایه روشن هایی طبیعی و زنده را به شما ارائه می دهد.

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ ASUS FX570UD-Z

اسپیکرهای داخلی لپ تاپ مخصوص بازی ایسوس ASUS FX570UD-Z دارای توان 2 وات هستند و از فناوری SonicMaster برای پخش و تقویت صدا استفاده می کنند. این اسپیکرها توانایی ارائه صدای استریو را دارند و به خوبی برای گوش دادن به موسیقی یا پخش صدای بازی و فیلم مناسب می باشند.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ ASUS FX570UD-Z

تاچ پد لب تاپ ایسوس ASUS FX570UD-Z دارای ابعاد مناسبی است و فضای کافی برای کار با این لپ تاپ 11 اینچ ایسوس را برای شما فراهم می آورد. این تاچ پد دارای قابلیت چند لمسی است و از دقت و سرعت پاسخدهی بالایی برخوردار می باشد.

 

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ ASUS FX570UD-Z

 

کیبورد لپ تاپ ایسوس FX570UD-Z نیز دارای کلیدهای بزرگ و بافاصله از یکدیگر می باشد که باعث شده تا کار با آن به راحتی و با کمترین درصد خطا صورت گیرد. این کیبورد به خوبی به شما در انجام بازی کمک می کند و دارای نور پس زمینه رنگی می باشد. نور پس زمینه این کیبورد علاوه بر افزودن به جلوه های ظاهری لپ تاپ در حین استفاده از آن، باعث می شود تا بتوانید در شب و در مکان های تاریک نیز با لپ تاپ خود کار کنید.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس FX570UD-Z

 شرکت ایسوس در لپ تاپ 11 اینچی ایسوس FX570UD-Z از پردازنده Intel Core i7 مدل 8550U استفاده کرده که دارای فرکانس 1.8 گیگاهرتز در حالت عادی می باشد. فرکانس این پردازنده در هنگام انچام پردازش های سنگین تا 4 گیگاهرتز (با استفاده از فناوری Turbo Boost) نیز می رسد و می توان بر روی آن برای اجرای نرم افزارهای تخصصی و حرفه ای و اجرای بازی های گرافیکی حساب کرد. علاوه بر این، کارت گرافیک لپ تاب ایسوس مدل FX570UD-Z ساخت انویدیا و از مدل GTX1050 GDDR5 است که دارای 4 گیگابایت حافظه اختصاصی است.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس FX570UD-Z

لپ تاپ ایسوس FX570UD-Z به 8 گیگابایت حافظه رم DDR4، یک ترابایت حافظه داخلی (هارددیسک) و 128 گیگابایت حافظه داخلی SSD نیز مجهز است که باعث عملکرد سریع و روان این لپ تاپ می شوند.

مجموعه سخت افزاری این لپ تاپ ایسوس گرافیک 4 در کنار هم عملکردی عالی را به شما ارائه می دهند و می توانید با استفاده از این لپ تاپ با جدیدترین نرم افزارها شامل نرم افزارهای ادیت فیلم و عکس کار کنید.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، باتری لپ تاپ 11 اینچی ایسوس مدل ASUS FX570UD-Z است که از نوع سه سلولی بوده و از ظرفیتی معادل با 48 وات ساعت بهره می برد. لازم به ذکر است که شارژدهی این باتری بین یک تا 3 ساعت برآورد شده است.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس FX570UD-Z

لپ تاپ ایسوس ASUS FX570UD-Z

از دیگر امکانات لپ تاپ ایسوس ASUS FX570UD-Z باید به مجهز بودن آن به وب کم، حسگر اثر انگشت، بلوتوث داخلی و پشتیبانی از شبکه بی سیم وای فای اشاره کنیم. همچنین این لپ تاپ دارای پورت های ارتباطی شامل USB Type-C، USB 3.0، USB 2.0 (دو عدد)، HDMI و اترنت (مخصوص اتصال به شبکه) نیز هست که باعث اتصال راحت آن به دستگاه های دیگر و انواع تجهیزات جانبی و حافظه های USB می شود.

 

لپ تاپ ایسوس ASUS FX570UD-Z

 

همان طور که مشاهده می کنید، لپ تاپ ایسوس مدل ASUS FX570UD-Z از قابلیت ها و امکانات متعددی برخوردار بوده و انتظارات شما از یک لپ تاپ گیمینگ با کیفیت و با دوام را به خوبی برآورده می سازد.

چنانچه قصد خرید لپ تاپ Core i7 ایسوس برای بازی را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت لوازم جانبی لپ تاپ و نحوه خرید لپ تاپ ایسوس FX570UD-Z را به شما ارائه دهند و یا سؤالات خود در این زمینه را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر ثبت نمایید.

لپ تاپ ایسوس ASUS FX570UD-Z

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۰۴
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۱)

۲۳ تیر ۹۹ ، ۱۵:۰۸ آقای اذان گو

من دامش خیلی خوبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی