ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook Max X540MB-A

يكشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۰۹ ب.ظ

لپ تاپ ایسوس Max X540MB-A

سیستم عامل: ندارد
پردازنده: Intel Pentium N5000
سرعت پردازنده: 1.1GHz up to 2.7GHz
ظرفیت RAM: چهار گیگابایت / DDR4
سایز مانیتور: 15.6 اینچ
هارد دیسک: یک ترابایت
پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce MX110 DDR5

معرفی لپ تاپ ایسوس VivoBook Max X540MB-A

برای کسانی که به اجرای برنامه های تخصصی در کار یا تحصیل خود احتیاج ندارند و مشتاق انجام بازی های گرافیکی روز هم نیستند، صرف هزینه های سنگین برای خرید لپ تاپ های بالارده چندان منطقی به نظر نمی رسد. در بازار لپ تاپ های با کیفیت و مقرون به صرفه ای موجود است که برای کاربرانی که به دنبال خرید یک لپ تاپ برای کاربری عمومی می باشند، انتخاب مناسبی هستند. از جمله این لپ تاپ ها می توان به لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook Max X540MB-A اشاره کرد که برای استفاده در فعالیت های روزمره طراحی شده است. برای آشنایی با این لپ تاپ تا انتهای متن همراه ما باشید.

معرفی لپ تاپ ایسوس VivoBook Max X540MB-A

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس VivoBook Max X540MB-A 

لپ تاپ ویووبوک ایسوس X540MB-A در ابعاد 381*251*27.2 میلی متر و وزن 2 کیلوگرم عرضه شده و حمل و جابجایی آن به آسانی انجام می شود. بدنه این لپ تاپ از پلاستیک ساخته شده اما در نگاه اول یادآور لپ تاپ های بالارده فلزی است. پلاستیکی بودن بدنه لب تاپ ایسوس X540MB-A باعث شده تا این لپ تاپ در برابر خراشیدگی و به جا ماندن گرد و غبار و اثر انگشت بر روی آن مقاومت قابل قبولی داشته باشد.

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس VivoBook Max X540MB-A

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Asus VivoBook Max X540MB-A

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook Max X540MB-A یکی از لپ تاپ های میان رده موجود در بازار است و به همین دلیل نباید توقع چندانی از صفحه نمایش آن داشته باشیم. صفحه نمایش این لپ تاپ از نوع TFT می باشد و در ابعاد 15.6 اینچی ارائه شده است. این صفحه نمایش برای کارهای عادی در طول روز بسیار مناسب بوده و تصاویری با کیفیت فول اچ دی به شما ارائه می دهد. از جمله ویژگی های صفحه نمایش لپ تاب 15.6 اینچی ایسوس X540MB-A باید به روکش مات آن اشاره کنیم که از انعکاس تصاویر محیط بر روی آن جلوگیری می کند.

اسپیکرهای به کار رفته در لپ تاب ایسوس مدل Asus VivoBook Max X540MB-A دارای فناوری SonicMaster هستند و قدرت و حجم صدای ارائه شده توسط آنها قابل قبول می باشد. به طوری که در محیط های کم سر و صدا و اتاق های کوچک می توانید از شنیدن موسیقی های دلخواهتان با صدایی بلند لذت ببرید.

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Asus VivoBook Max X540MB-A

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Asus VivoBook Max X540MB-A

کیبورد لپ تاپ ایسوس مدل Asus Max X540MB-A از نوع جزیره ای است و کلیدهای آن دارای ابعاد و فاصله بسیار مناسبی از یکدیگر هستند. به طوری که کسانی که قصد تایپ یا کد نویسی با آن را دارند، می توانند بر روی آن حساب باز کنند. همچنین کلیدهای صفحه کلید لپ تاپ Asus X540MB-A دارای عملکرد نرم و روانی هستند و در اثر تایپ زیاد موجب خستگی انگشتان شما نمی شوند.

تاچ پد لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل X540MB-A نیز مشابه با تاچ پد دیگر لپ تاپ های میان رده است و ویژگی جدیدی را ارائه نمی دهد. می توان به سرعت و میزان حساسیت مطلوب آن اشاره کرد که کار با لپ تاپ را برای شما آسان تر می کند. همچنین تاچ پد لپ تاب Asus X540MB-A قادر به تشخیص چند لمس به صورت هم زمان می باشد.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Asus VivoBook Max X540MB-A

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس VivoBook Max X540MB-A

از لحاظ سخت افزاری لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook Max X540MB-A را می توان یک لپ تاپ معمولی دانست که اجرای نرم افزارهای حرفه ای و انجام بازی های گرافیکی روز با آن امکان پذیر نیست. در عوض این لپ تاپ در اجرای برنامه های معمولی مانند آفیس، گشت زنی در فضای اینترنت، گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم عملکرد سریع و روانی دارد و به خوبی انتظارات شما در کار با سیستم عامل ویندوز را برآورده می کند.

در لپ تاپ ویوو بوک ایسوس Asus X540MB-A از پردازنده مدل N5000 از سری پردازنده های پنتیوم اینتل استفاده شده که دارای فرکانس بین 1.1 تا 2.7 گیگاهرتز و حافظه کش 4 مگابایتی است. همچنین این لپ تاپ از کارت گرافیک GeForce MX110 DDR5 ساخت انویدیا (با حافظه اختصاصی 2 گیگابایت)، حافظه رم 4 گیگابایتی از نوع DDR4 و هارد دیسک با ظرفیت 1 ترابایت بهره می برد.

باتری به کار رفته در لپ تاپ گرافیک 2 ایسوس X540MB-A نیز از نوع سه سلولی است و تا 4 ساعت استفاده مداوم از لپ تاپ، نیازی به شارژ مجدد پیدا نمی کند. باتری را می توان یکی از نقاط قوت این لپ تاپ دانست که شما را از شارژ چند باره باتری در طول روز نجات می دهد.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس VivoBook Max X540MB-A

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook Max X540MB-A

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook Max X540MB-A از تمام امکانات یک لپ تاپ مناسب برای کاربری عمومی برخوردار می باشد. از این جمله این امکانات می توان به بلوتوث داخلی، شبکه بی سیم وای فای، درایو نوری (دی وی دی رایتر) و وب کم اشاره کرد.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، پورت های ارتباطی لپ تاپ ایسوس X540MB-A است. این لپ تاپ دارای پورت های USB 3.0، USB 2.0 (دو عدد)، HDMI و کارت خوان بوده و به آسانی می توان لوازم جانبی و دستگاه های دیجیتال دیگر را به آن متصل کرد.

در جمع بندی معرفی لپ تاپ ویوو بوک ایسوس X540MB-A باید گفت که اگر به دنبال یک لپ تاپ با کیفیت برای اجرای برنامه های معمولی و انجام کارهای روزمره هستید، می توانید به طور کامل بر روی این لپ تاپ حساب کنید.

برای کسب اطلاع در رابطه با قیمت لوازم جانبی لپ تاپ و همچنین خرید لپ تاپ Core i7 ایسوس می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر سابقه استفاده از لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل VivoBook Max X540MB-A را دارید، با ثبت نظرات خود در بخش کامنت های همین محصول، کاربران دیگر را در انتخاب لپ تاپ مورد نظر خود راهنمایی کنید.

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook Max X540MB-A

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۰۳
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی