ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

۲۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

صندوق فروش یا صندوق فروشگاهی از جمله ابزارهایی است که باید در هر سوپرمارکت، فروشگاه، فست فود یا رستوران، داروخانه و امثال این مکان ها وجود داشته باشد. با پیشرفت چشم گیر تکنولوژی هم روز به روز توقع ها از صندوق فروشگاهی ها هم بالا می رود و همین باعث می شود که برند ها و شرکت های مختلفی در این زمینه انتخاب را برای شما مشکل کنند.در مقاله برند صندوق فروشگاهی انواع برندها را معرفی کردیم و به بررسی صندوق فروشگاهی آئورس، صندوق فروشگاهی پارتنر، صندوق فروشگاهی سم فور اس، صندوق فروشگاهی کاسیو، صندوق فروشگاهی اسکار، صندوق فروشگاهی پوزبانک، صندوق فروشگاهی شارپ و صندوق فروشگاهی دارا پرداختیم. حال در این مقاله به بررسی صندوق فروشگاهی تایسو  می پردازیم.

بررسی صندوق فروشگاهی تایسو

صندوق فروشگاهی تایسو

صندوق فروشگاهی تایسو از دیگر برندهای فعال در زمینه تجهیزات فروشگاهی به خصوص صندوق فروشگاهی می باشد.

این شرکت کار خود را در سال 1981 به عنوان  یک شرکت بازرگانی شناسه خودرو کار خود را آغاز کرد و در سال 1990 به سرعت توانست به عنوان یک تولید کننده در بازار AIDC شناخته شود. از جمله محصولات آن شامل صندوق فروشگاهی، بارکد اسکنر، فیش پرینتر، کشوی پول صندوق فروش، کیبورد صندوق فروشگاهی، صفحه نمایش صندوق فروشگاهی، صفحه نمایش لمسی، کارت خوان مغناطیسی و لوازم جانبی دستگاه صندوق فروشگاهی می باشد.

هدف شرکت تایسو به دست آوردن رضایت تمامی مشتریان می باشد به همین خاطر در زمینه ارائه محصولات با کیفیت بالا و خدمات عالی  در بهترین قیمت شناخته شده هستند. طبق گفته این شرکت: ما شرایطی را ایجاد می کنیم تا شما مثل یک خریدار فکر کنید و به نیازهای واقعی آنها پی ببرید.

ایده برتر در زمینه فروش صندوق فروشگاهی تایسو فعالیت دارد. جهت مشاده محصولات کامل صندوق فروشگاهی های تایسو می توانید به بخش صندوق فروشگاهی در بخش تجهیزات فروشگاهی مراجعه کنید و یا با 73027-021 تماس بگیرید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۲
ایده برتر پارسیان

صندوق فروش یا صندوق پول فروشگاهی از جمله ابزارهایی است که باید در هر سوپرمارکت، فروشگاه، فست فود یا رستوران، داروخانه و امثال این مکان ها وجود داشته باشد. با پیشرفت چشم گیر تکنولوژی هم روز به روز توقع ها از صندوق فروشگاهی ها هم بالا می رود و همین باعث می شود که برند ها و شرکت های مختلفی در این زمینه انتخاب را برای شما مشکل کنند.در مقاله برند صندوق فروشگاهی انواع برندها را معرفی کردیم و به بررسی صندوق فروشگاهی آئورس، صندوق فروشگاهی تایسو، صندوق فروشگاهی پارتنر، صندوق فروشگاهی کاسیو، صندوق فروشگاهی اسکار، صندوق فروشگاهی پوزبانک، صندوق فروشگاهی شارپ و صندوق فروشگاهی دارا پرداختیم. حال در این مقاله به بررسی صندوق فروشگاهی سم فور اس می پردازیم.

صندوق فروشگاهی سم فور اس

صندوق فروشگاهی سم فور اس

صندوق فروشگاهی سم فور اس از دیگر برندهایی است که در زمینه خرید صندوق فروشگاهی می توانید انتخاب کنید. شرکت sam4s یک شرکت کره ای است که در سال 1968 به عنوان رهبر قطعات الکترونیکی و سازنده اجزای آن فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت بیشتر از نیم قرن است که  این شرکت در زمینه تولید قطعات LED/LCD، پرینتر، صندوق فروشگاهی، اجزا و قطعات خودرو فعالیت دارد. در حال حاضر با 4 شریک مالی، 6 دفتر در کره و 13 شاخه در خارج از کشور، بیشتر از 13000 نیرو دارد و در 70 کشور نیا اعتبار و نمایندگی را دارا می باشد.

در این مقاله به صندوق فروشگاهی سم فور اس می پردازیم و باید بگوییم که صندوق فروشگاهی سم فور اس برای هر نوع صنف کاری مناسب است و فراموش نکنید که شما با خرید صندوق فروشگاهی تنها یک سخت افزار خریداری نمی کنید بلکه باید تمامی مراحل لازم برای آماده شدن یک صندوق پول فروشگاهی به کار را انجام دهید مانند: نصب، تنظیمات، آموزش و حتی سرویس.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۰
ایده برتر پارسیان

صندوق فروش یا صندوق فروشگاهی از جمله ابزارهایی است که باید در هر سوپرمارکت، فروشگاه، فست فود یا رستوران، داروخانه و امثال این مکان ها وجود داشته باشد. با پیشرفت چشم گیر تکنولوژی هم روز به روز توقع ها از صندوق فروشگاهی ها هم بالا می رود و همین باعث می شود که برند ها و شرکت های مختلفی در این زمینه انتخاب را برای شما مشکل کنند.در مقاله برند صندوق فروشگاهی انواع برندها را معرفی کردیم و به بررسی صندوق فروشگاهی آئورس، صندوق فروشگاهی تایسو، صندوق فروشگاهی پارتنر، صندوق فروشگاهی کاسیو، صندوق فروشگاهی سم فور اس، صندوق فروشگاهی پوزبانک، صندوق فروشگاهی شارپ و صندوق فروشگاهی دارا پرداختیم. حال در این مقاله به بررسی صندوق فروشگاهی اسکار می پردازیم.

صندوق فروشگاهی اسکار

صندوق فروشگاهی اسکار

بازار صندوق فروشگاهی و پوز فروشگاهی هم مانند سایر کالاهای دیجیتال به دلیل پیشرفت روزافزون تکنولوژی در حال تغییر است. اسکار در گروه برند صندوق فروشگاهی قرار دارد که مانند سایر محصولات ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی این صندوق فروشگاهی های اسکار هم از کیفیت خوبی برخوردار هستند. صندوق فروشگاهی اسکار هم مانند صندوق فروشگاهی آئورس حافظ محیط زیست است.

شرکت اسکار در سال 1998 به صورت یک شرکت کوچک تاسیس شد و تا به امروز فعالیت خود را ادامه داد. این شرکت در ابتدا فقط در زمینه خدمات و نصب صندوق فروشگاهی فعال بود و نامی که ابتدا برای خود انتخاب کرده تحت عنوان پتروپوز بود. این شرکت متعلق به استرالیای غربی است و در سال 2004 بود که به صورت رسمی تحت عنوان اسکار کار خود را آغاز کرد. دستگاه صندوق فروشگاهی oscar عملکرد وسیعی دارد و می تواند روند تجارت شما را تحلیل و کنترل کند.

فعالیت اصلی آن بیشتر در زمینه نرم افزار صندوق فروشگاهی و خود صندوق فروشگاهی می باشد.

شما می توانید از صفحه صندوق فروشگاهی، انواع صندوق فروشگاهی اسکار را در سایت مشاهده کنید.


ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

تجهیزات شبکه  مودم وایرلس ADSL  کارت شبکه


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۸
ایده برتر پارسیان

صندوق فروش یا صندوق فروشگاهی از جمله ابزارهایی است که باید در هر سوپرمارکت، فروشگاه، فست فود یا رستوران، داروخانه و امثال این مکان ها وجود داشته باشد. با پیشرفت چشم گیر تکنولوژی هم روز به روز توقع ها از صندوق فروشگاهی ها هم بالا می رود و همین باعث می شود که برند ها و شرکت های مختلفی در این زمینه انتخاب را برای شما مشکل کنند.در مقاله برند صندوق فروشگاهی انواع برندها را معرفی کردیم و به بررسی صندوق فروشگاهی آئورس، صندوق فروشگاهی پارتنر، صندوق فروشگاهی سم فور اس، صندوق فروشگاهی تایسو، صندوق فروشگاهی اسکار، صندوق فروشگاهی پوزبانک، صندوق فروشگاهی شارپ و صندوق فروشگاهی دارا پرداختیم. حال در این مقاله به بررسی صندوق فروشگاهی کاسیو می پردازیم.

فروش صندوق فروشگاهی کاسیو

صندوق فروشگاهی کاسیو

صندوق فروشگاهی ها هم مانند چاپگر ها و یا سایر تجهیزات فروشگاهی در برندهای مختلفی هستند. مانند صندوق فروشگاهی پوزبانک، صندوق فروشگاهی شارپ و یا صندوق فروشگاهی دارا که معرفی این برندها در سایت موجود می باشد. حال به معرفی صندوق فروشگاهی کاسیو می پردازیم.

برند کاسیو در اصل متعلق به یک شرکت ژاپنی است اما چند ملیتی هم می باشد که در زمینه طراحی و ساخت انواع ماشین‌حساب، ساعت مچی و اتمی، تلفن همراه، دوربین فیلم‌برداری و دیجیتال، پرینتر، لپ‌تاپ، صندوق فروشگاهی و انواع ابزار موسیقی فعالیت می کند. هدف این شرکت از ارائه خدمات و کیفیت محصولات برای مشتریان این است که از طریق استفاده از این کالاها دنیایی را تجسم کنند که تا کنون کسی نتوانسته این کار را انجام دهد.

شرکت کاسیو در سال 1946 توسط یک مهندس ژاپنی در کشور توکیو تاسیس شد و امروزه هم سهام آن در بازار بورس توکیو معامله می شود.

هم اکنون ایده برتر نمایندگی فروش صندوق فروشگاهی کاسیو را به عهده دارد. جهت مشاهده لیست صندوق فروشگاهی کاسیو می توانید به قسمت صندوق فروشگاهی در بخش تجهیزات فروشگاهی مراجعه کنید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۶
ایده برتر پارسیان

صندوق فروش یا صندوق فروشگاهی از جمله ابزارهایی است که باید در هر سوپرمارکت، فروشگاه، فست فود یا رستوران، داروخانه و امثال این مکان ها وجود داشته باشد.

با پیشرفت چشم گیر تکنولوژی هم روز به روز توقع ها از صندوق فروشگاهی ها هم بالا می رود و همین باعث می شود که برند ها و شرکت های مختلفی در این زمینه انتخاب را برای شما مشکل کنند.

در مقاله برند صندوق فروشگاهی انواع برندها را معرفی کردیم و به بررسی صندوق فروشگاهی آئورس، صندوق فروشگاهی پارتنر، صندوق فروشگاهی سم فور اس، صندوق فروشگاهی تایسو، صندوق فروشگاهی اسکار، صندوق فروشگاهی شارپ، صندوق فروشگاهی کاسیو و صندوق فروشگاهی دارا پرداختیم.

حال در این مقاله به بررسی صندوق فروشگاهی پوزبانک می پردازیم.

صندوق فروشگاهی پوزبانک

صندوق فروشگاهی پوزبانک

شرکت پوزبانک بیش از 20 سال در این زمینه سابقه دارد. دیدگاه این شرکت به این گونه است که مشتریان صندوق فروشگاهی را انتخاب می کنند که نیازشان را تشخیص دهد و به آنها در کنترل کردن شرایط تجارت و گرفتن تصمیم های مهم کمک کند.

هدف شرکت پوزبانک این است که مشتریان با استفاده از صندوق فروشگاهی آنها در تجارت خود موفق شوند بنابراین با استفاده از صندوق فروشگاهی های پوزبانک اگر موفق هستید موفق تر خواهید شد.

شرکت ایده برتر پارسیان نماینده رسمی صندوق فروشگاهی پوزبانک در ایران است. صندوق فروشگاهی های پوزبانک دارای کیفیت مناسبی هستند که می توانید از طریق صفحه صندوق فروشگاهی در بخش تجهیزات فروشگاهی محصولات این شرکت را مشاهده و خرید نمایید.

همچنین از محصولات این شرکت می توان به صندوق فروشگاهی های زیر که در ایده برتر موجود هستند اشاره کرد.

صندوق فروشگاهی پوزبانک POSBank Anyshop E2 Q3

صندوق فروشگاهی پوزبانک POSBank blue Q3

صندوق فروشگاهی POSBank Anyshop E2

صندوق فروشگاهی POSBank Anyshop Pro D25

صندوق فروشگاهی POSBank BLUO D25

صندوق فروشگاهی POSBank IMPREX PRIME

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۰۹
ایده برتر پارسیان

صندوق فروش یا صندوق فروشگاهی از جمله ابزارهایی است که باید در هر سوپرمارکت، فروشگاه، فست فود یا رستوران، داروخانه و امثال این مکان ها وجود داشته باشد. با پیشرفت چشم گیر تکنولوژی هم روز به روز توقع ها از صندوق فروشگاهی ها هم بالا می رود و همین باعث می شود که برند ها و شرکت های مختلفی در این زمینه انتخاب را برای شما مشکل کنند.در مقاله برند صندوق فروشگاهی انواع برندها را معرفی کردیم و به بررسی صندوق فروشگاهی آئورس، صندوق فروشگاهی پارتنر، صندوق فروشگاهی سم فور اس، صندوق فروشگاهی تایسو، صندوق فروشگاهی اسکار، صندوق فروشگاهی پوزبانک، صندوق فروشگاهی کاسیو و صندوق فروشگاهی دارا پرداختیم. حال در این مقاله به بررسی صندوق فروشگاهی شارپ می پردازیم.

صندوق فروشگاهی شارپ

صندوق فروشگاهی شارپ

برند شارپ در زمینه تجهیزات فروشگاهی و ماشین های اداری فعالیت دارد که یکی از آن موارد صندوق فروشگاهی است. کمپانی شارپ متعلق کشور توکیو می باشد که در سال 1992 میلادی کار خود را آغاز کرد. صندوق فروشگاهی شارپ هم مانند سایر برندهای صندوق فروشگاهی می تواند تجارت شما را گسترش دهد و به حجم معادملات شما کمک کند. این دستگاه صندوق فروشگاهی مناسب برای هر نوع تجارت و حتی خرده فروشی می باشد و می توان از یک کافی شاپ کوچک تا یک فروشگاه زنجیره ای بزرگ از آن استفاده نمود.

 این برند از برندهای معروف و پرفروش در زمینه صندوق فروشگاهی و دستگاه کپی می باشد. دستگاه صندوق فروشگاهی شارپ هم مانند سایر برندهای صندوق فروشگاهی در دو نوع صندوق فروشگاهی لمسی و صندوق فروشگاهی دیجیتال موجود می باشد.

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۰۹
ایده برتر پارسیان

برای خرید صندوق فروشگاهی این مهم است که برخی از بهترین صندوق فروشگاهی های بازار را بشناسید به همین خاطر مقاله ای در خصوص معرفی بهترین صندوق فروشگاهی آماده کرده ایم تا قبل از خرید آشنایی با این صندوق فروش ها داشته باشید.

هم چنین می توانید مقاله ی بهترین مارک صندوق فروشگاهی را هم مطالعه کنید.

صندوق فروشگاهی چیست؟

در پاسخ به سوال صندوق فروشگاهی چیست باید بگوییم که یک کامپیوتر به همراه نرم افزار برای طبقه بندی امور مربوط فروش و انبار می باشد که در مدل های متنوع جهت مصارف گوناگون در دسترس است

معرفی انواع صندوق فروشگاهی ها

برای معرفی کامل انواع صندوق فروشگاهی می توانید به مقاله صندوق فروشگاهی چیست و انواع صندوق فروشگاهی مراجعه کنید اما به طور کلی تنوعی که در انواع صندوق فروشگاهی وجود دارد به دلیل نوع محیط کاربری و صنف کاری است که قرار است در آن استفاده شود.

معرفی انواع صندوق فروشگاهی ها

بهترین صندوق فروشگاهی

 بیشتر صندوق فروشگاهی های جدید بازار دارای طراحی زیبا و شیکی هستند. همان طور هم که در مقاله های قبل قسمت آموزش ماشین های اداری گفته شد می دانیم که از صندوق فروشگاهی برای ثبت اطلاعات خرید و فروش روزانه، نگهداری هزینه و موجودی کالا در یک واحد شغلی استفاده می شود.

برخی از بهترین صندوق فروشگاهی ها را در ادامه برای شما آورده ایم :

صندوق فروشگاهی پوزبانک POSBank Anyshop E2 Q3

صندوق فروشگاهی  POSBank Anyshop E2 Q3 یکی از زیباترین و پرفروش ترین صندوق فروشگاهی در گروه anyshop می باشد. منحصر به فرد بودن زیبایی صندوق فروشگاهی Anyshop  E2 Q3 باعث شده است که از آن بیشتر در برندهای معتبر استفاده شود.

برای معرفی صندوق فروشگاهی POSBank E2 Q3  می توان به کارایی آن اشاره کرد که مناسب برای تمامی فروشگاه های بزرگ و کوچک است.

صندوق فروشگاهی POSBank IMPREX PRIME

صندوق فروشگاهی POSBank IMPREX PRIME از به روزترین صندوق فروشگاهی های بازار به شمار می رود دلیل آن هم تکنولوژی و قابلیت هایی است که دارد.

در ادامه معرفی صندوق فروشگاهی POSBank IMPREX PRIMEمی توان گفت که خرید صندوق فروشگاهی پوزبانک MPREX PRIME برای تمامی فروشگاه های کوچک و بزرگ توصیه می شود.

صندوق فروشگاهی POSBank Anyshop Pro D25

صندوق فروشگاهی POSBank Anyshop Pro D25 از پرفروش ترین صندوق فروشگاهی های بازار به شمار می رود دلیل آن هم قابلیت هایی است که  در ادامه برای شما شرح خواهیم داد.

در صندوق فروشگاهی  Anyshop Pro D25 مادربورد صنعتی بدون فن وجود دارد که باعث شده است عمر مفید این صندوق فروشگاهی به 7سال برسد.

برای معرفی صندوق فروشگاهی POSBank BLUO D25  می توان به کارایی آن اشاره کرد که مناسب برای تمامی فروشگاه های بزرگ و کوچک است.

صندوق فروشگاهی POSBank Anyshop E2

صندوق فروشگاهی  POSBank Anyshop E2 از سری صندوق فروشگاهی های Fanless می باشد که با ظاهری زیبا و مقاوم مناسب برای انواع فروشگاه های کوچک و بزرگ است.این صندوق فروشگاهی محصول 2014 کره جنوبی می باشد که دارای سیستم تهویه هوای پیشرفته از نوع بدون صدا می باشد.

برای معرفی صندوق فروشگاهی Anyshop E2 باید گفت که بسیار کم حجم، سبک و در عین حال قوی است و هارد آن را به آسانی می توان عوض کرد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۱
ایده برتر پارسیان

استفاده از یک صندوق فروشگاهی در روند فروش و جلب رضایت مشتری بسیار تاثیرگذار است. در مورد دستگاه صندوق فروشگاهی هم مانند سایر تجهیزات فروشگاهی و ماشین های اداری برندهای مختلفی وجود دارد که آشنایی با آنها و شناسایی بهترین مارک متناسب با کار بسیار ضروری است.

در مقاله برند صندوق فروشگاهی به معرفی برندها پرداختیم. حال می خواهیم مختصری از برندهای صندوق فروشگاهی را تحت عنوان بهترین مارک صندوق فروشگاهی به همراه راه شناسایی مناسب ترین برند بیان کنیم.

این را هم در نظر داشته باشید که تمامی برندها با شرح حالی از آنها و صندوق فروشگاهی مرتبط با آنها در سایت موجود می باشد.

نکاتی برای انتخاب بهترین مارک صندوق فروشگاهی

نکاتی برای انتخاب بهترین مارک صندوق فروشگاهی

بهترین مارک یا برند برای یک کالای دیجیتال علاوه بر اینکه بررسی تاریخچه شرکت سازنده آن برند مهم می باشد بلکه تجربیاتی که سایر کاربران از آن برند دارند هم مهم می باشد.

لازم به ذکر است که برای انتخاب بهترین مارک صندوق فروشگاهی حتما به مشخصات فنی دستگاه توجه کنید چون انواع صندوق فروشگاهی از نظر ظاهر و مشخصات شبیه هم هستند.

مطلبی که لازم است در اینجا عنوان کنیم، این است که فاکتور های مورد نظر در انتخاب بهترین مارک صندوق فروشگاهی باید با توجه به ویژگی های لازم برای صندوق فروشگاهی در کسب و کار مشخص گردند.

مثلاً ویژگی های صندوق فروشگاهی رستورانی و ویژگی های صندوق فروشگاهی داروخانه ای متفاوت می باشند و ممکن است برای هر کدام، مارک صندوق فروشگاهی متفاوتی وجود داشته باشد.

به طور خلاصه می توان گفت که توجه به سرعت کار صندوق مکانیزه فروش، لوازم جانبی صندوق فروش مانند بارکدخوان و پرینتر(فیش پرینتر)، حافظه دستگاه، قدرت پردازنده، نوع صفحه نمایش و مشخصاتی از این دست، در انتخاب بهترین مارک صندوق فروشگاهی نقش بسزایی دارد.

با این وجود شاید بهترین برند صندوق فروشگاهی حال حاضر را برای کاربرد های مختلف بتوان صندوق فروشگاهی پوزبانک POSBank دانست که با قابلیت های همه جانبه ای که دارد، جوابگوی نیازهای مختلف می باشد و به همین جهت فروشگاه لوازم دیجیتال ایده برتر پارسیان تمرکز ویژه ای بر روی این برند برای خرید صندوق فروشگاهی توسط مشتریان داشته است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۶
ایده برتر پارسیان

 

مهم ترین معیار برای خرید صندوق فروشگاهی نوع صنف موردنظر است. برخی از اصناف مختلفی که از دستگاه صندوق فروشگاهی استفاده می کنند عبارتند از : صندوق فروشگاهی سوپرمارکت، صندوق فروشگاهی داروخانه، صندوق فروشگاهی رستوران و انواع صندوق فروشگاهی ها.

مدل های صندوق فروشگاهی دیجیتال طراحی زیبا و مدرنی دارد به همین خاطر است که اکثر رستوران ها، فست فود ها و سایر مکان های جوان پسند از آنها استفاده می کنند.

صندوق فروشگاهی ارزان

صندوق فروشگاهی ارزان

برای یک صندوق فروشگاهی ارزان دو حالت وجود دارد: حالت اول اینکه قیمت صندوف فروشگاهی پایین است و حالت دوم اینکه صندوق فروشگاهی دست دوم می باشد.

صندوق فروشگاهی ارزان بیشتر به  صندوق فروشگاهی های دست دوم گفته می شود. همه ی صندوق فروشگاهی های دست دوم خوب نیستد و برعکس همه ی صندوق فروش های ارزان و دست دوم هم بد نیستند. اگر برای خرید صندوق فروشگاهی تصمیم دارید که از نوع دست دوم و ارزان آن استفاده کنید پیشنهاد می شود که حتما با گارانتی معتبر دستگاه صندوق فروشگاهی خود را تهیه کنید.

لازم به ذکر است که صندوق فروشگاهی ارزان همان طور هم که گفته شد تنها شامل صندوق فروشگاهی دست دوم نمی شود بلکه عواملی هم چون جنس بدنه و یا عملکرد پایین هم می تواند دلیل پایین بودن قیمت و یا به عبارتی ارزان بودن قیمت یک دستگاه صندوق فروشگاهی باشد. به همین خاطر باز هم این مورد را تکرار می کنیم که حتی اگر صندوق فروشگاهی دست دوم هم انتخاب نکردید و مدل ارزان تر آن را خریداری کردید حتما با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر آن را تهیه کنید.

.گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر این اطمینان را به شما می دهد که در صورت بروز مشکل مکانی برای مراجعه شما وجود دارد و علاوه بر این از لحاظ اقتصادی قیمت کالای شما مقرون به صرفه می باشد

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۵
ایده برتر پارسیان

 

فیش پرینتر سوو T32eb

تکنولوژی ساخت :  حرارتی
عرض کاغذ : 80 میلی متر
سرعت چاپ :  200 میلی متر در ثانیه
عمر کاتر :1500000‎ برش
پورت : USb
نوع برش :‌خودکار

معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر Sewoo LK-T32

چاپگر صدور فیش سوو مدل T32eb از فیش پرینترهای حرارتی می باشد که قابل اتصال به کشوی پول می باشد. فیش‌ هایی به عرض 80 میلیمتر را چاپ می کند. در طراحی فیش زن Sewoo LK-T32eb از یک کاتر برای جدا کردن فیش‌ها از یکدیگر استفاده شده‌ است.

در ادامه ی معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر Sewoo LK-T32 باید گقت که این فیش پرینتر برای کلیه فروشگاه های زنجیره ای، رستوران ها، داروخانه ها و ... مناسب می باشد. از نظر کارشناسان ایده برتر خرید فیش پرینتر Sewoo T32 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر Sewoo LK-T32eb

قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر Sewoo LK-T32eb

فیش پرینتر Sewoo LK-T32eb دارای ابعاد 156x206x155 میلی متر می باشد. این پرینتر صدور فیش سوو از پورت‌ های USB ،شبکه و سریال پشتیبانی می‌کند. سرعت چاپ آن 200 میلی متر در ثانیه است.

قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر Sewoo LK-T32eb عمر کاتر 1500000‎ برشی دارد که نوع برش آن هم از نوع خودکار می باشد.

فیش پرینتر سوو Sewoo LK-T32eb

فیش پرینتر سوو Sewoo LK-T32eb به طور کلی سبک و جمع و جور است و توان کار بالایی دارد. برای خرید فیش پرینتر می توانید به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید و یا با شماره ی 73027 تماس بگیرید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۵۸
ایده برتر پارسیان