ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

۲۸ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

فیش پرینتر میوا TP 1000

سیستم چاپ:  حرارتی
عرض چاپ: 80 تا 120 میلیمتر
سرعت چاپ: 260 میلیمتر در ثانیه 
نوع برش: اتوماتیک

معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر میوا TP1000

فیش پرینتر میوا TP1000 از فیش زن های حرارتی با پورت کامل و شبکه می باشد که به تازگی وارد بازار شده و به دلیل اینکه شرایط یک فیش پرینتر مناسب را دارد با استقبال خوبی مشتریان خود مواجه شده است. از مدل های مشابه آن می توان به  فیش پرینتر Epson T20، فیش پرینتر BIXOLON SRP 330 و  فیش پرینتر Bixolon SRP 350 PLUS اشاره نمود. خرید فیش پرینتر میوا TP1000 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

با توجه به معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر میوا TP1000 و هم چنین مشخصات فنی چاپگر که در ادامه به آن می پردازیم به این نتیجه می رسیم که از این فیش پرینتر می توان برای فروشگاه های بزرگ و کوچک، هایپرمارکت، داروخانه، بیمارستان و ... استفاده نمود. هم چنین فیش پرینتر موا 1000 دارای 1.25 کیلوگرم وزن و 190*145*138 میلی متر ابعاد می باشد.

معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر میوا TP1000

قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر Meva TP 1000

فیش پرینتر TP 1000 میوا فول پورت با قیمت مناسب و به صرفه ای که دارد در ابتدا توانسته در رده ی اول فیش پرینترهای حرارتی قرار بگیرد. این فیش پرینتر دارای کاتر اتوماتیک، عمر کاتر آن 1 میلیون برش و عرض چاپ 8 سانتی متر می باشد. چاپگر صدور فیش مدل میوا 1000 انعطاف پذیری بالایی دارد و با سیستم عامل های ویندوز و لینوکس هم همخوانی دارد.

در ادامه بررسی قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر Meva TP 1000 باید بگوییم که سرعت 260 میلی متر بر ثانیه دارد که پرینتر صدور فیش با این سرعت در بازار تاکنون وجود نداشته چرا که دستگاه های قبل از Meva TP 1000 دارای سرعت 180 الی 200 میلی متر بر ثانیه می باشند.

فیش پرینتر میوا Meva TP 1000

فیش پرینتر میوا Meva TP1000 از شرکت مادیران است. ضمنا این پرینتر فیش زن قابل استفاده در آشپزخانه ی رستوران ها به دلیل ضد پاشش آب و روغن می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایده برتر مراحعه فرمایید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۰۲
ایده برتر پارسیان

کاغذ خردکن HSM 90

ظرفیت ورودی کاغذ: 4 برگ
نوع برش : پودری
سایز برش : 9*2 میلی متر
نوع کاربری : شرکتی و اداری
قابلیت خرد کردن : سوزن،کیلیپس،کارت اعتباری

معرفی کاغذخردکن اچ اس ام 90

معرفی کاغذخردکن اچ اس ام 90

کاغذخردکن HSM 90، ساخت کشور آلمان است که از قیمت مناسب و کارایی بالایی برخوردار می باشد. این دستگاه کاغذ خرد کن از کالاهای مرتبط با کاغذ خردکن اچ اس ام HSM 70، کاغذ خردکن اچ اس ام HSM 102، کاغذ خردکن رشته ای اچ اس ام HSM B22 و کاغذ خردکن پودری اچ اس ام HSM B22 است.

در ادامه معرفی کاغذخردکن اچ اس ام 90 باید بگوییم که مناسب برای اسناد و مدارک در حجم کم در دفاتر و شرکت های کوچک می باشد.

طراحی و کیفیت خرد کردن کاغذخردکن HSM 90

کاغذ خردکن HSM 90 شروع و خاتمه ی کار آن به صورت خودکار است و نوع برش پودری و رشته ای دارد. این کاغذ خرد کن اچ اس ام دارای غلطک های فولادی جهت برش سوزن، منگنه و کلیپس با کارکردی بی صدا را دارا می باشد.

طراحی و کیفیت خرد کردن کاغذخردکن HSM 90 به گونه ای است که ظرفیت برش آن برحسب کاغذ 70 گرمی، 6 برگ و ظرفیت برش آن برحسب کاغذ 80 گرمی، 3-4 برگ می باشد.

کاغذ خردکن اچ اس ام HSM 90

کاغذ خردکن اچ اس ام HSM 90 کاربری آسانی دارد و دارای یک سال گارانتی می باشد. علاوه بر این جعبه گیربکسی دارد که گرد و خاک در آن نفوذ نمی کند و باعث می شود طول دوره سرویس افزایش پیدا کند.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۰۰
ایده برتر پارسیان

اسکنر پاناسونیک KV-S1026C 

نوع اسکنر: فیدردار
حداکثر رزولوشن: 600*dpi 100
حداکثر سایز کاغذ: legal
سرعت اسکن رنگی: 20 برگ در دقیقه
سرعت اسکن سیاه و سفید: 20 برگ در دقیقه

دانلود درایور اسکنر کانن Canon LiDE 210

معرفی اسکنر پاناسونیک 1026C

اسکنر پاناسونیک مدل Panasonic KV-S1026C از اسکنرهای فیدردار است که قابلیت اتصال به اسکنر تخت برای اسکن اسناد عکس دار را دارد. این دستگاه اسکنر مصرف برق پایینی دارد و از مدل های مرتبط با آن اسکنر ای ویژن Avision AD240 و اسکنر ای ویژن Avision AD125 می باشد.

معرفی اسکنر پاناسونیک 1026C مناسب برای مدارس، ادارات،دفاتر، شرکت ها و مصارف بایگانی است. از قابلت های این دستگاه اسکنر می توان به تشخیص کشش دوتایی سند، حذف اسناد سفید، پانچ و حاشیه سیاه دور اسناد را دارد.

معرفی اسکنر پاناسونیک 1026C

طراحی و کیفیت اسکنر Panasonic KV-S1026C

اسکنر پاناسونیک S1026C طراحی بسیار زیبا و وزن کمی دارد که از مصرف برق پایینی برخوردار می باشد. این اسکنر رنگی امکان اسکن اسناد بلند تا 1 متر و حتی متون را دارد. امکان تصحیح رنگ اسناد و تصحیح متون تعریف پیش فرض در این اسکنر موجود است. اسکنر 1026c پاناسونیک امکان ذخیره سازی همزمان اسناد با 2 تنظیم متفاوت و هم جنین اسکن کارت ویزیت را دارد.

طراحی و کیفیت اسکنر Panasonic KV-S1026C به گونه ای انجام شده است که دقت اسکن دیجیتال 300 در 600 dpi  و دقت اسکن اپتیمال 100 در dpi 600 را دارد. هم چنین دارای کلید های عملیاتی تصحیح اسناد کج اسکن شده را دارا می باشد.

طراحی و کیفیت اسکنر Panasonic KV-S1026C

اسکنر پاناسونیک Panasonic KV-S1026C

اسکنر پاناسونیک Panasonic KV-S1026C قابلیت تشخیص اتوماتیک رنگی یا سیاه و سفید بودن سند و تشخیص کشش دوتایی سند را دارد. لینک دانلود درایور اسکنر پاناسونیک Panasonic KV-S1015C در ابتدای صفحه موجود می باشد.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۵۶
ایده برتر پارسیان

ویدئو پروژکتور کاسیو XJ-H1750

تکنولوژی ساخت: DLP
وضوح تصویر: XGA 1024*768
شدت روشنایی: 4000 lumen
نسبت کنتراست تصویر: 1400:1

معرفی دیتا ویدئو پروژکتور کاسیو XJ-H1750

ویدئو پروژکتور کاسیو مدل CASIO XJ-H1750 با تکنولوژی ساخت DLP است در رده ی دیتاهای با کیفیت بازار قرار دارد. رنگ بدنه ویدئو پروژکتور مدل H1750  کاسیو سفید می باشد و از کالاهای مرتبط با دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-X31، دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma X341، دیتا ویدئو پروژکتور سونی Sony VPL-DX220 و دیتا ویدئوپروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LB280 به شمار می رود.

در ادامه معرفی دیتا ویدئو پروژکتور اپسون XJ-H1750 باید بگوییم که مناسب برای سالن های کنفرانس، نمایش، دفاتر مدیران و کلاس های آموزشی می باشد.

 

معرفی دیتا ویدئو پروژکتور کاسیو XJ-H1750

طراحی و کیفیت تصویر دیتا ویدئو پروژکتور CASIO XJ-H1750

ویدیو پروژکتور CASIO XJ-H1750 با وضوح تصویر 1024*768 XGA می تواند تصویری در ابعاد مختلف ا در اختیار مصرف کننده قرار بدهد. عمر لامپ ویدئو پروژکتور که 20.000 ساعت است باعث می شود که مصرف کننده با اطمینان بیشتری علاقه مند به خرید ویدئو پروژکتور بشود.

از لحاظ طراحی و کیفیت تصویر دیتا ویدئو پروجکشن XJ-H1750 روشنایی بالای 4000 انسی لومنز دارد. با این ویژگی می توان در محیط هایی از نور نامناسبی برخوردار می باشد هم از این دیتا ویدئو پروژکتور استفاده نمود.

دیتا ویدئو پروژکتور کاسیو CASIO XJ-H1750

دیتا ویدئو پروژکتور کاسیو CASIO XJ-H1750

در پایان باید گفت که دیتا ویدئو پروژکتور کاسیو CASIO XJ-H1750 از پورت های HDMI -VGA - RGB -usb -Svideo -LAN و Composite Audio برخوردار می باشد. برای دریافت قیمت انواع دیتا پروژکتور و نحوه با  خرید ویدئو پروجکشن کاسیو CASIO XJ-H1750 کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۴۴
ایده برتر پارسیان

رول حرارتی فیش پرینتر هانسول

عرض رول: 8 سانتی متری
متراژ رول: 55 متر
دستگاه های سازگار: تمامی فیش پرینترهای 8 سانتی متری

رول کاغذ حرارتی به کاغذ هایی گفته می شود که با انتقال حرارت از طرف پرینترها چاپ می شوند. ضخامت رول حرارتی بسیار کم است و در متراژ های بین 20 الی 60 متر تولید می شود.

رول حرارتی 8 سانتی هانسول

رول حرارتی 8 سانتی هانسول

رول فیش پرینتر هانسول از انواع رول حرارتی است که از بهترین های بازار می باشد. با توجه به کیفیت کاغذ استفاده شده در این مدل کاغذ که از نوع حرارتی می باشد، چاپی با کیفیت عالی را ارائه می دهد. رول حرارتی هانسول که ساخت کشور کره است با تمامی فیش پرینترها سازگار می باشد.

رول حرارتی 8 سانتی هانسول کمترین آسیب را به هد چاپگر می زند که این امر سبب می شود تا از سایز کاغذهای بی کیفیت بازار که باعث خرابی دستگاه فیش زن میشوند، متمایز شوند. رول حرارتی هانسول کره را می توان در انواع پرینترهای حرارتی که در فروشگاه ها، رستوران ها و ... استفاده کردو ضمنا از جمله مکان هایی که به راحتی می توانید آن را تهیه کنید شرکت ایده برتر پارسیان می باشد.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۴۲
ایده برتر پارسیان

معرفی اسکنر اپسون Perfection V19

اسکنر مسطح مدل Epson Perfection V19 که اسکنر حرفه ای برای عکس می باشد به دلیل قیمت و گارانتی مناسبی که دارد برای نیازهای روزانه کاربران مناسب می باشد. از کالاهای مرتبط با آن به اسکنر کانن Canon LiDE 220، اسکنر کانن Canon LiDE 120، اسکنر اچ پی HP Scanjet 200 Photo و اسکنر اچ پی HP Scanjet 300 Photo اشاره می کنیم.

معرفی اسکنر اپسون 1500 برای کاربرانی که با تصاویر سروکار دارند و تمایل به نشر حرفه ای آنها را دارند توصیه می شود که می توانند پس از ایجاد محتوای دیجیتال ویرایش های خاصی روی تصاویر انجام بدهند. ضمنا این اسکنر رنگی ویژه مصارف خانگی و اداری است.

معرفی اسکنر اپسون Perfection V19

قابلیت ها و کارایی های فنی اسکنر Epson Perfection V19

اسکنر Epson V19 با رزولوشن 4800 dpi شفافیت بسیار عالی ای را به تصاویر ارائه می دهد. برق آن از طریق پورت USB تامین می شود و با استفاده از تکنولوژی Easy Photo fix می تواند عکس های قدیمی و آسیب دیده ی خود را به راحتی اصلاح کنید. هم چنین شکستگی و لکه های موجود در تصاویر را هم می توانید برطرف کنید.

قابلیت ها و کارایی های فنی اسکنر Epson Perfection V19 بگونه ای است که با وزن 1.5 کیلوگرم فضای کمی را روی میز اشغال می کند. البته نقطه ضعفی که این دستگاه اسکنر دارد نداشتن قابلیت اسکن نگاتیو است. اسکنر اپسون v19 با رزولوشن 2400dpi دقت مناسبی برای اسکن تصاویر دارد اما با 4800dpi می توانید به راحتی بخشی از عکس را crop کرده و بزرگنمایی کنید.

اسکنر اپسون Epson Perfection V19

اسکنر اپسون Epson Perfection V19

باید گفت که اسکنر اپسون Epson Perfection V19 دارای پایه است و به صورت ایستاده هم می توانید آن را قرار دهید. دارای تکنولوژی های WIA و Twain است. با استفاده از دکمه PDF می توانید اسناد را به صورت PDF در کامپیوتر داشته باشید. تصاویر با 24 بیت اسکن می شوند و نوع سنسور مورد استفاده در آن cis می باشد.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۴۱
ایده برتر پارسیان

شرکت کداک یک شرکت چند ملیتی سازنده تجهیزات مواد خام و خدمات عکاسی است که در شهر روچستر در ایالت نیویورک ایالات متحده واقع شده است و توسط جورج ایستمن در سال 1892 بنیانگذاری شد. شرکت Kodak از جمله قدیمی ترین و مشهورترین تولیدکنندگان دوربین عکاسی و تجهیزات عکاسی می باشد به طوری که نخستین تصویری که در زمان فرود انسان بر کره ماه رسیده توسط یکی از دوربین های شرکت کداک گرفته شده و به ثبت رسیده است.

قیمت اسکنر کداک

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۴۴
ایده برتر پارسیان

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روز دنیا تجهیزات فروشگاهی یکی از لوازم ضروری و پرکاربرد برای همه ی حوزه های کاری از جمله شرکت ها، سازمان ها، اداره ها، بانک ها، فروشگاه ها و غیره می باشد. هدف استفاده از تجهیزات فروشگاهی سرعت بخشیدن در ارائه سرویس های مالی و امنیتی و همچنین ارتقای کیفیت خدمات به مشتریان است که تولید و به بازار عرضه شده اند.

قیمت تجهیزات فروشگاهی

قیمت تجهیزات فروشگاهی

تجهیزات فروشگاهی از تنوع، کاربردهای متفاوتی و برندهای مختلفی برخوردار است پس حتما با توجه به نیاز کاری خود تجهیزات فروشگاهی موردنظر خود را با دقت انتخاب کرده و خریداری نمایید. شرکت ایده برتر پارسیان به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی فعال در زمینه فروش لوازم دیجیتال از جمله ماشین های اداری، تجهیزات فروشگاهی، سیستم های امنیتی، تجهیزات شبکه و ..... حدود یک دهه فعالیت دارد که در حال حاضر این شرکت تجهیزات فروشگاهی ضروری و پرکاربرد شامل کاغذ خردکن، پول شمار، پرینتر PVC، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان، لیبل پرینتر، فیش پرینتر و پرفراژ چک را به مشتریان و خریداران محترم عرضه می دارد.

نکات مهمی که بر روی قیمت تجهیزات فروشگاهی تاثیر به سزایی دارند عبارتند از:

برای انتخاب بهترین مارک تجهیزات فروشگاهی حتما به مشخصات فنی دستگاه توجه کنید و با توجه به نیاز خود دستگاه موردنظر خود را انتخاب نمایید. برای انتخاب بهترین مارک در این زمینه می توانید به مقاله ی بهترین دستگاه های چاپ کارت PVC، بهترین مارک های کاغذ خردکن، بهترین دستگاه پرفراژ چک، بهترین فیش پرینترهای بازار و بهترین مارک صندوق فروشگاهی مراجعه کنید.

به عنوان نمونه صندوق فروشگاهی یکی از تجهیزات فروشگاهی است که در دو نوع صندوق فروشگاهی دیجیتال و صندوق فروشگاهی لمسی وجود دارد که این تنوع در قیمت آنها نیز تاثیر گذار می باشد.

یکی دیگر از لوازم تجهیزات فروشگاهی، دستگاه تست اسکناس است که وسیله ای پرکاربرد و ضروری در صرافی و بانک ها می باشد. قیمت دستگاه تست اسکناس به ویژگی های از جمله قدرت تشخیص دستگاه تست اسکناس که از چه نوع تکنولوژی برای تشخیص اسکناس تقلبی استفاده می کند، از لحاظ سرعت و عملکرد دستگاه، از لحاظ نوع لامپ مصرف شده در دستگاه و ..... بستگی دارد که هر کدام از این عوامل بر روی قیمت دستگاه تست اسکناس تاثیرگذار هستند.

در صورتی که در این زمینه احتیاج به مشاوره داشتید می توانید با شماره 73027-021 تماس گرفته و از کارشناسان فروش ما مشاوره بگیرید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه دوم – واحد چهار

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۴۳
ایده برتر پارسیان

یکی دیگر از وسایل پرکاربرد و مهم تجهیزات فروشگاهی، دستگاه لیبل زن است که امروزه کاربرد وسیعی در حوزه های مختلفی شامل فروشگاه ها، بانک ها، حوزه پزشکی، آزمایشگاه ها، سازمان ها، لباس فروشی ها و غیره دارد. به طور کلی دستگاه لیبل زن دستگاه هایی است که بارکد یا برچسب های کاغذی حاوی اطلاعات را بر روی کالای موردنظر درج می کند.

قیمت لیبل زن

قیمت لیبل زن

 در واقع واژه لیبل یا همان برچسب، کاغذهایی است که توسط دستگاه لیبل زن یا چاپگر لیبل چاپ شده و بر روی کالاها زده می شود که این امر کار شناسایی و ردگیری کالا را آسان می کند.

دستگاه های لیبل زن در مدل های متنوع و برندهای مختلفی از جمله لیبل زن بیکسلون Bixolon، لیبل زن گوداکس Godex، لیبل زن بیانگ Biyang و .... طراحی و تولید شده اند که هر کدام کارایی و کاربرد خاص خود را دارند.

دستگاه های چاپگر لیبل زن به انواع مختلفی از جمله لیبل پرینتر صنعتی، لیبل پرینتر رومیزی، لیبل پرینتر حرارتی، لیبل پرینتر کاغذی، لیبل زن دستی، لیبل زن اتوماتیک، لیبل زن میوه و لیبل زن کابل شبکه تقسیم می شوند که از لحاظ کارایی و کاربرد، قیمت آن ها متفاوت می باشد.

نکات مهمی که بر روی قیمت لیبل زن تاثیرگذار هستند را برایتان شرح می دهیم. پس با ما همراه باشید تا مطالب مهم در مورد دستگاه لیبل زن را بدانید.

اولین نکته ای که باید بدانید این است که قیمت لیبل پرینتر با توجه به قابلیت ها، کیفت و برند محصول متفاوت می باشد و نکته قابل توجه آن سرعت دستگاه می باشد که هر دستگاه سرعت های مختلفی دارد و در انتخاب چاپگر لیبل زن باید این مورد را دقت کنید.
نکته دوم این است که هر نوع دستگاه لیبل زن دارای پورت های مختلفی هستند که برای پرینتر لیبل زن حرارتی از پورت های خاصی استفاده می شود که حتما به نوع پورت مصرفی مدل دستگاه دقت کنید و این موضوع نیز روی قیمت تاثیر دارد. پورت های مختلفی که دستگاه های چاپگر لیبل زن استفاده می کنند عبارتند از: پورت موازی parallel، پورت سریال COM، پورت شبکه Ethernet، پورت USB.

نکته آخر رول کاغذ مصرفی دستگاه لیبل زن می باشد که با توجه به نوع دستگاه متفاوت است و تاثیر به سزایی روی قیمت دستگاه دارد.  

توصیه می کنیم برای اطلاعات بیشتر به مطلب پرینتر لیبل زن یا برچسب لیبل مراجعه نمایید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه دوم – واحد چهار

تلفن: 73027-021


ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۴۲
ایده برتر پارسیان

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون EB-W32

تکنولوژی ساخت: 3LCD
وضوح تصویر: WXGA 1280*800
شدت روشنایی: 3300 lumen
نسبت کنتراست تصویر: 15000:1

معرفی دیتا ویدئو پروژکتور اپسون EB-W32

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون EB-W32، دارای تکنولوژی 3LCD است و هم چنین از وزن کم و ابعاد کوچکی برخوردار است. رنگ بدنه دیتا پروژکتور مدل W32 اپسون سفید می باشد و از کالاهای مرتبط با دیتا ویدئو پروژکتور اپسون EPSON EB-W28 به شمار می رود.

در ادامه معرفی دیتا ویدئو پروژکتور اپسون EB-W32 باید بگوییم که ویدئو پروژکتور اپسون مناسب برای اماکن اداری، آموزشی و مصارف خانگی است. ویدیو پروژکتور اپسون مدل EPSON EB-W32 با عمر لامپ مناسب این امکان را به کاربر می دهد که زمانی مناسب و قابل قبول برای استفاده از این دیتا پروژکتور داشته باشد.

معرفی دیتا ویدئو پروژکتور اپسون EB-W32

طراحی و کیفیت تصویر دیتا ویدئو پروژکتور EPSON EB-W32

ویدیو پروژکتور EPSON EB-W32 شدت روشنایی 3300 انسی لومن و رزولوشن WXGA 1280*800 واقعی دارد و این امکان را فراهم می کند که در ابعاد بالاتر نمایش با کیفیتی را به کاربر ارائه بدهد. ویدئو پروژکتور مورد نظر سایز تصویر از 33 اینچ تا 320 اینچ دارد که از حداقل فاصله 90 سانتی متر و حداکثر فاصله 9 متر برخوردار است. هم چنین برای سایز استاندارد 60 اینچ فاسله بین 1.68 تا 2.02 متر می باشد.

از لحاظ طراحی و کیفیت تصویر دیتا ویدئو پروژکتور EPSON EB-W32 از کنتراست 15000:1 برخوردار ست که این امکان را فراهم می کند تا کیفیت بالایی را در پخش فیلم و عکس ارائه بدهد. از دیگر ویژیگی های این دیتا ویدئو پروژکتور برخورداری از پورت HDMI، پورت USB.A، پورت USB.B، پورت RCA، پورت Svideo، پورت video، پورت componenet و پورت VGA می باشد.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون EPSON EB-W32

 

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون EPSON EB-W32

در پایان باید گفت که دیتا ویدئو پروژکتور اپسون EPSON EB-W32 از تمامی سیستم های روز بازار پشتیبانی می کند و جزو پروژکتورهای قابل حمل می باشد. هم چنین این ویدئو پروژکتور قابلیت اتصال بی سیم سریع به لپ تاپ و گوشی های هوشمند را دارد. برای دریافت قیمت فروش ویدئو پروژکتور و خرید ویدئو پروژکتور می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۵۸
ایده برتر پارسیان