ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

فیش پرینتر سوو Sewoo LK-T32eb

چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۵۸ ب.ظ

 

فیش پرینتر سوو T32eb

تکنولوژی ساخت :  حرارتی
عرض کاغذ : 80 میلی متر
سرعت چاپ :  200 میلی متر در ثانیه
عمر کاتر :1500000‎ برش
پورت : USb
نوع برش :‌خودکار

معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر Sewoo LK-T32

چاپگر صدور فیش سوو مدل T32eb از فیش پرینترهای حرارتی می باشد که قابل اتصال به کشوی پول می باشد. فیش‌ هایی به عرض 80 میلیمتر را چاپ می کند. در طراحی فیش زن Sewoo LK-T32eb از یک کاتر برای جدا کردن فیش‌ها از یکدیگر استفاده شده‌ است.

در ادامه ی معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر Sewoo LK-T32 باید گقت که این فیش پرینتر برای کلیه فروشگاه های زنجیره ای، رستوران ها، داروخانه ها و ... مناسب می باشد. از نظر کارشناسان ایده برتر خرید فیش پرینتر Sewoo T32 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر Sewoo LK-T32eb

قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر Sewoo LK-T32eb

فیش پرینتر Sewoo LK-T32eb دارای ابعاد 156x206x155 میلی متر می باشد. این پرینتر صدور فیش سوو از پورت‌ های USB ،شبکه و سریال پشتیبانی می‌کند. سرعت چاپ آن 200 میلی متر در ثانیه است.

قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر Sewoo LK-T32eb عمر کاتر 1500000‎ برشی دارد که نوع برش آن هم از نوع خودکار می باشد.

فیش پرینتر سوو Sewoo LK-T32eb

فیش پرینتر سوو Sewoo LK-T32eb به طور کلی سبک و جمع و جور است و توان کار بالایی دارد. برای خرید فیش پرینتر می توانید به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید و یا با شماره ی 73027 تماس بگیرید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۶
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی