ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

ماشین حساب کاسی Casi MD-2135

دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۳ ق.ظ

ماشین حساب کاسی MD-2135

تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور محیط
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی MD-2135

ماشین حساب کاسی Casi MD-2135 یکی از انواع ماشین حساب رومیزی است که برای استفاده در فروشگاه های کوچک، مغازه، کلاس های درس، ادارات و منازل یک گزینه ایده آل به حساب می آید.

این ماشین حساب دارای قابلیت انجام عملیات پایه ریاضی و انجام عملیاتی مانند گرفتن جذر و درصد می باشد و برای کسانی که به دنبال یک ماشین حساب ساده و با کیفیت هستند، انتخاب مناسبی است. همچنین ماشین حساب ساده رومیزی کاسی MD-2135 توانایی محاسبه اعشار، جایگشت و ترکیب را نیز دارد که در هنگام استفاده از ماشین حساب به این قابلیت ها توجه داشته باشید.

صفحه نمایش ماشین حساب رومیزی MD-2135 از نوع 12 رقمی است و امکان نمایش ارقام با استفاده از جداکننده سه تایی و اعشار را برای شما فراهم می آورد. این صفحه نمایش از شفافیت و میزان روشنایی قابل قبولی بهره می برد حتی در محیط های نسبتاً روشن و پُر نور نیز ارقام را به شکلی واضح به نمایش در می آورد.

ماشین حساب کاسی Casi MD-2135

ماشین حساب ساده کوچک کاسی MD-2135 در ابعاد 190*155 میلی متر و وزن 300 گرم روانه بازار شده و از قابلیت حمل و جابجایی بسیار آسانی بهره می برد.

منبع تغذیه ماشین حساب اداری کاسی 2135 هم باتری و هم نور محیط است که باعث شده در هر شرایط محیطی قادر به استفاده از آن باشید. بنابراین در صورت ضعیف شدن باتری، انرژی مورد نیاز آن از طریق نور تأمین می شود.

یکی از ویژگی های کاربردی ماشین حساب کاسی مدل MD-2135 که هم باعث صرفه جویی در مصرف باتری و هم باعث افزایش طول عمر آن شده، خاموش شدن آن به صورت خودکار است. در این حالت اگر برای مدتی نسبتاً طولانی از ماشین حساب استفاده نکنید، دستگاه خاموش می شود.

صفحه کلید ماشین حساب حسابداری کاسی MD-2135 به صورت کاملاً برجسته طراحی شده و فاصله میان کلیدها به اندازه ای است که کار با ماشین حساب و وارد کردن ارقام با بالاترین سرعت و دقت انجام می گیرد. این کلیدها از پلاستیک مقاوم ساخته شده اند و به مرور زمان از کیفیت ساخت آنها کاسته نمی شود.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۲
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی