ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Live5

چهارشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۰ ب.ظ

هدفون بی سیم اپتما NuForce BE Live5

نوع گوشی: توگوشی
نوع اتصال: بی سیم، بلوتوث
رابط: بلوتوث نسخه 4/1
رنگ: مشکی، طلایی

معرفی هدفون بلوتوث اپتما NuForce BE Live5

استفاده از هدفون های با سیم برای گوش دادن به موسیقی در حال قدم زدن یا دویدن چندان مناسب نیست و مشکلاتی مانند خارج شدن از گوش، گره خوردن یا در هم پیچیدن کابل را برای شما ایجاد می کند. هدفون اپتما BE Live5 یک راه حل مناسب برای این مشکلات است و امکان گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه تان با کیفیتی عالی را برای شما فراهم می آورد.

معرفی هدفون بلوتوث اپتما NuForce BE Live5

این هدفون از جمله هدفون های بی سیم است و از طریق بلوتوث به دستگاه های دیگر متصل می شود. فناوری بلوتوث به کار رفته در هدفون بلوتوث اپتما BE Live5 قابلیت استفاده از آن در ارتباط با انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی و iOS را ایجاد کرده است. لازم به ذکر است که کیفیت پخش این هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Live5 در ارتباط با دستگاه های مختلف یکسان می باشد و در هر شرایطی صدایی قوی و با کیفیت را به شما ارائه می دهد.

قابلیت های هدفون بی سیم Optoma NuForce BE Live5

در ساخت گوشی های هدفون بی سیم بلوتوث اپتما BE Live5 از آلومینیوم استفاده شده است که این امر باعث دوام و بالا رفتن کیفیت ساخت آن می شود. این گوشی ها به آسانی داخل گوش قرار گرفته و تمام فضای آن را پر می کنند. بنابراین صدای محیط در حین استفاده از این هدفون به داخل گوش نفوذ نمی کند و امکان تمرکز کامل بر روی موسیقی در حال پخش را به شما می دهد.

قابلیت های هدفون بی سیم Optoma NuForce BE Live5

گوشی های هدفون بلوتوث بی سیم اپتما BE Live5 از طریق کابل به یکدیگر متصل شده اند و به شما این امکان را می دهند تا در صورتی که به آنها نیازی ندارید، هدفون را دور گردن خود بیندازید. همچنین این گوشی ها دارای خاصیت آهنربایی هستند و با جذب شدن به یکدیگر، از خارج شدن هدفون از دور گردن شما جلوگیری می کنند.

فناوری به کار رفته در قطعات داخلی هدفون دور گردنی اپتما Optoma BE Live5 به گونه ای است که صدا را با قدرت، کیفیت، وضوح و شفافیتی عالی به گوش ها منتقل می کند. بنابر ادعای شرکت اپتما، این هدفون صدایی تا 30 درصد قوی تر نسبت به هدفون های معمولی را به شما ارائه می دهد.

قابلیت های هدفون بی سیم Optoma NuForce BE Live5

باتری هدفون تو گوشی اپتما BE Live5 انرژی مورد نیاز برای 8 ساعت استفاده مداوم از دستگاه را تأمین می کند. از این جهت می توانید از این هدفون اپتما برای مدتی طولانی در طی روز بدون نیاز به شارژ کردن آن استفاده کنید. همچنین گوشی های نرم و راحت این هدفون تو گوشی از بروز احساس خستگی و ناراحتی در گوش ها در هنگام استفاده های طولانی مدت از آن جلوگیری می کنند.

هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Live5

علاوه بر گوش دادن به موسیقی می توانید از  هدفون بیسیم بلوتوث اپتما مدل Optoma NuForce BE Live5 برای پاسخ دادن به تماس های دریافتی و کار با نرم افزارهای Siri و دستیار صوتی گوگل استفاده کنید. این هدفون به میکروفونی قوی با قابلیت حذف نویز و سر و صدای محیط و همچنین کلیدهای کنترلی شامل کلید پذیرفتن یا رد کردن تماس دریافتی، کم و زیاد صدا کردن صدا و عقب و جلو بردن ترک موسیقی در حال پخش مجهز است. بنابراین با استفاده از هدفون اپتما BE Live5 برای برقراری تماس تلفنی یا کنترل موسیقی نیازی به خارج کردن گوشی موبایل از جیب وجود ندارد و کار با آن به راحتی انجام می شود.

هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Live5

هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Live5 دارای استاندارد IPX5 است و از جمله هدفون های ضد آب و ضد گرد و غبار به شمار می آید. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا بتوانید از این هدفون اپتما در فضای باز و در هنگام دویدن یا ورزش در طبیعت یا قدم زدن در زیر باران برای گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه تان استفاده کنید.

هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Live5

هدفون وایرلس اپتما BE Live5 در دو رنگ مشکی و طلایی عرضه شده و لذت گوش دادن به موسیقی را برای شما دوچندان می کند. برای خرید یک هدفون خوب و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید هدفون بلوتوثی اپتما مدل BE Live5 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان نظرات و تجربیات خود در رابطه با هدفون بیسیم اپتما BE Live5 را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Live5

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۴
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی