ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

ماشین حساب کاسی Casi MD-512

چهارشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۹ ب.ظ

ماشین حساب کاسی MD-369

تعداد ارقام: 14 رقم
منبع تغذیه: نور و باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی MD-512

ماشین حساب کاسی Casi MD-512 برای استفاده های روزمره و انجام محاسبات ساده کارایی بالایی دارد و به خوبی انتظارات شما در رابطه با یک ماشین حساب با دوام و با کیفیت را برآورده می سازد.

این ماشین حساب برای استفاده در ادارات، شرکت ها، سازمان ها، مغازه ها و منازل طراحی شده و امکاناتی مانند انجام محاسبه درصد و جذر را در اختیار شما می گذارد. ضمن اینکه ماشین حساب ساده کاسی MD-512 از قابلیت کنترل و تصحیح نیز برخوردار است و به شما اجازه می دهد تا 112 مرحله قبلی محاسبات انجام شده را مشاهده و در صورت رخ دادن اشتباه در وارد کردن ارقام، آنها را تصحیح نمایید.

شاید بتوان یکی از مشخصات بارز ماشین حساب ساده کاسی MD-512 را در اندازه بزرگ دکمه های آن دانست. این نوع طراحی باعث می شود تا از درصد خطای شما در هنگام انجام محاسبات کاسته شود و بتوانید با دقت و سرعت بالایی با ماشین حساب کار کنید.

ماشین حساب کاسی Casi MD-512

ماشین حساب کاسی Casi MD-512 در ابعاد 128 * 128 میلی متر و وزن 100 گرم ارائه شده و فضای بسیار کمی از میز محل کار شما را اشغال می کند. از این جهت این ماشین حساب برای کسانی که قصد خرید ماشین حساب رومیزی دارند و به دنبال یک دستگاه جمع و جور و سبک هستند، گزینه مناسبی به شمار می آید.

انرژی مورد نیاز ماشین حساب اداری کاسی MD-512 هم از باتری و هم از نور محیط تأمین می شود. این ویژگی باعث می شود تا باتری این ماشین حساب مدتی طولانی نیاز به تعویض نداشته باشد و هزینه های شما کاهش یابد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۴
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی