ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

فیش پرینتر دلتا Delta T80

پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۴۱ ق.ظ

پرینتر حرارتی دلتا T80

سیستم چاپ: حراراتی 
عرض چاپ: 80 میلی متر
سرعت چاپ: 300 تصویر در ثانیه
نوع برش:  اتوماتیک

معرفی فیش زن دلتا T80

با فیش پرینتر دلتا Delta T80 از بالاترین سرعت و کیفیت در چاپ رسید، فیش و قبض هایتان بهره مند شوید! این پرینتر فیش زن برای استفاده در فروشگاه ها، بیمارستان ها، رستوران ها، سوپر مارکت  ها و تمام محیط های مبتنی بر دریافت پول از مشتری و ارائه رسید به او یکی از ایده آل ترین گزینه ها به حساب می آید و به شما کمک می کند تا رضایت مشتریانتان را بیش از پیش جلب کنید. سرعت چاپ فیش زن دلتا T80 برابر با 300 میلی متر بر ثانیه است که باعث شده تا این دستگاه یکی از پرینترهای فیش زن سریع موجود در بازار به شمار آید.

 

در کنار سرعت چاپ بالا، این فیش پرینتر به برش دهنده اتوماتیک نیز مجهز است و دیگر نیازی به برش دستی قبض چاپ شده ندارید. بنابراین عمل چاپ و ارائه قبض به مشتری با استفاده از این فیش پرینتر با بالاترین سرعت ممکن انجام می شود. از این جهت می توان پرینتر صدور فیش دلتا T80 را یکی از مناسب ترین و بهترین فیش پرینترهای بازار برای استفاده در محیط های فروشگاهی دارای مشتری زیاد دانست.

قابلیت و مشخصات فنی پرینتر حرارتی Delta T80

یکی از ویژگی های فیش پرینتر مناسب فروشگاه کم هزینه بودن چاپ آن است. پرینتر فیش زن دلتا Delta T80 از نوع حرارتی می باشد و با انتقال حرارت بر روی کاغذ عمل چاپ را انجام می دهد. پس تنها کافی است تا برای خرید رول حرارتی هزینه کنید و دیگر به خرید کارتریج یا تونر احتیاجی نخواهید داشت. توجه داشته باشید که پرینتر حرارتی Delta T80 با رول کاغذ حرارتی 80 میلی متری سازگار است و شما می توانید برای دریافت قیمت آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، مجهز بودن چاپگر فیش دلتا Delta T80 به پورت های ارتباطی مناسب است که نصب و راه اندازی آن را برای شما بسیار آسان می کند. این دستگاه در دو نسخه با پورت های USB+LAN+Serial یا USB+Parallel ارائه می شود که متناسب با نیاز خود می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. اگر قصد استفاده از فیش پرینتر دلتا مدل Delta T80 در شبکه را دارید، مدل اول و اگر تنها اتصال آن به یک کامپیوتر به صورت هم زمان برایتان کافی است، مدل دوم را خریداری کنید. لازم به ذکر است که این فیش پرینتر حرارتی با سیستم عامل های لینوکس و ویندوز (نسخه های 7 به قبل) سازگار می باشد.

فیش پرینتر دلتا Delta T80

فیش پرینتر دلتا Delta T80 از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و به آسانی در برابر آسیب های محیطی مانند نفوذ آب، روغن یا گرد و خاک صدمه نمی بیند. همچنین پرینتر حرارتی دلتا Delta T80 به سنسورهای اتمام کاغذ، باز بودن درب کاور و نشان مشکی کاغذ مجهز است و در هنگام چاپ اتمام چاپ فیش، با صدای آلارم شما را از این موضوع باخبر می کند. این ویژگی در محیط های کاری شلوغ و پر سر و صدا کارایی بالایی دارد.

شما با استفاده از پرینتر حرارتی دلتا T80 می توانید علاوه بر چاپ اعداد و متون، لوگوی محل کار خود را نیز بر روی رسید یا قبض چاپ کنید. همچنین این دستگاه به شما اجازه می دهد تا با استفاده از نرم افزارهای فیش پرینتر قالب چاپ دلخواه خود را طراحی نمایید.

همان طور که مشاهده می کنید چاپگر صدور فیش دلتا Delta T80 از قابلیت های مطلوبی برخوردار بوده و به خوبی انتظارات شما در چاپ با کیفیت رسیدها و فیش ها را برآورده می سازد. به طوری که موارد چاپ شده با آن از میزان خوانایی و وضوحی عالی برخوردار خواهند بود.

برای دریافت قیمت پرینترهای حرارتی و نحوه فیش پرینتر دلتا Delta T80 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر برای انتخاب فیش پرینتر مورد نظر خود به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، با کارشناسان ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۶
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی