ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-8090

دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۳ ق.ظ

پرینتر اپسون Pro WF-8090

قابلیت: چاپ
چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ رنگی:  یک رو 24 و دورو 16 برگ در دقیقه
سرعت چاپ سیاه و سفید: یک رو 24 و دورو 16 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*4800 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A3

معرفی و بررسی چاپگر تک کاره جوهر افشان اپسون Pro WF-8090

با استفاده از پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-8090 بالاترین کیفیت چاپ رنگی در ابعاد بزرگ را تجربه کنید!

چاپگر تک کاره جوهر افشان اپسون Pro WF-8090 یکی از انواع پرینترهای تک کاره جوهرافشان است که از قابلیت پرینت سیاه و سفید و رنگی در هر دو حالت یک رو و دو رو بر روی کاغذ A3 بهره می برد. این پرینتر برای استفاده در حجم کاری متوسط ارائه شده و در ادارات، شرکت ها و کسب و کارهای کوچک قابل استفاده می باشد.
کیفیت چاپ عالی، مجهز بودن به وای فای و قابلیت استفاده در شبکه از جمله ویژگی هایی است که باعث شده تا پرینتر اپسون WF-8090 به یکی از
پرینترهای جوهر افشان پرفروش تبدیل شود.

معرفی و بررسی چاپگر تک کاره جوهر افشان اپسون Pro WF-8090

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اپسون Pro WF-8090

پرینتر تک کاره اپسون Pro WF-8090 از به روز ترین تکنولوژی جوهر افشان بهره می برد و علاوه بر ارائه بالاترین کیفیت چاپ، باعث کاهش 40 درصدی هزینه ها نسبت به پرینترهای لیزری رنگی می شود. رزولوشن این پرینتر برابر با 4800 * 1200 dpi می باشد و کیفیتی عالی در چاپ تصاویر رنگی و متون سیاه و سفید را به شما ارائه می دهد. در واقع می توان گفت که این پرینتر برای کسانی مناسب است که به دنبال بالاترین کیفیت چاپ با کمترین میزان هزینه هستند.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اپسون Pro WF-8090

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین ویژگی های پرینتر جوهر افشان  اپسون WF-8090 مجهز بودن آن به وای فای است که شما را از مشکلات ناشی از کابل کشی و شبکه راحت می کند. با استفاده از این ویژگی می توانید تمام دستگاه های دارای وای فای (مانند گوشی ها و تبلت های اندرویدی، آیفون، آیپد، لپ تاپ، کامپیوتر و...) را به صورت مستقیم به این پرینتر اپسون EPSON متصل و عکس ها و فایل های موجود بر روی آنها را پرینت کنید.

در صورت نیاز به اتصال چاپگر تک کاره اپسون WF-8090 به دستگاه های دیگر از طریق کابل، می توانید از پورت USB 2.0 موجود بر روی بدنه دستگاه بهره ببرید. ضمن اینکه استفاده از این پرینتر در قالب شبکه های کابلی پرسرعت نیز امکان پذیر است. این ویژگی برای کسب و کارهایی که از پرینتر به صورت گروهی یا تیمی استفاده می کنند، کاربرد بالایی دارد و به شما اجازه می دهد تا با رعایت بالاترین نکات امنیتی از آن به صورت متصل به چند دستگاه مختلف استفاده نمایید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اپسون Pro WF-8090

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-8090

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-8090 در حالت استاندارد دارای یک سینی 250 برگی و یک سینی چند منظوره 80 برگی است و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر قصد استفاده از این پرینتر جوهر افشان اپسون Epson برای چاپ های متوالی را دارید، می توانید از سه سینی 500 برگی دیگر به صورت اختیاری در این پرینتر بهره برده و گنجایش کلی کاغذ آن را به 1830 برگ برسانید. در این حالت دیگر نیازی به قرار دادن چند باره کاغذ در دستگاه در حین چاپ نخواهید داشت و کارهایتان با سرعت بیشتری به پیش می رود.

 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-8090

 

لازم به ذکر است که پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-8090 قابلیت چاپ بر روی کاغذهای A3، A4، A5، کاغذهای مخصوص چاپ عکس و کاغذهای مات و براق اپسون را دارد. توجه داشته باشید که نحوه صحیح قرار دادن کاغذ درون پرینتر اهمیت زیادی دارد و برای دست یافتن به بالاترین کیفیت عملکرد دستگاه باید به آن دقت کرد.

در پرینتر اپسون WF-8090 از یک کارتریج مشکی و سه کارتریج رنگی از سری کارتریج های 748 اپسون استفاده شده است. ظرفیت کارتریج مشکی این مدل برابر با 2500 برگ و ظرفیت کارتریج های رنگی آن برابر با 1500 برگ می باشد و برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-8090 با کارتریج های 748XL و 748XXL نیز سازگار است که ظرفیت چاپ کارتریج های مشکی آنها به ترتیب 5000 و 10000 برگ و ظرفیت چاپ کارتریج های رنگی این مدل ها به ترتیب 4000 و 7000 برگ می باشد. البته این پرینتر فقط با کارتریج اپسون Epson سازگار است و استفاده از کارتریج های دیگر به سلامت و عملکرد دستگاه آسیب جدی وارد خواهد کرد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-8090

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-8090

سرعت چاپ مطلوب یکی دیگر از ویژگی های پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-8090 می باشد. این پرینتر قادر است تا با سرعت 24 برگ در دقیقه در حالت یک رو و 16 برگ در دقیقه در حالت دو رو از فایل های شما پرینت تهیه کنید. این میزان سرعت به خصوص در ابعاد بزرگ بسیار مناسب است و باعث شده تا پرینتر اپسون WF-8090 از جمله پرینترهای سریع موجود در بازار به حساب آید.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-8090

در صورتی که در رابطه با ویژگی ها و عملکرد پرینتر جوهر افشان اپسون مدل Epson Pro WF-8090 نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، سؤالات خود را در قسمت «نظرات» همین صفحه مطرح کنید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند. همچنین برای کسب اطلاع از نحوه خرید پرینتر جوهر افشان اپسون WF-8090 و دریافت قیمت پرینترهای جوهر افشان a3 با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-8090

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۲
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی