ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma EH512

دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۲ ق.ظ

دیتا پروژکتور اپتما EH512

عمر لامپ: 30000 ساعت
وضوح تصویر: 1080*1920 WUXGA
شدت روشنایی: 5000 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 1:15000

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما EH512

احتمالاً برای شما پیش آمده که برای استفاده از ویدئو پروژکتور با مشکلاتی مانند محدود بودن فضای نصب، کوتاه بودن کابل، تنظیم سخت تصویر بر روی پرده نمایش و مشکلاتی از این دست مواجه شده باشید. دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma EH512 یک راه حل عالی برای این مشکلات است و دست شما را برای انتخاب محل نصب آن باز می گذارد.

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما EH512

از دیگر ویژگی های ویدئو پروژکتور اپتما EH512 باید به کیفیت عالی در نمایش تصاویر، بهره مندی از پورت های ارتباطی مناسب و قابلیت نمایش تصاویر به صورت وایرلس اشاره کرد که در ادامه به معرفی و بررسی آنها خواهیم پرداخت.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma EH512

ویدیو پروژکتور اپتما EH512 برای استفاده در کلاس های درس بزرگ، سالن های همایش، مکان های مذهبی، موزه ها و محیط های تجاری و تبلیغاتی گزینه ای ایده آل است.

این ویدئو پروژکتور اپتما Optoma از قابلیت هایی مانند تصحیح زاویه تصویر (تا 20 درجه)، بزرگنمایی تا 1.6 برابر و جابجایی لنز (تا 16 درجه عمودی) بهره می برد و به شما اجازه می دهد تا بتوانید آن را در زوایای مختلف نسبت به پرده نمایش قرار دهید. بنابراین نصب و تنظیم تصویر ویدئو پروجکشن اپتما EH512 بر روی پرده نمایش به سادگی انجام می پذیرد و دیگر نگرانی بابت محدودیت فضای نصب برای شما وجود ندارد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma EH512

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma EH512 تصاویری در ابعاد 26.2 تا 301.1 اینچ به شما ارائه می دهد و می توان آن را در فاصله 1.28 تا 14.9 متری نسبت به پرده نمایش قرار داد. از این جهت استفاده از این پروژکتور هم در اتاق های کوچک و هم در سالن های بزرگ امکان پذیر است.

یکی از ویژگی های کاربردی دیتا پروژکتور اپتما EH512 توانایی تشخیص و نمایش فایل های PDF، عکس ها و فایل های پاورپوینت موجود بر روی فلش مموری است. در این حالت نیازی به اتصال دستگاه به کامپیوتر نیست و نمایش فایل ها به صورت مستقیم از روی فلش مموری انجام می شود. این ویژگی در مواقعی که فاصله محل نصب پروژکتور با کامپیوتر زیاد است و عملاً امکان اتصال آنها از طریق کابل وجود ندارد، کاربرد بالایی پیدا می کند.

ویدئو پروژکتور اپتما EH512 با فناوری HDCast Pro نیز سازگار است و از قابلیت نمایش تصاویر به صورت وایرلس بهره می برد. برای این منظور ابتدا باید دانگل وای فای مخصوص این فناوری را به ویدئو پروژکتور وایرلس متصل نمایید و پس از آن قادر به نمایش هم زمان تصاویر در حال پخش بر روی گوشی ها و تبلت های اندرویدی و iOS و سیستم های دارای سیستم عامل های ویندوز و مک بر روی پرده نمایش خواهید بود.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma EH512

از دیگر راه های اتصال ویدئو پروژکتور اپتما مدل Optoma EH512 به دستگاه های دیگر می توان به استفاده از کابل و پورت های HDMI، VGA، S-Video و کامپوزیت اشاره کرد. از طریق این پورت ها اتصال مانیتور، تلویزیون، لپ تاپ، کامپیوتر، دستگاه های پخش ویدئو و... به پروژکتور از طریق کابل امکان پذیر می شود.

باید به این نکته اشاره کنیم که امکان استفاده از ویدئو دیتا پروژکتور اپتما EH512 در شبکه کابلی وجود دارد. از جمله مزایای شبکه سازی ویدئو پروژکتورها این است که می توان به آنها از طریق دستگاه های مختلف دسترسی داشت و به صورت کنترل از راه دور با آنها کار کرد. دیتا پروژکتور وایرلس اپتما EH512 با نرم افزار Crestron Roomview سازگار است و این قابلیت را در اختیار شما می گذارد تا از راه دور عملکرد آن را کنترل کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۲
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی