ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

حضور و غیاب زد کی تی اکو EB-141

نحوه شناسایی : اثر انگشت، کارت، کلمه عبور
ظرفیت اثر انگشت : 3000 اثر انگشت
نمایشگر : 3 اینچی

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب زد کی تی اکو EB-141

دستگاه حضور و غیاب یا دستگاه های کنترل تردد یکی از تجهیزات ضروری در اکثر محیط های اداری به حساب می آید و امکان ثبت مکانیزه ساعات ورود و خروج را به شما می دهد. دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد زد کی تی اکو ZKTeco EB-141 یکی از دستگاه های با کیفیت موجود در بازار است که توانسته با سرعت و دقت بالای خود در تشخیص افراد، طرفداران زیادی پیدا کند.

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب زد کی تی اکو EB-141

دستگاه کنترل تردد زد کی تی اکو EB-141 قابلیت شناسایی افراد و ثبت تردد آنها از طریق اثر انگشت، کارت مغناطیسی و وارد کردن رمز عبور را دارد و برای استفاده در ادارات، شرکت ها، بانک ها، سازمان های دولتی و خصوصی و محیط هایی از این دست گزینه ایده آلی به شمار می آید.

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد ZKTeco EB-141

شاید بتوان مهم ترین مشخصه دستگاه حضور غیاب زد کی تی اکو ZKTeco EB-141 را حسگر اثر انگشت دقیق و سریع آن دانست. این حسگر در کمتر از یک ثانیه قادر به تشخیص اثر انگشت است و دیگر با مشکلاتی مانند تأخیر در شناسایی یا قرار دادن چند باره انگشت بر روی دستگاه مواجه نخواهید شد. این ویژگی دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی مدل ZKTeco EB-141 در محیط های کاری دارای پرسنل زیاد اهمیت بالایی پیدا می کند و از ازدحام کارمندان و صف کشیدن آنها در مقابل دستگاه حضور و غیاب برای ثبت ساعت ورود یا خروج جلوگیری می شود.

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد ZKTeco EB-141

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد زد کی تی اکو ZKTeco EB-141 امکان تعریف 10 اثر انگشت برای هر شخص را به شما می دهد و در حالت کلی قابلیت ذخیره 3000 اثر انگشت مختلف را دارد. باید به این نکته اشاره کنیم که شما می توانید سطح حساسیت حسگر اثر انگشت این دستگاه کنترل تردد را متناسب با شرایط تنظیم کنید.

همان طور که اشاره شد، دستگاه حضور و غیاب ZKTeco EB-141 از قابلیت تشخیص افراد از طریق کارت های شناسایی مغناطیسی (از نوع 125 کیلوهرتزی) نیز برخوردار است. برای این منظور پرسنل باید کارت های خود را در نزدیکی جایگاه مخصوص تعبیه شده بر روی بدنه دستگاه قرار دهند تا عملیات شناسایی انجام شود. همچنین امکان وارد کردن رمز عبور با استفاده از صفحه کلید دستگاه کنترل تردد ZKTeco EB-141 برای کاربران فراهم است.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد زد کی تی اکو ZKTeco EB-141

دستگاه حضور و غیاب کارتی زد کی تی اکو  ZKTeco EB-141 به 256 MB حافظه داخلی مجهز است و ظرفیت 100 هزار تردد ثبت شده را دارد. برای دسترسی به این اطلاعات به منظور بررسی و گرفتن گزارش های مختلف، می توانید از طریق پورت USB موجود بر روی بدنه دستگاه و کابل، آن را به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل نمایید. علاوه بر این امکان اتصال فلش مموری به دستگاه و انتقال اطلاعات به آن وجود دارد.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد زد کی تی اکو ZKTeco EB-141

یکی از ویژگی های کاربردی دستگاه کنترل تردد پرسنل ZKTeco EB-141 امکان استفاده از آن در شبکه از طریق پروتکل TCP/IP است. در این حالت شما قادر هستید تا این دستگاه حضور و غیاب را به صورت هم زمان به چند کامپیوتر مختلف متصل نمایید.

صفحه نمایش 3 اینچی و رنگی دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد زد کی تی اکو ZKTeco EB-141  یکی از مزیت های این دستگاه به حساب می آید. رابط کاربری جذاب، منوهای کاملاً فارسی و سخنگو، تقویم شمسی و قابلیت نمایش عکس و نام پرسنل به فارسی از دیگر ویژگی های این دستگاه کنترل تردد می باشد.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت دستگاه حضور غیاب و همچنین نحوه خرید دستگاه کنترل تردد هوشمند ZKTeco EB-141  از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد زد کی تی اکو ZKTeco EB-141

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۲
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی