ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

حضور و غیاب زد کی تی اکو EB-110

نحوه شناسایی : اثر انگشت، کارت، کلمه عبور
ظرفیت اثر انگشت : 500 عدد
نمایشگر : رنگی , 2/8 اینچی

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب زد کی تی اکو EB-110

پرداخت هزینه سنگین برای خرید دستگاه حضور و غیاب حرفه ای برای استفاده در ادارات و شرکت های کوچک چندان منطقی به نظر نمی رسد و شما می توانید با صرف هزینه ای کمتر، از دستگاه های معمولی استفاده کنید. دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد زد کی تی اکو ZKTeco EB-110 یکی از دستگاه های ساده اما دارای قابلیت های زیاد موجود در بازار است که انتظارات شما را در استفاده از یک دستگاه کنترل تردد با کیفیت به خوبی برآورده می سازد.

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب زد کی تی اکو EB-110

دستگاه حضور غیاب زد کی تی اکو ZKTeco EB-110 برای استفاده در سازمان ها، ادارات، شرکت ها، باشگاه های ورزشی، مؤسسات مالی، فروشگاه ها و تمام محیط هایی که نیاز به ثبت تردد پرسنل دارند، گزینه مناسبی است. 

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد ZKTeco EB-110

دستگاه کنترل تردد زد کی تی اکو EB-110 از طریق تشخیص اثر انگشت، کارت و کلمه عبور قادر به شناسایی افراد و ثبت ساعات ورود و خروج آنها است. در حالت کلی این دستگاه ظرفیت ثبت 50 هزار تردد، 500 اثر انگشت و 500 کارت را دارد و بهتر است تا از آن در محیط های کاری با تعداد پرسنل و تعداد تردد اندک استفاده شود.

حسگر اثر انگشت دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد زد کی تی اکو ZKTeco EB-110 از دقت قابل قبولی برخوردار بوده و در کمتر از یک ثانیه قادر به تشخیص اثر انگشت می باشد. شما می توانید متناسب با شرایط، میزان حساسیت این حسگر را تنظیم کنید و برای هر شخص 10 اثر انگشت تعریف نمایید.

 

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد ZKTeco EB-110

از دیگر ویژگی های دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی ZKTeco EB-110 می توان به مجهز بودن آن به صفحه نمایش 2.8 اینچی رنگی، منوی کاملاً فارسی، تقویم شمسی و قابلیت نمایش نام فارسی پرسنل بر روی صفحه نمایش اشاره کرد.

همان طور که اشاره شد، دستگاه حضور و غیاب کارتی زد کی تی اکو  ZKTeco EB-110 قابلیت تشخیص کارت مغناطیسی از نوع 125 KHz را نیز دارد. این نوع کارت ها نیازی به تماس مستقیم با دستگاه جهت شناسایی ندارند و با نزدیک کردن آنها به جایگاه مخصوص کارت روی بدنه، عمل تشخیص کارت صورت می گیرد.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد زد کی تی اکو ZKTeco EB-110

از لحاظ سخت افزاری دستگاه حضور و غیاب زد کی تی اکو  ZKTeco EB-110 در وضعیت نسبتاً مطلوبی قرار دارد و به پردازنده مرکزی 336 مگاهرتزی، حافظه داخلی 32 مگابایتی و حافظه رم 8 مگابایتی مجهز است. این مشخصات برای ارائه عملکرد روان و سریع این دستگاه حضور و غیاب کفایت می کند و در هنگام کار با آن با مشکلاتی مانند کند شدن یا هنگی به ندرت مواجه خواهید شد.

یکی از ویژگی های کاربردی دستگاه کنترل تردد پرسنل ZKTeco EB-110 باتری داخلی آن است که باعث می شود تا در صورت قطع شدن برق نیز دستگاه به کار خود ادامه دهد. این ویژگی به خصوص در شرایطی که قطعی برق در ساعات ورود و خروج کارکنان رخ دهد، کارایی بالایی پیدا می کند و شما را از ثبت ساعت تردد پرسنل به صورت دستی بی نیاز می کند.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد زد کی تی اکو ZKTeco EB-110 به پورت های LAN و USB مجهز است و به راحتی می توان آن را از طریق کابل به شبکه یا دستگاه های دیگر متصل نمود و به اطلاعات تردد ثبت شده در آن جهت گزارش گیری دسترسی داشت.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد زد کی تی اکو ZKTeco EB-110

همچنین دستگاه حضور غیاب مدل ZKTeco EB-110 به خروجی رله نیز مجهز است که امکان اتصال آن به درب ها و گیت های الکترونیکی را فراهم می آورد. در این حالت با هر بار تشخیص موفق توسط دستگاه حضور و غیاب، درب یا گیت به صورت اتوماتیک باز می شود.

کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان آماده راهنمایی شما در زمینه دریافت قیمت دستگاه حضور غیاب مدل ZKTeco EB-110 و اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید آن هستند که برای ارتباط با آنها می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین چنانچه در رابطه با ویژگی های دستگاه کنترل تردد هوشمند ZKTeco EB-110 سؤالی دارید، آن را در قسمت «نظرات» سایت شرکت ایده برتر ثبت نمایید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن به سؤال شما پاسخ دهند.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد زد کی تی اکو ZKTeco EB-110

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۲
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی