ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

فیش پرینتر ای پوز EPOS EPECO-R-SU

يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۳۰ ق.ظ

معرفی فیش زن ای پوز EPECO-R-SU

فیش پرینتر دستگاهی است که برای چاپ رسید، قبض و مواردی از این دست در فروشگاه ها، رستوران ها، هتل ها و بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

فیش زن ای پوز EPECO-R-SU یکی از بهترین فیش پرینترهای بازار است که به همین منظور طراحی و تولید شده و کارایی بالایی در چاپ فیش ها و رسیدهایی با عرض 80 میلی متر دارد.

فیش پرینتر ای پوز EPOS EPECO-R-SU دارای ابعاد 190 * 135 * 145 میلی متر و وزن 2.12 کیلوگرم است و علاوه بر اینکه فضای بسیار کمی از میز کار شما را اشغال می کند، به آسانی می توان آن را با خود حمل یا جابجا نمود.

قابلیت و مشخصات فنی پرینتر حرارتی EPOS EPECO-R-SU

سرعت چاپ یکی از معیارهای مهم در انتخاب فیش پرینتر است. این موضوع به خصوص در کسب و کارهایی با تعداد مشتری بالا و حجم کاری زیاد اهمیت زیادی پیدا می کند.

در رابطه با پرینتر صدور فیش ای پوز EPECO-R-SU باید بگوییم که از سرعت چاپ 180 میلی متر بر ثانیه برخوردار می باشد و به خوبی پاسخگوی حجم بالای مشتری های شما خواهد بود.

همچنین پرینتر فیش زن ای پوز EPECO-R-SU به برش دهنده اتوماتیک مجهز است که باعث می شود تا فرآیند چاپ و تحویل رسید به مشتری با سرعت بالایی انجام شود.

لازم به ذکر است که طول عمر برش دهنده اتوماتیک به کار رفته در دستگاه فیش زن ای پوز EPECO-R-SU برابر با یک میلیون برش می باشد و برای ماه ها نیازی به تعویض آن نخواهد بود.

ضمن اینکه پرینتر حرارتی EPOS EPECO-R-SU از حسگرهای اتمام کاغذ و باز ماندن درب کاور برخوردار است و هشدارهای لازم در این مواقع را به اطلاع کاربر می رساند.

فیش پرینتر ای پوز EPOS EPECO-R-SU

فیش پرینتر ای پوز EPOS EPECO-R-SU یک پرینتر حرارتی است و به صورت حرارتی مستقیم عمل چاپ را انجام می دهد.

از این جهت نیازی به استفاده از جوهر یا تونر در آن نیست و تنها با استفاده از کاغذ رول حرارتی می توانید از چاپگر خود جهت چاپ بهره ببرید.

بر روی بدنه چاپگر فیش ای پوز EPECO-R-SU پورت های USB و سریال تعبیه شده است و اتصال دستگاه با کامپیوتر یا لپ تاپ از طریق آنها و کابل USB انجام می شود.

یکی دیگر از امکانات فیش پرینتر فروشگاهی حرارتی ای پوز EPECO-R-SU قابلیت اتصال آن به کشوی پول است.

با استفاده از این قابلیت در پرینتر حرارتی ای پوز EPECO-R-SU پس از هر بار صدور رسید یا فیش، کشوی پول به صورت اتوماتیک باز می شود و کار شما را به عنوان فروشنده در هنگام دریافت پول از مشتری و تحویل رسید، آسان تر می کند.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۳
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی