ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

اسکنر اپسون Epson DS-50000

شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۲۰ ب.ظ

اسکنر اپسون DS-50000

رزولوشن اپتیکال: 600*600 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A3
سرعت اسکن: 4 برگ در ثانیه

معرفی اسکنر اپسون DS-50000

اسکنر اپسون DS-50000 یک اسکنر قدرتمند و حرفه ای برای تهیه اسکن در سایز بزرگ معادل با اندازه کاغذ A3 است که از جمله اسکنرهای تخت و رومیزی محسوب می شود.

با استفاده از این اسکنر قادر خواهید بود تا از کتاب های معمولی و قطور، طراحی ها، نقشه ها و اسناد در سایز بزرگ و تصاویر و متون چاپ شده بر روی انواع کاغذهای نازک و ضخیم به آسانی اسکن تهیه کنید.

معرفی اسکنر اپسون DS-50000

از آنجا که اسکنر اپسون Epson DS-50000 از فناوری CCD برای اسکن بهره می برد، فایل های اسکن شده با آن از کیفیت قابل توجهی برخوردارند و ریزترین جزئیات نیز با وضوحی بالا اسکن خواهند شد.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-50000

یکی از ویژگی های جالب توجه اسکنر تخت اپسون DS-50000 پشتیبانی آن از فناوری تشخیص متون انگلیسی OCR است که با استفاده از آن می توان متون ذخیره شده در قالب عکس را به فایل های متنی مانند ورد تبدیل کرد و بدون نیاز به تایپ مجدد، آن ها را ویرایش یا ترجمه کرد.

همچنین اسکنر اسناد اپسون DS-50000 از تکنولوژی ReadyScan LED نیز بهره می برد و برای استفاده از آن نیازی به منتظر ماندن برای گرم شدن دستگاه وجود ندارد. این ویژگی بخصوص در زمان نیاز به یک اسکن فوری و اضطراری می تواند کاربرد بالایی داشته باشد.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-50000

اسکنر رنگی اپسون DS-50000 از انعطاف بسیار بالایی در نحوه ذخیره فایل اسکن شده برخوردار است. شما می توانید فایل های اسکن شده با این اسکنر اسناد را در فرمت های JPEG، TIFF مناسب برای طراحان و گرافیست ها و PDF رمزگذاری شده یا قابل جستجو ذخیره نمایید.

اسکنر اداری اپسون DS-50000 امکان ذخیره مستقیم فایل های خروجی در ایمیل، سرور FTP و سرویس های ابری مانند مایکروسافت SharePoint و Google Docs را نیز برای شما فراهم می آورد.

اسکنر اپسون Epson DS-50000

رزولوشن اسکنر اپسون مدل Epson DS-50000 در بهترین حالت برابر با 600*600 dpi است و فایل های اسکن شده با آن کاملا خوانا و با کیفیت خواهند بود.

این اسکنر با سرعت 4 ثانیه به ازای هر برگ از اسناد ورودی اسکن تهیه می کند و یکی از سریع ترین اسکنرهای سایز بزرگ موجود در بازار به شمار می آید.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که برای دستیابی به این سرعت، رزولوشن چاپ باید بر روی 200 dpi یا 300 dpi تنظیم شده باشد.

اسکنر اپسون Epson DS-50000

از جمله قابلیت ها و امکانات اسکنر پیشرفته اپسون DS-50000 در هنگام اسکن می توان به ایجاد اتوماتیک فولدر برای ذخیره سازی، تشخیص بارکد، جداسازی های افقی و عمودی موجود بر روی سند ورودی، ستون های متنی موجود بر روی صفحات کتاب، کراپ اتوماتیک، ترمیم و پر رنگ کردن متون، تشخیص خودکار زاویه قرارگیری سند ورودی و تصحیح آن و امکان تعریف و ذخیره تنظیمات پرکاربرد اسکن اشاره کرد.

اسکنر با سرعت بالا اپسون Epson DS-50000 در ابعاد 640*468*156 میلی متر و وزن 14.8 کیلوگرم عرضه شده و برای اتصال آن به کامپیوتر باید از کابل USB استفاده شود.

شما می توانید برای خرید اسکنر و دریافت قیمت انواع اسکنر با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

اسکنر اپسون Epson DS-50000

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۶
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی