ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

بارکد خوان هانی ول Honeywell Voyager 1450G 1D

چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۳۴ ب.ظ

بارکد خوان هانی ول 1450G 1D

وضعیت سیم : با سیم
تکنولوژی خواندن: تصویری 

بارکد خوان هانی ول Voyager 1450G 1D

کمپانی هانی ول یکی از شرکت های معتبر و شناخته شده در تولید دستگاه های دیجیتال و ارائه خدمات در حوزه تکنولوژی های روز فناوری اطلاعات می باشد.

بارکدخوان هانی ول 1450G 1D یکی از محصولات این شرکت است که برای اسکن بارکدهای تک بعدی و جمع آوری اطلاعات کالاها مورد استفاده قرار می گیرد.

از این بارکدخوان می توان در فروشگاه ها، انبارها، سوپرمارکت ها و محیط های تجاری استفاده کرد.

بارکد خوان هانی ول Honeywell Voyager 1450G 1D

در معرفی و بررسی بارکد خوان هانی ول Voyager 1450G می توان به ابعاد 62 * 169 * 82 میلی متر و وزن 130 گرم اشاره کرد.

 بارکد اسکنر هانی ول Honeywell Voyager 1450G 1D از جمله بارکدخوان های خوش دست با طراحی ارگونومی موجود در بازار به شمار می آید.

به نحوی که استفاده از بارکد خوان هانی ول 1450G 1Dدر حجم کاری بالا و به مدت طولانی در طی روز سبب خستگی و ایجاد ناراحتی دست ها نخواهد شد.

بدنه بارکد خوان هانی ول Honeywell 1450G 1D از پلاستیک مقاوم ساخته شده و در برابر سقوط از ارتفاع 1.5 متری و آسیب های احتمالی مانند ضربه یا فشار کاملاً مقاوم است.

بارکد خوان هانی ول Honeywell Voyager 1450G 1D

این بارکد خوان فروشگاهی برای اتصال آن به کامپیوتر باید از کابل USB تعبیه شده بر روی بدنه آن استفاده کرد.

همراه با بارکد اسکنر هانی ول مدل Honeywell Voyager 1450G 1D پایه نگهدارنده نیز ارائه می شود و می توان عمل اسکن بارکد کالاها را از روی پایه نیز انجام داد.

بارکد خوان هانی ول Honeywell Voyager 1450G 1D

همان طور که اشاره شد، بارکد خوان پایه دار هانی ول Honeywell Voyager 1450G قابلیت اسکن و خوانش بارکدهای تک بعدی را داراست .

زاویه اسکن بارکد اسکنر تک بعدی هانی ول Honeywell 1450G 1D در حالت عمودی 28.9 درجه و در حالت افقی 37.8 درجه می باشد.

این مشخصات به این معناست که به منظور دقیق تر انجام شدن اسکن، زاویه قرارگیری بارکد کالا در برابر بارکد خوان هانی ول Honeywell Voyager 1450G 1D نباید از مقادیر ذکر شده بالاتر رود.

بارکد خوان هانی ول Honeywell Voyager 1450G 1D

نکته ای که در رابطه با بارکد خوان تصویری Honeywell Voyager 1450G باید به آن اشاره کرد این است که این بارکدخوان به منظور افزایش سرعت در خواندن بارکد به سخت افزار مورد نیاز برای پردازش تصویر مجهز نیست و از تکنولوژی تصویربرداری از محدوده (حداکثر 640 * 480 پیکسل) به جای آن برای اسکن بهره می برد.

اگر به یک بارکدخوان مقرون به صرفه و دارای طراحی ظاهری زیبا و مدرن برای استفاده در کسب و کار خود احتیاج دارید، بارکدخوان هانی ول مدل Voyager 1450G 1D می تواند انتظارات شما را به بهترین شکل ممکن برآورده سازد.

برای اطلاع از قیمت دستگاه بارکد خوان  فروشگاهی و نحوه خرید بارکدخوان مدل Honeywell Voyager 1450G با کارشناسان فروش شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید.

بارکد خوان هانی ول Honeywell Voyager 1450G 1D

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۹
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی