ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

کولر گازی دیواری سامسونگ گود Samsung GOOD AR25KPFS 24000

چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۲ ب.ظ

کولر گازی دیواری سامسونگ AR13KSS

برچسب مصرف انرژی: B
شرایط کارکرد: معتدل
نوع کمپرسور: روتاری
ظرفیت سرمایشی/گرمایشی: 24000 BTU/h

معرفی کولرگازی سامسونگ Samsung AR25KPFS

کولر گازی سامسونگ مدل GOOD AR25KPFS یکی از سیستم های تهویه مطبوع هوا شرکت سامسونگ است که با قابلیت تامین عملکرد سرمایشی و گرمایشی به همراه اینورتر به بازار عرضه شده است.

این کولر گازی برای خنک سازی و تهویه مطبوع محیطی به مساحت 17 تا 22 متر مربع ایده آل است.

کولر گازی دیواری سامسونگ گود Samsung GOOD AR25KPFS 24000 با حداکثر ظرفیت سرمایشی 25000 BUT برای مناطق گرم و مرطوب مناسب است.

معرفی کولرگازی سامسونگ Samsung AR25KPFS

 شکل و مشخصات ظاهری کولر گازی Samsung GOOD AR25KPFS  

ابعاد یونیت داخلی کولر گازی 24000 سامسونگ AR25KPFS برابر با 1063*294*317 میلی متر و ابعاد یونیت خارجی آن 880*648*310 میلی متر می باشد.

همچنین وزن یونیت داخلی این کولرگازی سامسونگ 16 کیلوگرم و وزن یونیت خارجی آن 48 کیلوگرم است.

یونیت داخلی کولر گازی دیواری سامسونگ Samsung 24000 با طراحی سه وجهی، توزیع هوای خنک را بهتر انجام می دهد.

به علاوه امکان مکش هوای بیشتر با افزایش سطح دریچه مکش، گردش بیشتر جریان هوا با فن بزرگتری که در اسپیلت سامسونگ AR25KPFS تعبیه شده است و عریض تر شدن دریچه خروجی هوا نیز در نظر گرفته شده است.

مشخصات فنی اسپلیت گود سامسونگ Samsung GOOD AR25KPFS 

فیلترهای سه گانه کولر گازی سامسونگ گود AR25KPFS شامل فیلتر ساده تعبیه شده بر روی دهانه مکش یونیت خارجی است که با پوشش آنتی باکتریالی خود، موجب تصفیه هوا از آلاینده ها، گرد و غبار و مواد حساسیت زا می گردد.

یکی از مهمترین و قابل توجه ترین ویژگی های سیستم تهویه مطبوع سامسونگ مدل AR25KPFS خنک کنندگی و حفظ دمای خودکار است.

مشخصات فنی اسپلیت گود سامسونگ Samsung GOOD AR25KPFS

این مورد به این معنی است که کولرگازی سامسونگ مدل گود AR25KPFS بدون نیاز به هیچ گونه تنظیم دستی بصورت اتوماتیک، ابتدا در حالت خنک کنندگی سریع، هوا را خنک کرده، سپس در حالت آرام قرار گرفته و دمای هوایی که شما تعیین کرده اید را بدون نیاز به خاموش یا روشن کردن کولر حفظ می نماید.

همچنین این کولر گازی دارای فیلتر مناسب هوا خروجی نیز می باشد. امکان بیرون آوردن و تمیز کردن این فیلتر بدون نیاز به باز کردن قاب های بدنه در طراحی محصول در نظر گرفته شده است.

ویژگی های بارز کولر گازی گود سامسونگ Samsung GOOD AR25KPFS 

کولر گازی اسپلیت سامسونگ مدل AR25KPFS از مبرد R22 و کمپرسور روتاری بهره می برد. این کولرگازی سامسونگ Samsung با برچسب انرژی B سازگار با محیط زیست نیز هست.

اسپیلت کم مصرف سامسونگ Samsung GOOD AR25KPFS 12000 نمایشگر مخفی دارد. همچنین یک تایمر 24 ساعته هم برای تنظیم ساعاتی که تمایل دارید خاموش و یا روشن شود نیز دارد.

بدنه کریستال براق و فیلتر دکتر ویروس Virus Doctor هوای محیط را به طور کامل تصفیه می کند. این فیلترها می توانند ویروس ها و آلاینده های خطرناک مانند ویروس آنفولانزای نوع A را از هوای اتاق شما حذف کنند.

کولر گازی دیواری سامسونگ گود Samsung GOOD AR25KPFS 12000 می تواند هوا را تا 14 متر و با حرکت اتوماتیک پره ها در 4 جهت پرتاب کند. با این ویژگی هوای خنک شده به همه قسمت های محل توزیع می شود.

ویژگی های بارز کولر گازی گود سامسونگ Samsung GOOD AR25KPFS

سیستم فناوری محافظت سه گانه مضاعف Triple Protector Plus کار حفاظت از کمپرسور و برد الکتریکی در برابر نوسانات برق را بدون نیاز به  تثبیت کننده ولتاژ در این سری از محصولات سامسونگ تعبیه شده است. 

دریچه های پرتاب هوا در کولر گازی Samsung AR25KPFS به صورت چپ، راست و بالا، پایین خودکار، در حرکت هستند.

کولر گازی دیواری سامسونگ گود Samsung GOOD AR25KPFS 24000

کولر گازی دیواری سامسونگ گود Samsung GOOD AR25KPFS 24000 حالت تک کاربر یا همان SINGLE USER MODE نیز دارد.

در این حالت کمپرسور و فن تنها به مدت زمان لازم تا برقراری دمای هوای مطلوب کار می کند و پس از رسیدن به آن دما متوقف خواهند شد. در نتیجه نیازی به خاموش و روشن کردن مکرر اسپلیت نمی باشد.

بدین وسیله با تنظیم خودکار دما و بدون نیاز به تغییر و دخالت در کنترل آن، نه تنها سهولت و سادگی را با خود همراه دارد بلکه موجب صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می گردد.

این مدل از کولر گازی های سامسونگ فاصله 18 متری یونیت داخلی تا خارجی و اختلاف ارتفاع 8 متری آن ها را نیز پشتیبانی می کند.

برای آشنایی بیشتر با کاربرد دستگاه تصفیه هوا و همچنین دریافت قیمت و خرید کولر گازی دیواری می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کولر گازی دیواری سامسونگ گود Samsung GOOD AR25KPFS 24000

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۶
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی