ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-2455

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۵۴ ب.ظ

کارتریج تونر برادر TN-2455

رنگ: مشکی
تکنولوژی چاپ: لیزری

معرفی کارتریج تونر مشکی برادر TN-2455

استفاده از کارتریج های مرغوب، علاوه بر بالا بردن کیفیت چاپ باعث افزایش طول عمر پرینتر نیز می شود. کارتریج مدل TN-2455 یکی از محصولات شرکت برادر می باشد که برای استفاده در پرینتر لیزری ارائه شده و یکی از تونرهای باکیفیت موجود در بازار به شمار می آید.

این کارتریج تونر دارای رنگ مشکی است و در چاپ تصاویر و به خصوص متون کیفیت بالایی به شما ارائه می دهد.

معرفی کارتریج تونر مشکی برادر TN-2455

از کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-2455 بیشتر در پرینترهایی که برای حجم کاری متوسط و مصارف شخصی و اداری طراحی شده اند استفاده می شود.

 کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-2455

کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-2455 برای استفاده در پرینترهای برند برادر ارائه شده است. اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، شما از این کارتریج در پرینترهای مدل HL-L2335D، HL-L2370DN و DCP-L2535D ساخت شرکت برادر می توانید استفاده کنید.

استفاده از کارتریج برادر TN-2455 در پرینترهای ذکر شده باعث ارائه بهترین کیفیت چاپ و عملکرد این پرینترها و افزایش طول عمر آن ها خواهد شد.

 کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-2455

ظرفیت کارتریج تونر مشکی Brother TN-2455 برای چاپ سیاه و سفید 3000 برگ است. می توان گفت که در صورت استفاده از این کارتریج تونر تا مدتی طولانی از تعویض آن بی نیاز خواهید بود.

یکی از ویژگی های کارتریج Brother TN-2455 این است که از تمامی ظرفیت آن برای چاپ می توانید استفاده کنید و از وضوح و خوانایی تصاویر و متون چاپ شده با آن در طول زمان استفاده کاسته نخواهد شد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید انواع کارتریج به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

 کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-2455

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۶
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی