ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5313

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۴۶ ب.ظ

هندزفری بلوتوث تسکو TH 5313

نوع گوشی: تو گوشی
نوع اتصال: بی سیم
رابط اتصال: بلوتوث

معرفی هندزفری تسکو TH 5313

هندزفری TH 5313 یکی از هندزفری های تولید شرکت تسکو است که از نوع توگوشی می باشد. این هندزفری به دو گوشی مجهز است که توسط کابل به یکدیگر متصل شده اند و می توان از آن به عنوان هندزفری دورگردنی نیز استفاده کرد.

سرگوشی های هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5313 به یک قلاب متصل هستند که دور گوش قرار می گیرد و از افتادن یا از گوش خارج شدن هندزفری در هنگام حرکت و تحرک جلوگیری می کند.

معرفی هندزفری تسکو TH 5313

هندزفری دورگوشی Tsco TH 5313 با وزن 14 گرم و به در رنگ مشکی به بازار عرضه شده و از طراحی ظاهری زیبا و منحصر به فردی بهره می برد.

قابلیت های هندزفری TSCO TH 5313

هندزفری دور گردنی تسکو TH 5313 از بلوتوث نسخه 4.2 پشتیبانی می کند و به آسانی می توان آن را به گوشی موبایل، تبلت، کامپیوتر یا لپ تاپ متصل نمود.

منبع تغذیه این هندزفری باتری داخلی آن است که از نوع لیتیومی می باشد. این باتری که دارای ظرفیت 60 میلی آمپر ساعت است، در عرض 2 ساعت به صورت کامل شارژ می شود.

قابلیت های هندزفری TSCO TH 5313

میزان شارژدهی باتری هندزفری بلوتوثی Tsco TH 5313 برای 3 تا 5 ساعت استفاده از آن در حالت مکالمه یا پخش موسیقی و 140 ساعت آماده به کار نگه داشتن این هندزفری در حالت استندبای کفایت می کند.

هندزفری دور گردنی TSCO TH 5313 به یک میکروفون داخلی جهت پاسخگویی به تماس های دریافتی مجهز است.

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5313

میزان حساسیت هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5313 برابر با 96 دسی بل می باشد. وضوح و حجم صدای پخش شده با این هندزفری از کیفیتی قابل قبول برخوردار است و انتظارات طرفداران موسیقی را برآورده می سازد.

لازم به ذکر است که هندزفری تو گوشی تسکو TH 5313 تا فاصله 10 متری از دستگاه پخش کننده موسیقی توسط آن قابل شناسایی است. کابل متصل کننده دو گوشی هندزفری Tsco TH 5313 دارای یک روکش PVC می باشد که باعث شده تا این کابل به آسانی در برابر کشیدگی آسیب نبیند.

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5313

بر روی این کابل پنل کنترل هندزفری، دکمه های مدیریت تماس و کنترل صدا تعبیه شده است. هندزفری بلوتوثی تسکو TH 5313 با طراحی ارگونومیک، ظاهر زیبا و کیفیت پخش صدای مطلوب، انتخابی مناسب جهت گوش دادن به موسیقی یا برقراری تماس و مکالمه تلفنی می باشد.

برای اطلاع از قیمت و خرید هندزفری و هدفون می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5313

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۶
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی