ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5320N

پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۵ ق.ظ

هندزفری بلوتوثی تسکو TH 5320N

نوع گوشی: تو گوشی
نوع اتصال: بی سیم
رابط اتصال: بلوتوث

معرفی هندزفری تسکو TH 5320N

هندزفری تسکو TH 5320N محصول شرکت تسکو، با وزن بسیار سبک و طراحی ظاهری ساده و شیک خود یکی از هندزفری های پرطرفدار موجود در بازار به شمار می آید.

این هندزفری به صورت تک گوش ارائه شده و برای برقراری ارتباط با دستگاه موردنظر شما از بلوتوث بهره می برد.

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5320N از بلوتوث ورژن 4.1 پشتیبانی می کند و به آسانی به انواع گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث متصل می شود.

از هندزفری تک گوشی تسکو می توان به منظور پاسخگویی به تماس ها یا گوش دادن به موسیقی استفاده کرد.

بر روی بدنه هندزفری بلوتوثی TH 5320N یک نشانگر LED به منظور نمایش میزان شارژ دستگاه در نظر گرفته شده است.

معرفی هندزفری تسکو TH 5320N

قابلیت ها و مشخصات فنی هندزفری TSCO TH 5320N

یک باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 55 میلی آمپر ساعت برای هندزفری تسکو TH 5320N تعبیه شده است. برای شارژ این باتری بین یک تا 2 ساعت زمان نیاز است و شارژ کامل آن برای 5 ساعت مکالمه، 5 ساعت پخش موسیقی و روشن نگه داشتن هندزفری تا 60 ساعت در حالت استندبای کفایت می کند.

بر روی بدنه هندزفری بلوتوثی TH 5320N دکمه پاسخگویی به تماس های دریافتی تعبیه شده و به شما این امکان را می دهد تا به تماس های خود بدون نیاز به کار با گوشی پاسخ دهید.

سرگوشی های هندزفری بی سیم TSCO TH 5320N از طراحی ارگونومیک برخوردارند و به آسانی در گوش قرار گرفته می گیرند. علاوه بر این در استفاده های طولانی مدت در طول روز باعث ایجاد خستگی و ناراحتیِ گوش نمی شوند.

قابلیت ها و مشخصات فنی هندزفری TSCO TH 5320N

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5320N

یکی از ویژگی هایی که سبب تمایز هندزفری بلوتوث TSCO TH 5320N با نمونه های مشابه شده، قابلیت اتصال آن به دو دستگاه مجزا به صورت همزمان می باشد که به بالا رفتن کارایی این هندزفری منجر شده است.

هدفون استفاده شده در هندزفری TH 5320N قابلیت ارائه صدا با کیفیت استریو را داراست و کیفیت و قدرت صدای پخش شده از آن را تضمین می نماید.

همچنین میزان حساسیت میکروفون این محصول برابر با 105 دسی بل و میزان مقاومت آن 2.2 کیلواهم است. کیفیت مناسب این میکروفون باعث می شود تا صدای شما در هنگام مکالمه به خوبی به طرف مقابل منتقل شود.

دامنه فرکانس هندزفری بلوتوثی تسکو برابر با 20 هرتز تا 20 هزار هرتز است که محدوده شنوایی انسان را به طور کامل پوشش می دهد.

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5320N

برای اطلاع از قیمت و خرید هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5320N با واحد فروش شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5320N

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۳
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی