ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

آنر honor یکی از برندهای زیرمجموعه هواوی Huawei است که مشتریان و علاقه مندان بسیاری دارد.

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده، این شرکت قصد دارد مدل جدیدی از ساعت هوشمند را وارد بازار کند که بر اساس تراشه مدیاتک ساخته شده است.

ساعت هوشمند جدید آنر Honor مبتنی بر تراشه مدیاتک


ساعت هوشمند جدید آنر Honor مبتنی بر تراشه مدیاتک


ظاهرا honor طی این روزها، به سختی در حال تلاش و فعالیت بر روی پروژه های مختلف خود بوده است.

گروهی از متخصصان این مجموعه بر روی توسعه گوشی های هوشمند 8C و 8X کار می کنند و قصد دارند به زودی آن ها را برای فروش در بازار کشور هند آماده نمایند.

از سوی دیگر، کار بر روی محصولات متنوع و ارتقای آنها، دوره پرتلاشی را برای آنر ایجاد کرده است.

آنر در ماه گذشته، ساعت هوشمند آنر واچ مجیک را معرفی کرد. این ساعت هوشمند با قابلیت ضد آب، صفحه نمایش امولد Amoled و همچنین باتری قدرتمند با عمر یک هفته ای، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.


ساعت هوشمند جدید آنر Honor مبتنی بر تراشه مدیاتک


شاید بتوانیم بگوییم که Honor Watch Magic یک نسخه کوچک شده از ساعت هوشمند هواوی واچ GT محسوب می شود.

اما متخصصان شرکت آنر، در این نقطه متوقف نشدند و برای ارائه محصولات بهتر، به تلاش خود ادامه دادند.

آن طور که از مستندات مربوط به گواهینامه Bluetooth SIG برداشت می شود، شرکت honor در صدد طراحی و ساخت ساعت هوشمند جدیدی است که قابلیت های بهتری دارد.

هرچند که هنوز اطلاعات زیادی در مورد جزئیات سخت افزاری این گجت پوشیدنی منتشر نشده اما پیش بینی می شود این محصول که با نام ELF-G10 وارد بازار می شود، سبک جدیدی را از اسمارت واچ ها به نمایش خواهد گذاشت.


ساعت هوشمند جدید آنر Honor مبتنی بر تراشه مدیاتک


جزئیات محدودی در مورد ساعت هوشمند آنر ELF-G10 در دسترس ما قرار گرفته است که شاید برایتان جالب باشد. به عنوان مثال، این دستگاه با بلوتوث 4 معرفی شده و دارای استاندارد مصرف بهینه انرژی می باشد.

یکی از خصوصیات این ساعت که بسیار مورد توجه واقع شده، تراشه به کار رفته در ساختار آن است. ظاهرا آنر این ساعت هوشمند را بر مبنای پلتفرم مدیاتک طراحی کرده است.

با توجه به اینکه تا کنون بیشتر سهم بازار گجت های پوشیدنی در اختیار تراشه های کوالکام قرار داشت، با محصول جدید آنر، مدیاتک می تواند به شکلی تازه و قدرتمند وارد این عرصه شود.


ساعت هوشمند جدید آنر Honor مبتنی بر تراشه مدیاتک


دو برند هواوی و آنر، تا کنون موفق شده اند با ارائه محصولات مختلف در حوزه گجت پوشیدنی، تجربه های جدیدی را برای کاربران رقم بزنند.

اگر به خاطر داشته باشید ساعت هوشمند هواوی واچ GT با استفاده از تراشه دوگانه ساخته شده بود که باعث می شد مصرف انرژی دستگاه به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

منبع: gsmarena

مطالب مرتبط:

فروش بالای ساعت هوشمند اپل واچ در سال 2018

دو برابر شدن عرضه ساعت هوشمند تا سال 2020

اسپیکرهای هوشمند، محبوب تر از گجت های پوشیدنی!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۷
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی