ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

جوهر شارژ لیتری پلاتر اکوسالونت TOYO UV

سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۲۰ ب.ظ

جوهر شارژ لیتری پلاتر اکوسالونت

نوع جوهر: جوهر شارژ
حجم جوهر: 1000 ml
دستگاه های سازگار: مناسب دستگاه های چاپ بنر سازگار با جوهر اکوسالونت

معرفی و بررسی جوهر شارژ لیتری اکوسالونت TOYO

جوهر شارژ یکی از مهمترین مواد مصرفی دستگاه های چاپ می باشد. این جوهرها تاثیر زیادی روی محیط زیست و سلامتی انسان دارند به همین علت باید با دقت زیادی انتخاب شوند.

جوهرهای اکوسالونت در مقایسه با انواع قدیمی تر جوهر شارژ با غلظت بیشتری ساخته می شوند. همچنین قدرت جذب این جوهرها افزایش یافته که موجب صرفه جویی در مصرف تا 40% می شود.

برند تویو TOYO یکی از شرکت های تولید کننده جوهر شارژ از نوع اکوسالونت Eco solvent است.

این برند، محصول کشور کره بوده و محصولات بسیار با کیفیتی را مطابق با استانداردهای روز دنیا و حداقل ضرر برای سلامتی کاربر تولید می نماید.

در ادامه نکات بیشتری را برای معرفی و بررسی جوهر شارژ لیتری اکوسالونت TOYO بیان می کنیم.

جوهر شارژ لیتری پلاتر اکوسالونت TOYO UV

از جمله ویژگی ها و خصوصیات این جوهر شارژ لیتری پلاتر اکوسالونت TOYO UV می توانیم به رنگ های بسیار زنده و شفاف آن اشاره نماییم.

این رنگ ها از مرغوبیت بالایی برخوردارند و کمترین میزان هد گرفتگی را برای دستگاه چاپ بنر به همراه خواهند داشت.

جوهرشارژ تویو TOYO UV بسیار مقرون به صرفه بوده و برای استفاده در چاپ های تیراژ بالا ایده آل می باشد.

جالب است بدانید که محفظه ها یا گالن های این جوهرها در فضای خلاء پر می شود. این کار از افت کیفیت جوهر در مدت زمان طولانی جلوگیری می کند و آن را تا زمان استفاده به همان کیفیت اولیه نگه می دارد.

خرید جوهر شارژ لیتری پلاتر اکوسالونت TOYO UV

چنانچه قصد خرید جوهر شارژ لیتری پلاتر اکوسالونت TOYO UV را دارید، خوب است بدانید که این محصول بیشتر مناسب چاپ هایی است که برای مدت زمان کوتاهی نگهداری می شوند.

به عنوان مثال بنرهایی که برای ایام محرم و اربعین چاپ می شوند یا بنرهای تبریک، تسلیت، کربلا، مکه یا ... بیشترین کاربرد این جوهر شارژ هستند.

به طور کلی می توان گفت جوهرهای سری TOYO مورد تایید و استفاده مشتریانی است که قصد دارند محصولی با قیمت مناسب تر تهیه کنند و اهمیت چندانی برای ماندگاری چاپ در مدت زمان طولانی قائل نیستند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۷
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی