ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

Radeon RX 590، کارت گرافیک اقتصادی و قدرتمند AMD

دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۲۳ ب.ظ

شرکت ای ام دی AMD، یک شرکت امریکایی است که از سال 1969 به تولید پردازنده مشغول است. این شرکت به تازگی محصول جدیدی را معرفی کرده که کاربران را غافلگیر کرده است.

کارت گرافیک ای ام دی Radeon RX 590 به عنوان یک محصول اقتصادی و مقرون به صرفه معرفی شده که قدرت عملکرد بالایی دارد.


Radeon RX 590، کارت گرافیک اقتصادی و قدرتمند AMD


معرفی Radeon RX 590، کارت گرافیک اقتصادی و قدرتمند AMD

Amd امکانات جالبی را همراه این پردازنده گرافیکی 12 نانومتری عرضه کرده است. هر کاربر با خرید کارت گرافیک Radeon RX 590 یا یک سیستم کامپیوتری که مجهز به این قطعه باشد، می توان سه بازی ویدئویی مطرح در سطح جهان را به رایگان دانلود نماید!

بازی های ارائه شده توسط amd برای دانلود رایگان عبارت است از: Devil May Cry 5 ،Tom Clancy’s The Division 2 و Resident Evil

به بیان بهتر، این کمپانی با در نظر گرفتن باندل Raise the Game Fully Loaded، این ویژگی جالب را در پردازنده گرافیکی خود قرار داده است.


معرفی Radeon RX 590، کارت گرافیک اقتصادی و قدرتمند AMD


به این ترتیب کاربرانی که اقدام به خرید کارت گرافیک Radeon RX 590 و همچنین کارت گرافیک Radeon RX Vega می کنند می تواند بازی های گفته شده را بدون پرداخت هزینه مجزا و به صورت کاملا رایگان دانلود نمایند.

این قابلیت برای آن دسته از کاربرانی که سیستم کامپیوتری اسمبل شده مجهز به این تراشه را تهیه می کنند نیز، فراهم می باشد.

برای توضیح در مورد ساختار کارت گرافیک RX 590 باید گفت که ای ام دی برای تولید این تراشه از معماری پولاریس استفاده کرده و توانسته از این طریق سرعت کلاک کارت گرافیک را تا 15 درصد افزایش دهد.

به این ترتیب، کارت گرافیک RX 590 نسبت به نسخه قبلی این تراشه یعنی مدل RX 580 قدرتمند تر بوده و عملکرد پردازشی بالاتری دارد.


معرفی Radeon RX 590، کارت گرافیک اقتصادی و قدرتمند AMD


سازندگان این پردازنده گرافیکی در کمپانی AMD مدعی هستند که بازدهی محصول جدید آنها نسبت به قیمت، 20 درصد بالاتر از کارت گرافیک های مشابه در بازار است.

کاربران با در اختیار داشتن یک سیستم کامپیوتری مجهز به پردازنده گرافیکی Radeon RX 590 می توانند بازی های AAA را با نرخ 60 فریم بر ثانیه اجرا کنند.

همچنین از اجرای تعدادی از بازی های eSports با نرخ فوق العاده 100 فریم بر ثانیه لذت ببرند.

در ادامه خوب است بدانید که Radeon RX 590 مانند نسخه قبلی، بر اساس معماری نسل چهارم ای ام دی یعنی Graphics Core Next توسعه یافته است.


معرفی Radeon RX 590، کارت گرافیک اقتصادی و قدرتمند AMD


یکی از تفاوت های اصلی این تراشه گرافیکی نسبت به مدل RX 580، ساختار کوچکتر آن معادل 12 نانومتر می باشد.

شرکت ای ام دی AMD، محصول جدید خود را با قیمت 279 دلار به فروش می رساند. همچنین این شرکت اعلام کرده که قصد دارد برای عرضه تراشه Radeon RX 590 با شرکت های ایسوس، سفایر، پاورکالر و XFX همکاری نماید.

منبع: pcquest و tomshardware

این مطالب را از دست ندهید:

پردازنده و تراشه گرافیک 7 نانومتری AMD

سری جدید کابل USB-C VR توسط Nvidia ،Microsoft ،AMD

رونمایی از کارت گرافیک های حرفه ای گیگابایت AORUS GeForce RTX

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۸
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی