ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

فیش پرینتر اسکار Oscar POS 58L

دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۵۴ ب.ظ

معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر Oscar POS 58L

فیش پرینتر Oscar POS 58L که ساخت کشور چین است جزو دستگاه های دو کاره ای است که هم می تواند فیش پرینتر باشد و هم چاپگر لیبل و بارکد باشد. فیش پرینتر اسکار POS 58L قابل استفاده در تمام سیستم عامل های ویندوز می باشد.

در ادامه معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر Oscar POS 58L باید بگوییم که عمر کاتر این فیش پرینتر 1.5 میلیون برش می باشد. این دستگاه فیش زن ایده آل برای کلیه محیط های فروشگاهی و رستورانی می باشد.

قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر اسکار POS 58L

 عرض کاغذ دستگاه پرینتر فیش زن POS 58L برابر با 58 میلی متر می باشد. همچنین وضوح چاپ این پرینتر فیش 203 نقطه در اینچ می باشد. پرینتر فیش زن اسکار 58L که نوع برش آن به صورت اتوماتیک می باشد دارای سرعت چاپ 150 میلی متر بر ثانیه می باشد.

از دیگر قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر اسکارPOS 58L ‎ می توان به مکانیزم آن اشاره کرد که از نوع حرارت مستقیم می باشد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید فیش پرینتر اسکار POS 58L با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

فیش پرینتر اسکار Oscar POS 58L

فیش پرینتر اسکار Oscar POS 58L دارای یک سال گارانتی است. از کالاهای مرتبط با این فیش پرینتر می توان به فیش پرینتر میوا Meva TP1000، فیش پرینتر بیکسولون Bixolon 330 و فیش پرینتر سیوو Sewoo 210 اشاره کرد

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۳۰
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی