ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

فیش پرینتر اسکار Oscar POS 58EU

دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۵۴ ب.ظ

معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر Oscar POS 58EU

فیش پرینتر Oscar POS 58EU که دارای دو درگاه اتصال USB و Ethernet می باشد، ساخت کشور چین است. البته مدل دیگری نیز وجود دارد که فقط پورت USB دارد. دستگاه فیش پرینتر اسکار POS 58EU با ویژگی هایی که دارد در میان فیش پرینترهای موجود در بازار از جایگاهی معمولی برخوردار است.

در ادامه معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر Oscar POS 58EU باید بگوییم که مکانیزم چاپ این دستگاه فیش پرینتر از نوع حرارت مستقیم می باشد. این دستگاه فیش زن مناسب برای محل‌هایی که تعداد کامپیوترها یا پرینترها زیاد بوده و یا فاصله پرینتر تا کامپیوتر بیشتر از ۴۰ متر است.

قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر اسکار POS 58EU

از کالاهای مرتبط با این پرینتر فیش زن می توان به فیش پرینتر میوا Meva TP1000، فیش پرینتر بیکسولون Bixolon 330 و فیش پرینتر سیوو Sewoo 210 اشاره کرد. عرض کاغذ دستگاه پرینتر فیش زن POS 58EU برابر با 58 میلی متر می باشد.

از دیگر قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر اسکارPOS 58EU ‎ می توان به عمر کاتر 1.7 میلیونی آن اشاره کرد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید فیش پرینتر اسکار POS 58EU با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

فیش پرینتر اسکار Oscar POS 58EU

فیش پرینتر اسکار Oscar POS 58EU که نوع برش آن به صورت اتوماتیک می باشد دارای سرعت چاپ 100 میلی متر بر ثانیه می باشد. همچنین وضوح چاپ این پرینتر فیش زن 203 نقطه در اینچ می باشد. پرینتر فیش زن اسکار 58EU دارای یک سال گارانتی است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۳۰
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی