ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

نمایندگی تعمیرات توشیبا toshiba در تهران

دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۱۵ ب.ظ

گسترش فناوری های مختلف و رقبای سرسخت در بازار تکنولوژی باعث شده تا بسیاری از این شرکت ها، محصولات مشابهی را تحویل دهند و محصولات آنها عملا تفاوتی با یکدیگر نداشته باشد، اما چیزی که باعث می شود تا مشتریان به سمت یک برند سوق پیدا کنند، خدمات جانبی و گارانتی محصول است.

شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی تعمیرات توشیبا در تهران، به همین دلیل مسئولیت ارائه خدمات برای صاحبان محصولات این برند را بر عهده گرفته است.

بیشتر مشتریان امروزی، به خوبی می دانند که کیفیت محصولات برندهای بسیاری، به یک میزان بالا رفته و از آنها انتظارات بیشتری خواهند داشت. شرکت ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی بدر الکتریک توشیبا در همین جهت تلاش کرده است تا سطح کیفی خدمات این برند را به بالاترین میزان خود برساند.

نمایندگی تعمیرات توشیبا toshiba در تهران

نمایندگی رسمی تعمیرات توشیبا Toshiba در تهران

دنیای رقابت در بحث خدمات پس از فروش نیز جانی تازه گرفته است و برندی به دنبال ارائه بهترین هاست. شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی تعمیرات توشیبا در تهران به خوبی می داند که با ارائه خدماتی با کیفیت پایین، رضایت مشتریان نیز به همان میزان کاهش می یابد که این اتفاق خوبی نخواهد بود و هیچ شرکتی به دنبال آن نیست.

بنابراین مجموعه ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی توشیبا در تهران را در اختیار گرفته است تا بصورت رسمی خدمات وابسته به برند توشیبا را ارائه کند.

شما نیز اگر یکی از محصولات شرکت توشیبا را در اختیار دارید، می توانید با مراجعه به نمایندگی های مجموعه ایده برتر پارسیان، خدمات مختلفی را دریافت کنید.

نمایندگی رسمی تعمیرات توشیبا Toshiba در تهران

یکی از مهم ترین نقاط قوت این مجموعه گارانتی فروش محصولات و خدمات عرضه شده است. هر محصولی که از این مجموعه خریداری می شود و یا برای امور گارانتی و خدمات پس از فروش تحویل می گردد، پس از انجام کار، با ضمانت همین شرکت به دست مشتریان خواهد رسید.

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: خط وی‍‍ژه 73027 - 021

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۲
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی