ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

مانیتور حرفه ای ال جی با فناوری Nano IPS

سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۲۲ ب.ظ

شرکت ال جی LG یکی از تولید کنندگان مطرح در حوزه محصولات دیجیتال است که تا کنون با ارائه محصولات قدرتمند مثل انواع مانیتور، مانیتور صنعتی، تلویزیون و ... توانسته اعتماد مشتریان و کاربران را به خود جلب نماید. یکی از جدیدترین دستاوردهای این کمپانی یک مانیتور 32 اینچی است که با فناوری Nano IPS طراحی شده است.

حتما بخوانید: رونمایی از اولین مانیتور فوق منحنی ال جی

معرفی مانیتور حرفه ای ال جی با فناوری Nano IPS

معرفی مانیتور حرفه ای ال جی با فناوری Nano IPS

مانیتور 32UK950 ال جی یک نمایشگر کاملا حرفه ای است که تصاویر را با رزولوشن 4K نمایش می دهد و به دلیل قیمت مناسب بسیار مناسب عکاسان خواهد بود. فناوری نانو Nano IPS به کار رفته در طراحی این مونیتور باعث شده که رنگ ها را با دقت بیشتر و زنده تر نمایش دهد. برای معرفی مانیتور حرفه ای ال جی با فناوری Nano IPS و بیان بهتر و دقیق تر ویژگی ها و خصوصیات آن باید گفت که این مانیتور تصاویر را با نسبت 16:9 و وضوح 3840*2160 پیکسل نمایش می دهد. به علاوه دارای درگاه نسل سوم تاندربولت است که به کاربر امکان می دهد بدون نصب هیچگونه کابل اضافی، تصاویر با وضوح 5K و صدا را به صورت همزمان انتقال دهد. این پورت Thunderbolt توان لازم برای لپ تاپ های 60 واتی را نیز تامین می کند. همچنین خوب است بدانید که شرکت ال جی برای رونمایی از مانیتور 32 اینچی 32UK950 موفق به دریافت استاندارد HDR600 از شرکت  VESA شده است.

حتما بخوانید: مانیتور 34 اینچی فوق عریض ال جی با رزولوشن 5K

برای توضیح بهتر باید گفت که فناوری نانو آی پی اس Nano IPS یک تکنولوژی بسیار کاربردی است که در ساخت پنل مونیتور به کار می رود. در Nano IPS به پنل ال ای دی نمایشگر ذرات نانو اضافه شده است که باعث رفع محدودیت کریستال های مایع برای جذب طول موج بیشتر می شود. به این ترتیب رنگ های تصویر با درصد خلوص و تراکم بسیار بالاتری به نمایش در آمده و کیفیت تصویر بهبود پیدا می کند. البته با این که تکنولوژی Nano IPSیکی از انواع کوانتوم دات است، اما با این حال همسطح شدن آن با فناوری Light Modulating Cells‌ در پنل های جدید پاناسونیک بعید به نظر می رسد. کنتراست اعلام شده برای پنل تلویزیون ها و نمایشگرهای پاناسونیک چیزی در حدود 1.000.000:1 می باشد.

برای دستیابی به اخبار روز تکنولوژی و نیز خرید مانیتور با رزولوشن بالا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۸
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی