ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

تحلیل و بررسی پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother 2700DW

سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۲۲ ب.ظ

امروزه علاقمندان به پرینتر روز به روز در حال افزایش هستند، زیرا جزو ماشین های اداری پرکاربرد است. همانطور که می دانید پرینتر لیزری کم کم جای مدل های جوهرافشان را گرفته اند و بخش مهمی از بازار را در دست دارند. علاوه بر این، برند برادر با تولید پرینتر برادر نیز سهم زیادی در رقابت این بازار دارد. در این بین، پرینتر لیزری برادر عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده و در بخش پرینترهای چندکاره، می توان ادعا کرد که جزو بهترین پرینترهای چند کاره هستند. در بین مدل های مختلف از پرینترهای لیزری برادر، مدل پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother 2700DW علاقمندان فراوانی دارد. در این مقاله قصد داریم به بررسی این پرینتر چهارکاره بپردازیم:

ویژگی های کلی و ظاهری پرینتر لیزری برادر 2700DW

ویژگی های کلی و ظاهری پرینتر لیزری برادر 2700DW

اگر قصد دارید که با یک تیر چند نشان بزنید، پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother 2700DW را فراموش نکنید. با توجه به ویژگی های کلی و ظاهری پرینتر لیزری برادر 2700DW، این چاپگر تنها ابعادی معادل 316.5*398*409 میلی متر و وزن 11.6 کیلو گرم دارد که با توجه به 4 کاره بودن آن، انتخاب خوبی است. ادارات، سازمان ها و تمام شرکت هایی که قصد کار در حجم بالا را دارند، به دنبال چنین پرینتری می گردند، زیرا می تواند تا 20 هزار برگ را در ماه، پرینت و یا پردازش کند. خرید پرینتر برادر 2700 به شما اجازه می دهد تا 250 برگ A4 را همزمان در سینی آن جای دهید و به سادگی از آن استفاده کنید. این مدل پرینتر برادر Brother می تواند از فناوری چاپ لیزری استفاده کرده و سیاه و سفید چاپ می کند که سرعت چاپ آن 30 برگ در دقیقه است. در کنار فناوری چاپ، می توانید از قابلیت اسکن، فکس و کپی آن نیز بهره مند شوید.

ویژگی های فنی پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother 2700DW

ویژگی های فنی پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother 2700DW

پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother 2700DW با رزولوشن 600*2400 dpi می تواند پرینت کند، زیرا 32 مگابایت حافظه دارد و در عین حال می تواند بصورت دورو نیز چاپ نماید. اسکنر آن نیز با همین رزولوشن قادر به اسکن کاغذهایی حداکثر تا A4 را دارد. در ادامه توضیح ویژگی های فنی پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother 2700DW باید گفت که اگر قصد استفاده از ویژگی کپی آن را دارید، سرعت کپی دستگاه 30 برگ در دقیقه است که می تواند حداکثر 99 برگ را در یک بازه کپی بگیرد. البته باید اشاره کنیم که رزولوشن بخش کپی 600*600 dpi است و بین 25 تا 400 درصد بزرگنمایی دارد. درباره قابلیت فکس نیز باید گفت که تا 400 برگ را در حافظه خود نگه می دارد. این پرینتر لیزری با داشتن پورت های اتصال USB 2.0 ،WIFI –LaN کار را برای ارتباط ساده کرده است.

جمع بندی

در مجموع باید گفت که پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother 2700DW می تواند یکی از بهترین انتخاب های هر مجموعه ای باشد، زیرا قیمت پرینتر برادر 2700dw در مقایسه با امکانات آن بسیار مقرون به صرفه است. مجموعه ایده برتر پارسیان محصولات کاربردی و مختلفی را برای عرضه دارد و تلاش می کند تا به معرفی پرینترهای لیزری چند کاره بیشتری بپردازد. برای بررسی دقیق تر و کامل تر این محصول می توانید به صفحه ی تحلیل و بررسی پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother 2700DW مراجعه فرمایید.

کلیک کنید: پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother 2700DW

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۸
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی