ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

گیت فروشگاهی پریونت Prevent P400

شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۲۹ ب.ظ

گیت ضدسرقت فروشگاهی P400

نوع تکنولوژی : RF
تعداد آنتن :
فرکانس پاسخ گویی : 8.2مگا هرتز

معرفی گیت فروشگاهی P400

گیت فروشگاهی پریونت مدل 400 series در سه مدل تک آنتن، جفت آنتن و 3 آنتن موجود میباشد که قدرت شناسایی تگ ها برای هر کدام متفاوت است. فاصله ی مناسب برای تگ فروشگاهی برای گیت تک آنتن از هر طرف 90 سانتی متر، جفت آنتن تا 150 سانتی متر و برای گیت سه آنتن 170 سانتی متر میباشد. همچنین برای لیبل امنیتی 4*4 برای تک آنتن از هر طرف 75 سانتی متر، جفت آنتن 100 سانتی متر و برای سه آنتن 100 سانتی متر است.


معرفی گیت فروشگاهی P400

در ادامه به معرفی گیت فروشگاهی  P400می پردازیم. این گیت فروشگاهی مناسب برای استفاده در پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، لوازم آشپزخانه و هایپر مارکت می باشد. از کالاهای مرتبط با آن می توان به گیت فروشگاهی پریونت F400، گیت فروشگاهی P300 و گیت فروشگاهی A400 اشاره کرد.

گیت فروشگاهی پریونت Prevent P400

گیت فروشگاهی پریونت Prevent P400 که ساخت کشور ایران در چهار رنگ استاندارد موجود می باشد و می توان آن را با رنگ بندی خاص سفارش داد. گیت ضد سرقت P400 قابلیت اجرای تبلیغات بر روی آنتن را دارا می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و خرید گیت فروشگاهی پریونت P400 با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۴
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی