ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

تلفن تحت شبکه SIP پاناسونیک Panasonic KX-UT123

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۶ ق.ظ

تلفن سانترال پاناسونیک KX-UT123

تعداد خطوط: 3 خط
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد
منشی تلفنی: دارد

معرفی تلفن تحت شبکه پاناسونیک KX-UT123

تلفن سانترال پاناسونیک UT123 یک گوشی رده کارمندی تحت شبکه می باشد که پروتکل محبوب sip را پشتیبانی می نماید. تلفن سانترال مدل panasonic kx-ut123 مانند دیگر تلفن های sip support قابلیت استفاده روی مرکز تلفن های دیگر مانند مرکز تلفن نرم افزاری استریسک و الستیکس را دارد.

در ادامه معرفی تلفن تحت شبکه پاناسونیک KX-UT123 باید بگوییم که تفاوت تلفن ip پاناسونیک kx-ut123 با تلفن سانترال تحت شبکه پاناسونیک Panasonic KX-UT113 در تعداد پورت شبکه می باشد. برای تفاوت قیمت تلفن سانترال پاناسونیک KX-UT123 در مقایسه با سایر تلفن های سانترال می توان به پورت های دستگاه اشاره کرد که دارای دو پورت شبکه است که از طریق پورت شبکه با سرعت 10/100 به سوییچ و کامپیوتر کاربر مرتبط می شود. در ضمن قابلیت poe پورت wan گوشی، کاربر را از استفاده از آداپتور بی نیاز می نماید.

معرفی تلفن تحت شبکه پاناسونیک KX-UT123

مشخصات فنی تلفن تحت شبکه panasonic KX-UT123

تلفن شبکه  panasonic KX-UT123دارای صفحه نمایش سه سطری با بک لایت یخی می باشد و صدای آن hd است و از پروتکل PoE پشتیبانی می کند. این گوشی تلفن سانترال دارای تائیدیه برای استفاده در  Digium Asterisk و Broadsoft Broadworks است و با مصرف انرژی بسیار پائین خود به مقدار 1W مصرف بسیار پائینی را شامل می شود. تلفن تحت شبکه KX-UT123 پاناسونیک دو خط SIP را دارا می باشد.

از مشخصات فنی تلفن تحت شبکه panasonic KX-UT123 می توان به قابلیت هایی شامل انتظار تماس، انتقال تماس، بی صدا کردن تماس و بلندگو اشاره نمود. از ویژگی های خوب تلفن سانترال panasonic ut123 شامل سیستم یکپارچه سازی بر روی سری TDE / NCP و سیستم پردازش صوت پاناسونیک است. ضمنا از پورت های ورودی، 2 پورت اترنت (۱۰۰BASE-T ) را ساپورت می کند. امکان اتصال هدست به دستگاه دارا است.

تلفن تحت شبکه SIP پاناسونیک Panasonic KX-UT123

در پایان باید گفت که تلفن تحت شبکه SIP پاناسونیک KX-UT123 قابلیت اتصال به تلفن و سیستم را داراست و همچنین از تلفن های سری TDE و NS نیز پشتیبانی می کند. این تلفن تا 30 تماس را در خروجی و ورودی ثبت می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش ایده برتر با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۳۰
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی