ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

نمایندگی پرینترهای کانن Canon در تبریز

شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۳۰ ب.ظ

کانن CANON، یک شرکت الکترونیکی ژاپنی است که در توکیو ژاپن قرار دارد. این کمپانی به صورت تخصصی بر روی تولید دوربین ها، تجهیزات جانبی عکاسی و تصویربرداری فعالیت می کند. محصولات این شرکت عبارتند از : دوربین عکاسی، دستگاه فتوکپی، چاپگرهای رایانه، دوربین های دیجیتال و ویدیویی، دوربین های تک لنزی بازتابی می باشد که به اقصی نقاط جهان از جمله ایران عرضه می دارد.

نمایندگی پرینترهای کانن Canon در تبریز

 

لازم به ذکر است بدانید که کنون canon در آغاز سال 2015، بزرگترین شرکت دولتی دهم در ژاپن قرار گرفت که توسط سرمایه بازار اندازه گیری شد. ایده برتر پارسیان به عنوان عامل نمایندگی پرینترهای کانن در تبریز و همچنین شهرستان های آن شامل آذربایجان شرقی، مراغه، مرند، میانه، اهر، بناب، سراب و آذرشهر را برعهده دارد و محصولات اورجینال این کمپانی را با گارانتی معتبر خدمت خریداران و مشتریان عزیز عرضه می کند.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روز دنیا پرینترهای کانن که یکی از لوازم جانبی رایانه ها هستند کاربردهای وسیعی در حوزه های مختلف کاری دارند. چاپگرهای کنون بر اساس نوع مصرف و کارایی به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که شامل: پرینترهای جوهرافشان کانن، پرینترهای لیزری کانن، پرینترهای رنگی کنون، پرینترهای سیاه و سفید canon، پرینترهای چندکاره و پرینترهای قابل حمل کانن. هر کدام از این چاپگرها کاربردها و کارایی های متفاوتی دارند که در مدل های متنوع طراحی، تولید و در بازار موجود می باشد.

خدمت شما کاربران عزیز باید عرض نمایم که نمایندگی کانن به این معنا می باشد که نماینده محترم دارای مجوز رسمی از طرف کمپانی Canon جهت ارائه محصولات و خدمات به مشتریان خود می باشد. شما خریداران گرامی می توانید هر کدام از محصولات مورد نیاز خود را با اطمینان از اصل بودن کالا در سایت ایده برتر (ebpnovin.com) مشاهده کرده و توسط کارشناسان فروش انتخاب و خریداری نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۷
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی