ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

نمایندگی فروش پرینترهای سامسونگ sumsung

پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۰ ق.ظ

سامسونگ sumsung یک شرکت کره جوبی است که در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعات فعالیت دارد. این کمپانی در حوزه های مختلف الکترونیک از جمله لپ تاپ و چاپگرها، نمایشگرهای تصویر و تلویزیون ها، دوربین های دیجتال و ..... کار می کند.
سامسونگ در زمینه ماشین های اداری محصولات مختلفی از قبیل پرینترهای لیزری تک رنگ و چند رنگ، پرینترهای لیزری، پرینترهای جوهرافشان و پرینترهای چندکاره برای حوزه های مختلف مانند خانه، اداره، دفترکار، سازمان ها، کسب و کارهای کوچک و بزرگ تولید کرده است. لازم به ذکر است بدانید که نام تجاری شرکت سامسونگ برای چاپگرهای لیزری (CLP  - مارک چاپگر لیزری) است.

نمایندگی فروش پرینترهای سامسونگ sumsung

سامسونگ یک شرکت کاملا مستقل با ساختاری قدرتمند است که جزو 5 برند اولی در جهان قرار دارد. ایده برتر پارسیان به عنوان عامل نمایندگی فروش پرینترهای سامسونگ محصولات این کمپانی و خدمات پس از فروش آنها را به خریداران و مشتریان عزیز عرضه می کند.
فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) یکی از بزرگترین و پرفروش ترین فروشگاه های اینترنتی و حضوری در تهران است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد. ایده برتر جهت خدمت رسانی به مصرف کنندگان ایرانی در زمینه فروش و خدمات انواع ماشین های اداری، نوت بوک، لپ تاپ، قطعات کامپیوتری، مواد مصرفی، سیستم های دوربین مداربسته و حفاظتی به صورت تخصصی کار می کند.
امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روز دنیا پرینترهای سامسونگ Samsung جایگاه خاصی بین کاربران پیدا کرده اند. در واقع چاپگرها یکی از قطعات جانبی کامپیوترها می باشند که کاربرد و کارایی های مختلفی دارند. پرینترهای سامسونگ بر اساس نوع مصرف و کاربرد به چند گروه مختلف دسته بندی می شوند که عبارتند از: پرینترهای جوهرافشان، پرینترهای لیزری سیاه وسفید، پرینترهای لیزری رنگی، پرینترهای چندکاره و پرینترهای قابل حمل.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۵
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی