ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS524

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۳۸ ب.ظ

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو MS524

تکنولوژی ساخت: dlp
وضوح تصویر:
600*800 (SVGA)
شدت روشنایی: 3200 انسی لومنز
نسبت کنتراست تصویر: 13000:1

معرفی دیتا ویدئو پروژکتور BenQ MS524

معرفی دیتا ویدئو پروژکتور BenQ MS524

ویدئو پروژکتور BenQ MS524 دستگاهی قدرتمند و درعین حال خوش قیمت با امکانات بسیار مناسب است که می تواند گزینه مناسبی برای استفاده های تچاری، کلاس های هوشمند مدارس و آموزشی باشد. تکنولوژی ساخت آن DLP است که قابلیت نمایش سه بعدی تصاویر را دارد. این دیتا ویدیو پروژکتور در مجموع با توجه به قابلیت هایی که دارد دستگاهی خوب و مقرون به صرفه می باشد.

در ادامه معرفی دیتا ویدئو پروژکتور BenQ MS524 لازم به ذکر است تصاویر این ویدئو پروژکتور بین 30 تا 300 اینچ می باشد و نسبت تصاویر در آن 4:3 است. از کالاهای مرتبط با این پروژکتور می توان به دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma S341 و دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-S31 اشاره نمود.

طراحی و کیفیت دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو MS524

دیتا پروژکتور بنکیو MS524 در ابعاد 222*95*283 میلی متر ساخته شده و حدودا 1.8 کیلوگرم وزن دارد. ویدئو پروژکتور بنکیو تصاویر را با رزولوشن600*800 (SVGA) و کنتراست 13000:1 نمایش می دهد. تنها نقطه ضعف این دیتا نداشتن پورت lan است ولی در سایر port های دیگر کامل بوده و دستگاهی full port می باشد. قابلیت پخش تصاویر سه بعدی را داراست اما قابلیت نصب وایرلس را ندارد.

از لحاظ طراحی و کیفیت دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو MS524 باید گفت که کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد و تصاویر را با بیشتر از 1 میلیارد رنگ نمایش می دهد. لامپ ویدئو پروژکتور این دستگاه در حالت عادی و نرمال 4500 ساعت و در حالت اقتصادی 6000 ساعت عمر می کند. با استفاده ی طولانی مدت از دستگاه در کیفیت ارائه تصاویر آن هیچ گونه افت و کاهش میزان رنگی ایجاد نمی شود.

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS524

سازگاری با محیط زیست و استفاده آسان از دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS524 برای ارائه مطالب درسی و آموزشی توسط اساتید، محبوبیت این دستگاه را در میان دبیران و مدیران مدارس بیشتر از پیش نموده است. دیتا پروژکتور benq 524 دارای 2 ورودی HDMI است که قابلیت خوبی برای این دستگاه محسوب می شود. در ضمن با استفاده از پورت USB-B آن نیز می توان Mouse را به دستگاه متصل کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۲
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی