ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون EPSON EB-U32

يكشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۴:۰۰ ب.ظ

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون EB-U32

تکنولوژی ساخت: 3LCD
وضوح تصویر: WXGA 1280*800
شدت روشنایی: 3200 lumen
نسبت کنتراست تصویر: 15000:1

معرفی دیتا ویدئو پروژکتور اپسون EB-U32

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون EB-U32، دارای تکنولوژی 3LCD است و هم چنین از وزن کم و ابعاد کوچکی برخوردار است. رنگ بدنه دیتا پروژکتور مدل U32 اپسون سفید می باشد و از کالاهای مرتبط با دیتا ویدئو پروژکتور اپسون EPSON EB-W28 و دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TW342 به شمار می رود.

معرفی دیتا ویدئو پروژکتور اپسون EB-U32

در ادامه معرفی دیتا دیتا ویدئو پروژکتور اپسون EB-U32 باید بگوییم که ویدیو پروژکتور اپسون مناسب برای کلاس های آموزشی، سالن های همایش و دفاتر مدیران است.

طراحی و کیفیت تصویر دیتا ویدئو پروژکتور EPSON EB-U32

ویدیو پروژکتور EPSON EB-U32 شدت روشنایی 3200 انسی لومن و رزولوشن WXGA 1280*800 واقعی دارد و این امکان را فراهم می کند که در ابعاد بالاتر نمایش با کیفیتی را به کاربر ارائه بدهد . تمامی این موارد دلیلی برای قرار گرفتن این ویدیو پروژکتور در رده ی دیتاهای پرمصرف می باشد.

طراحی و کیفیت تصویر دیتا ویدئو پروژکتور EPSON EB-U32

از لحاظ طراحی و کیفیت تصویر دیتا ویدئو پروژکتور مدل EPSON EB-U32 دارای کنتراست 15000:1 است و هم چنین امکان اصـلاح تصـاویر ذوزنـقه ای تـا 30 درجه عمودی و افقی را دارد. از دیگر ویژگی های این دیتا ویدئو پروژکتور برخورداری از پورت های  HDMI ، USB و RCA می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت ویدئو پرجکشن اپسون EPSON EB-U32 می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید و هم چنین برای دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه خرید ویدئو پروژکتور با رزولوشن مناسب با کارشناسان فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۰
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی