ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP Pro MFP M426fdw

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۳۳ ب.ظ

معرفی پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی 426fdw

پرینتر اچ پی 426dW یک پرینتر چند کاره و بسیار قدرتمند است که در رده پرینترهای سازمانی قرار دارد. این پرینتر از قابلیت چاپ دورو برخوردار می باشد و با رزولوشن بسیار بالای 1200*1200 که بالاترین مقدار در پرینترهای لیزری است چاپ می کند. پرینتر 426fdn از طریق دستگاه هایی که دارای NFC است از جمله موبایل می توان برای دستگاه پرینت ارسال نمود. کابل برق، تلفن و پورت USB همراه چاپگر 426fdn ارائه می شود.

معرفی پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی 426fdn برای مصارف اداری و سازمانی مناسب می باشد. از کالاهای مرتبط با آن می توان به پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother MFC-L5755DW و پرینتر چهارکاره لیزری HP Pro 400 MFP M425dn  اشاره نمود. پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی 426fdn یک پرینتر حرفه ای، کامل و پر مصرف است.
قابلیت ها و کارآیی های فنی پرینتر 426fdw اچ پی

سرعت چاپ در پرینتر لیزری 425fdW اچ پی، 38 برگ در دقیقه است که در صورت دورو شدن به 32 برگ کاهش می یابد و دارای قابلیت Air Print و Print From USB می باشد. این پرینتر چهار کاره لیزری مشکی از زبان های برنامه نویسی PLC پشتیبانی نمی کند و اسکنر آن دارای رزولوشن 1200dp است. چاپگر 426dfw به دو صورت FLAT و ADF با تکنولوژی Cis اسناد را به فرمت های مختلف اسکن می کند. صفحه نمایش پرینتر به صورت لمسی و در اندازه 3 اینچ معادل 7.5 سانتی متر است که کلیه امکانات دستگاه را می توان از طریق آن کنترل نمود.

از دیگر قابلیت ها و کارآیی های فنی پرینتر M426fdn اچ پی بررسی سرعت اسکن است که برای اسناد سیاه و سفید با سرعت 26 برگ و برای اسناد رنگی با سرعت 21 برگ اسکن می کند. علاوه بر این سرعت پرینت سیاه و سفید 37 برگ و سرعت کپی سیاه و سفید آن 38 برگ می باشد.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری مشکی HP 426fdw

پرینتر لیزری مشکی مدل HP Pro MFP M426fdnWدارای کارتریج به مدل کارتریج لیزری مشکی اچ پی HP CF226A است که کارکرد 3100 برگ دارد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری مشکی HP M426fdnW در مدل 26X دارای حداکثر ظرفیت 9000 برگ است که باعث شده این پرینتر لیزری اچ پی به دستگاهی بسیار پر مصرف تبدیل شود و در آینده ای نزدیک با پایین آمدن قیمت مواد مصرفی این مدل به چاپگری پرمصرف تبدیل خواهد شد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۷
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی