ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

لیبل پرینتر برادر Brother PT-E100

سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۳۴ ب.ظ

معرفی لیبل پرینتر برادر PT-E100

پرینتر لیبل زن برادر E100 از بهترین مدل ها در زمینه لیبل پرینتر است که از نوع برش دستی و سیستم چاپ حرارتی و معمولی برخوردار می باشد. از مدل های مشابه این محصول می توان به لیبل پرینتر برادر Brother PT-E200 و لیبل پرینتر برادر Brother PT-E300 اشاره کرد.

معرفی لیبل پرینتر برادر PT-E100 برای استفاده در مخابرات مناسب است و در گروه لیبل زن های صنعتی قرار دارد بنابراین بیشتر به کار مهندسین الکترونیک می آید. این چاپگر لیبل زن قابلیت اتصال به کامپیوتر را ندارد و از طریق سیستم وای فای و بلوتوث می تواند به لپ تاپ و موبایل وصل شود.

لیبل پرینتر برادر Brother PT-E100

لیبل پرینتر برادر Brother PT-E100 قابل حمل و سبک است و فضای کمی را اشغال می کند. آنچه که پرینتر لیبل زن E100 برادر را از دیگر محصولات جدا می کند لیبل ها و ریبون های با کیفیتی است که این کمپانی تولید می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۲
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی