ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

تونر کارتریج شارپ SHARP

چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹ ق.ظ

شرکت شارپ sharp یک شرکت صنایع الکترونیک ژاپنی است. شرکت sharp در اوساکا قرار دارد. شرکت شارپ طراح و تولید کننده طیف وسیعی از محصولات و کالاهای الکترونیکی هستند. شرکت شارپ در سال 1912 توسط تاکوجی هایاکاوا تاسیس شده است. شرکت شارپ sharp یکی از بزرگترین و قدیمی ترین تولیدکنندگان ژاپنی در کالاهای مصرفی الکترونیکی است.

تونر کارتریج شارپ SHARP

تونر کارتریج شارپ SHARP

تونر کارتریج شارپ sharp یکی از مواد مصرفی در ماشین های اداری از جمله پرینترها و دستگاه های کپی هستند که یکی از مواد ضروری و مهم می باشند. تونر کارتریج شارپ نوعی پودر است که از فشردگی و غلظت بالا و با تکنولوژی خاصی تولید شده اند که این پودر در پرینترهای سیاه و سفید مغناطیسی هستند. تونر کارتریج شارپ که در پرینترهای لیزری رنگی استفاده می شود به رنگ های آبی و زرد و قرمز و مشکی هستند.

تونر کارتریج شارپ sharp بیشتر شبیه ذرات بسیار ریز رنگی مثل شن هستند که به صورت پودرهای رنگی موجود هستند. کارتریج های تونری از جنس کربن هستند و هنگامی که مورد استفاده قرار می گیرند به ذرات بسیار ریزی خرد می شوند که این ذرات با استفاده از یک پلیمر به کاغذ چسبیده می شوند. در کارتریج های تونری شارپ جوهر به صورت جامد و پودری و خشک استفاده می شود.

فرآیند چاپ در تونر کارتریج شارپ sharp بسیار پیچیده تر است و از تکنولوژی بسیار پیشرفته تری نسبت به کارتریج جوهری استفاده می کند. در این نوع تونر ابتدا چاپگر با استفاده از اشعه لیزر ماده موجود در کارتریج تونری را ذوب می کند و پس از فرآیند ذوب شدن تونر که تمام شد، تونر به کاغذ می چسبد و بر اساس الگویی که تصویر باید چاپ شود فرآیند چاپ انجام می شود. کیفیت چاپ تونر کارتریج شارپ sharp به اندازه ذرات رنگی که در تونر وجود دارند بستگی دارد و متفاوت است. در واقع هر چقدر اندازه این ذرات کوچکتر و ریزتر باشد کیفیت تصویر چاپ با کیفیت تری را ارائه می دهد. که ذرات موجود در پرینترهای کارتریج تونری می توانند به اندازه دانه های شن ریزه و یا اینکه به صورت پودر باشند و استفاده شود و سرعت چاپ در کارتریج های تونری بسیار بالا است.

 

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۹
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی