ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

خرید ویدئو پروژکتور کوچک

پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۴۳ ب.ظ

با توجه به وجود برندها و مدل‌های متعدد از ویدئو پروژکتورهای کوچک در بازار، انتخاب ویدئو پروژکتور مناسب می‌تواند کار دشواری باشد. بنابراین در این نوشتار سعی می‌کنیم نکات و معیارهایی را برای خرید ویدئو پروژکتور کوچک مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانید در بین مدل‌های مختلف این رده از محصولات بهترین انتخاب را داشته باشید.

 خرید ویدئو پروژکتور کوچک

ویدئو پروژکتور کوچک چیست؟

دیتا ویدئو پروژکتور کوچک مدل جدیدی از ویدئو پروژکتورها هستند که برای نمایش تصاویر به صورت همراه مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ویدیو پروژکتورها قابل حمل بوده و اندازه آن‌ها تقریباً برابر با اندازه‌ی گوشی موبایل و یا کوچک‌ تر هم است و همچنین وزنشان کمتر از نیم کیلو است که در همان ابتدای ورود به بازار مورد استقبال گسترده‌ی کاربران قرار گرفت و فروش قابل توجهی داشتند.

ویدئو پروژکتور کوچک چیست ؟

کاربرد ویدئو پروژکتور کوچک

استفاده‌ اصلی و یا کاربرد ویدئو پروژکتور کوچک بیشتر در بخش‌هایی مانند خدمات و محصولات، بازاریابی، جلسات مدیران و اساتید، ارائه‌های دانشجویی و همچنین مصارف تفریحی مانند وصل شدن به موبایل و پخش تصاویر و فیلم است. ویدئو پروژکتور های کوچک یا مینی ویدئو پروژکتور معمولاً به چهارنوع تقسیم می‌شوند:

کاربرد ویدئو پروژکتور کوچک

پروژکتورهای USB که در آن اطلاعات توسط USB به ویدئوپروژکتور منتقل می‌شوند و در این نوع دیتا ویدئو پروژکتور از باطری استفاده نمی‌شود. stand alone، مدیا پلیر که حافظه داخلی دارند و می ­توان برای پخش فیلم، عکس و فایل آفیس از آن استفاده کرد. پروژکتور جاسازی شده که در لپ تاب و موبایل و حتی دوربین جاسازی شده‌اند و در واقع استفاده‌ دوم دستگاه به حساب می‌آیند.

راهنمای خرید ویدئو پروژکتور کوچک

به منظور راهنمایی خرید ویدئو پروژکتور کوچک توجه به نکاتی همچون کیفیت عکس: یعنی داشتن بیشترین روشنایی، رزولوشن و کنتراست نسبت به سایر ویدئوپروژکتورها اهمیت فراوان دارد.

پورت در انواع مختلف ویدئوپروژکتورهای کوچک می‌تواند متفاوت باشد که این درگاه‌ ها (پورت ها) می‌توانند به صورت های  USB، AV و VGA باشند که توجه به نوع این پورت ها می‌تواند در هنگام خرید ویدئوپروژکتورهای کوچک کمک کننده باشد.

راهنمای خرید ویدئو پروژکتور کوچک

از جمله شرکت سونی، اپتما، آیپتک، ویویتک و جن اپتیک، برند هایی هستند که ویدئوپروژکتورهای کوچک را تولید می کنند از نظر میزان نوردهی و امکانات در حال رقابت با هم هستند. تاکنون از معایبی که برای این نوع پروژکتورهای جیبی برشمرده اند می توان به مواردی چون قیمت زیاد لیزر  و کمبود شدت روشنایی در آن ها اشاره کرد.

به طور کلی این نوع پروژکتورها تنها در فضاهای کاملا تاریک و نیمه تاریک قابل استفاده می باشند.

 برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان از راه های زیر با ما در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: خط وی‍‍ژه 73027 - 021

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۷
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی