ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

پرینتر جوهرافشان سه کاره برادر Brother T300

يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۴۹ ق.ظ

معرفی پرینتر جوهر افشان سه کاره رنگی برادر Brother T300

پرینتر سه کاره رنگی برادر Brother T300 دارای قابلیت های کپی، پرینتر، اسکن است و از نوع تانک دار پرینترهای جوهرافشان هم می باشد که با چاپ بدون حاشیه تا سایز A4 می تواند کلیه ی نیاز های کاربر را پوشش دهد.

معرفی پرینتر جوهر افشان سه کاره رنگی برادر Brother T300 می تواند برای عکاسی، اداری، سازمانی و اداری مناسب تری داشته باشد.
قابلیت ها و کارآیی های فنی پرینتر جوهرافشان سه کاره رنگی برادر Brother T300

پرینتر برادر Brother T300 دستگاهی سه کاره است یکی از بهترین های پرینتر جوهر افشان برادر است و قابلیت رقابت با رقبای خود در اپسون را داراست و البته هم از نظر کیفیت و نوع جوهر و قدرت دستگاهی بسیار قوی تر از پرینتر جوهرافشان سه کاره اپسون EPSON L365W است. اسکنر این پرینتر جوهر افشان سه کاره رنگی برادر Brother T300 بیست و چهار بیتی است و رزولیشن بالای 2400 dpi آن اسکن های شارپ و زنده ای را به مخاطب ارائه می دهد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۸
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی