ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LB412

دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۲۹ ب.ظ

 

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW342

تکنولوژی ساخت: Short throw
وضوح تصویر: 800*1280 (WXGA)
شدت روشنایی: 3300 انسی لومنز
نسبت کنتراست تصویر: 12000:1

معرفی دیتا ویدئو پروژکتور Panasonic PT-TW342

معرفی دیتا ویدئو پروژکتور Panasonic PT-TW342

ویدئو پروژکتور Panasonic PT-TW342 یک دیتای کامل برای سینمای خانگی محسوب می شود. ویدئو پروژکتور پاناسونیک شرایط اتصال به انواع سیستم ها در بازار روز را دارا می باشد.

در ادامه معرفی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TW342 لازم به ذکر است که با عمر لامپ بالای 10000 دستگاهی با طول عمر بالاست. این دیتا پروژکتور دارای خروجی های کامل همچون HDMI،RGB و ... می باشد.

قابلیت ها و کارایی های دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW342 

ویدیو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-TW342 با وزن مناسب 3.9 کیلوگرم یک دستگاه قابل حمل و سبک است که در همه ی مکان ها به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

از قابلیت ها و کارایی های دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW342 می توان به وضوح تصویر به میزان  800*1280 (WXGA) اشاره کرد که تصاویر با کیفیتی را ایجاد می کند.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TW342

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TW342

 

این دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TW342 با ارائه 100 اینچ تصویر از فاصله ی 100 سانتی متری قابلیت پخش تصاویری با کیفیت مناسب برای خانه، سالن های نمایش و مراکز آموزشی را دارا می باشد. برای دریافت قیمت روز ویدئو پروژکتورها و اطلاع از نحوه خرید ویدئو پروژکتور به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی