ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

فیش پرینتر Epson T20

دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ب.ظ

فیش پرینتر اپسون T20

سیستم چاپ: حرارتی
عرض چاپ: 80 میلیمتر
سرعت چاپ: 150 میلیمتر در ثانیه
نوع برش:  خودکار

معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر Epson T20

فیش پرینتر T20 از انواع فیش پرینتر شرکت epson می باشد. این دستگاه مناسب برای پرینت انواع متن، بارکد و فایل های گرافیکی با وضوح تصویر فوق العاده است که امکان اتصال به کشوی پول و قابلیت نصب روی دیوار را دارد. این فیش پرینتر در دو رنگ سفید و خاکستری تیره موجود می باشد.

در ادامه معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر Epson T20 باید گفت که به نیازهای خرده فروشان در حجم کم با قابلیت چاپ POS پاسخگو می باشد. این پرینتر فیش زن مناسب برای چاپ متن و گرافیک با کیفیت فوق العاده است. خرید فیش پرینتر اپسون T20 به ویزگی هایی که دارد مقرون به صرفه می باشد.

فیش پرینتر Epson T20

قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر اپسون T20

فیش پرینتر اپسون مدل T20 با سرعت چاپ 150 میلی متر در ثانیه و وضوح چاپ 180 در 180 dpi کیفیت خوبی را برای صدور انواع فیش ایجاد می کند. همچنین فیش زن حرارتی مدل epson t20 برای استفاده کاربر به صورت ساده و آسان طراحی شده است.

در ادامه بررسی قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر اپسون T20 به برش چاپگر حرارتی می رسیم که کاتر با برش 1.5 میلیون دارد و نوع برش آن خودکار می باشد.

فیش پرینتر Epson T20

لازم به ذکر است که فیش پرینتر Epson T20  دارای عرض چاپ 58-80 میلی متری است و از نوع  فیش پرینترهای رومیزی می باشد.

برای دریافت قیمت پرینتر فیش زن اپسون T88IV و اطلاع از نحوه خرید انواع فیش پرینتر با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا سؤالات خود در این رابطه را در بخش «نظرات» همین صفحه از سایت ایده برتر ثبت نمایید.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی