ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

فیش پرینتر AX 8320

دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱ ب.ظ

 

فیش پرینتر آ ایکس 8320

سیستم چاپ: حرارتی

عرض چاپ: 80 میلیمتر
سرعت چاپ: 150 میلیمتر در ثانیه 
نوع برش: دستی

معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر Ax 8320

فیش پرینتر AX 8320 برای رستوران و فروشگاه ها که میزان صدور فیش آنها بالاست مناسب است. این فیش پرینتر در دو رنگ سفید و خاکستری تیره موجود می باشد.

در ادامه معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر Ax 8320 باید بگوییم که برای پرینت انواع متن، بارکد و فایل های گرافیکی با وضوح تصویر فوق العاده مناسب است. همچنین فیش پرینتر آ ایکس امکان اتصال به کشوی پول و نصب بر روی دیوار را دارد. از نظر کارشناسان فروش ایده برتر خرید فیش پرینتر Ax 8320 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر 8320 آ ایکس

پرینتر فیش زن 8320 آ ایکس با سرعت چاپ 150 میلی متر در ثانیه چاپ می کند و و ضوح چاپ 180 در 180 dpi دارد که کیفیت خوبی را برای صدور انواع فیش ایجاد می کند. این پرینتر صدور فیش از سرعت و کیفیت بالایی برخوردار است. هم چنین استفاده کاربری آسانی هم دارد.

از دیگر قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر 8320 آ ایکس این است که برش آن از نوع برش دستی است و از بیشتر پورت ها مانند پورت USB، پورت LAN و پورت RS-232 را هم پشتیبانی می کند.

فیش پرینتر AX 8320

به طور کلی فیش پرینتر AX 8320  بیشتر مناسب برای نیازهای خرده فروشی در حجم کم است که با قابلیت چاپ POS پاسخگو می باشد.

برای دریافت قیمت پرینتر فیش زن آی ایکس AX 8320 و اطلاع از نحوه خرید انواع فیش پرینتر با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا سؤالات خود در این رابطه را در بخش «نظرات» همین صفحه از سایت ایده برتر ثبت نمایید.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی