ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

فیش پرینتر پروتکProTech AB-88H ‎

دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۸ ب.ظ

 

فیش پرینتر پروتک88H ‎

تکنولوژی ساخت :  حرارتی
عرض کاغذ : 80 میلی متر
سرعت چاپ :  250 میلی متر در ثانیه
عمر کاتر :1800000‎ برش
پورت : USB
نوع برش :‌خودکار

معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر پروتک AB-88H

فیش پرینتر پروتک AB-88H‎ با سرعت 250 میلی متر در ثانیه سرعت بالایی در چاپ دارد. این فیش پرینتر پورت‌های USB، اترنت و سریال را پشتیبانی می‌کند و همچنین قابلیت اتصال به کشوی پول را دارد. از نظر کارشناسان ایده برتر خرید فیش پرینتر ProTech با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر ProTech 88H

در ادامه معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر AB-88H پروتک لازم به ذکر است قابل استفاده در صندوق های فروشگاهی، دستگاه های نوبت دهی، رستوران ها، سوپرمارکت ها، بیمارستان ها است.

قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر ProTech AB-88H

فیش پرینتر ProTech AB-88H در ابعاد 150x196x147 میلی متر ساخته شده و در طراحی آن از یک کاتر برای جدا کردن فیش‌ ها از یکدیگر استفاده شده‌ است. این پرینتر صدور فیش حرارتی، فیش‌هایی به عرض 75 تا 85 میلی متر را چاپ می کند. پ

از دیگر قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر ProTech AB-88H که می توان به آن اشاره کرد دارای وضوح چاپ 180dpi و عمر کاتر 1.5 میلیون برشی است.

فیش پرینتر پروتکProTech AB-88H ‎

فیش پرینتر پروتکProTech AB-88H ‎  ساخت کشور کره جنوبی است و بیشتر مناسب برای مکان هایی است که صورتحساب صادر می کنند. برای خرید فیش پرینتر می توانید به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید و یا با شماره 73027 تماس بگیرید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی