ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

فیش پرینتر بیانگ Beiyang U80

دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۶ ب.ظ

 

فیش پرینتر بیانگ U80

سیستم چاپ:  حرارتی
عرض چاپ: 80 میلیمتر
سرعت چاپ: 200 میلیمتر در ثانیه 
نوع برش: خودکار

معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر بیانگ U80

فیش پرینتر بیانگ U80 یک دستگاه پرینتر حرارتی است. تکنولوژی چاپ فیش زن Beiyang U80 به صورت لیبلی و از نوع معمولی و حرارتی است.

 در ادامه معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر بیانگ U80 باید بگوییم که مناسب برای پرینت انواع رسید، بارکد و فیش با وضوح تصویر فوق العاده است. دستگاه فیش پرینتر مدل U80 بیانگ تنها در رنگ مشکی موجود می باشد.

 

معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر بیانگ U80

قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر Beiyang U80

فیش پرینتر Beiyang U80 با سرعت چاپ 200 میلی متر در ثانیه کیفیت خوبی را برای صدور انواع فیش ایجاد می کند. نوع برش این فیش پرینتر به صورت اتوماتیک است و همچنین کنترل درجه حرارت هد توسط سنسور به صورت Online صورت می گیرد.

از دیگر قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر Beiyang U80 ابعاد آن است که در اندازه ۲۰۰×۱۴۵×۱۴۵ میلیمتر می باشد. عرض کاغذ فیش پرینتر بیانگ مدل Beiyang U80 حدودا 80 میلی متر است.

 

فیش پرینتر بیانگ Beiyang U80

فیش پرینتر بیانگ Beiyang U80 درگاه ارتباط با کشوی پول را دارد. این فیش پرینتر حرارتی دارای پورت سریال، شبکه و USB است. از نظر کارشناسان ایده برتر خرید فیش پرینتر U80 با توجه به کارایی آن مقرون به صرفه می باشد.

 

برای دریافت قیمت پرینتر فیش زن Beiyang U800 و اطلاع از نحوه خرید انواع فیش پرینتر با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا سؤالات خود در این رابطه را در بخش «نظرات» همین صفحه از سایت ایده برتر ثبت نمایید.

فیش پرینتر بیانگ Beiyang U80

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۴
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی