ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

فیش پرینتر Bixolon SRP 350 PLUS

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۸ ق.ظ

فیش پرینتر بیکسلون SRP 350 PLUS

تکنولوژی ساخت :  حرارتی
عرض کاغذ : 80 میلی متر
سرعت چاپ :  250 میلی متر در ثانیه
عمر کاتر : ۱٫8میلیون برش
پورت : USB، پارالل ،شبکه و سریال
نوع برش :‌خودکار

معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر BIXOLON 350 PLUS

فیش پرینتر بیکسلون SRP 350 PLUS از فیش زن های حرارتی است و از نوع پرینتر دو رنگ می باشد. نوع برش پرینتر فیش زن Bixolon 350 PLUS به صورت برش خودکار است.

در ادامه معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر BIXOLON 350 PLUS لازم به ذکر است که خرید فیش پرینتر Bixolon 350 برای استفاده در فروشگاه ها، رستوران ها، سوپرمارکت ها و آزمایشگاه ها توصیه می شود اما بیشتر برای فروشگاه های بزرگ مناسب است.

قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر 350 PLUS بیکسلون

سرعت چاپ فیش پرینتر SRP 350 PLUS بیکسلون به میزان 250 میلی متر در ثانیه است. بدنه پرینتر صدور فیش مدل 350 PLUS بیکسلون دو جداره و مقاوم است و قابلیت اتصال به کشوی پول را دارد.

از دیگر قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر 350 PLUS بیکسلون می توان به عمر کاتر آن که 1800000‎ برش است و پورت اتصال های USB، پارالل، شبکه و سریال اشاره کرد.

فیش پرینتر بیکسلون Bixolon SRP 350 PLUS

در پایان فیش پرینتر بیکسلون Bixolon SRP 350 PLUS از بهترین فیش پرینترهای بیکسلون می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی