ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

فیش پرینتر Bixolon SRP 310

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۷ ق.ظ

 

فیش پرینتر بیکسلون 310

تکنولوژی ساخت:  حرارتی

عرض کاغذ: 80 میلی متر

سرعت چاپ: 275 میلی متر در ثانیه

نوع برش:‌ خودکار

معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر BIXOLON SRP 310

فیش پرینتر BIXOLON SRP 310 یک پرینتر حرارتی با برش خودکار است. فیش پرینتر بیکسلون قابلیت چاپ انواع متون فارسی و لاتین، آرم، لوگو، تصویر، بارکد تک بعدی و دو بعدی را دارد.

در ادامه معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر BIXOLON SRP 310 باید گفت که این دستگاه با وضوح چاپ 180 dpi مناسب برای فروشگاه ها، مراکز تجاری، رستوران ها و آشپزخانه ها می باشد. از نظر کارشناسان ایده برتر خرید فیش پرینتر بیکسلون SRP 310 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه می باشد.

قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر بیکسلون SRP 310‎

فیش پرینتر بیکسلون 310 برای چاپ رسید، بارکد مناسب می باشد و قابلیت اتصال به کشوی پول شمار را دارد. این پرینتر حرارتی ضد آب است و در رنگ مشکی و سفید موجود می باشد.

 

با توجه به قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر بیکسلون SRP 310‎ باید گفت که فیش پرینتر مدل 310 بیکسلون نسبت به انواع پرینترهای لیزری و پرینترهای سوزنی بسیار حجم کمتری از فضا را اشغال می کند.

 

فیش پرینتر بیکسلون Bixolon SRP 310

لازم به ذکر است فیش پرینتر بیکسلون Bixolon SRP 310 دارای عمر کاتر 1800000‎ برش و سرعت چاپ 275 میلی متر در ثانیه است.

برای دریافت قیمت پرینتر فیش زن بیکسلون Bixolon SRP 310 و اطلاع از نحوه خرید انواع فیش پرینتر با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا سؤالات خود در این رابطه را در بخش «نظرات» همین صفحه از سایت ایده برتر ثبت نمایید.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۲
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی